Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tullu selviä haamuja jos testi kastunut liikaa.. Ja en ole siis ollut raskaana, yritän etsiä yhden joulukuun alussa tehdyn testin.

Mulla on tullu selviä haamuja jos testi kastunut liikaa.. Ja en ole siis ollut raskaana, yritän etsiä yhden joulukuun alussa tehdyn testin.

Kiinnostavaa. Mulla ei tietääkseni aikaisemmin ole vaikuttanut testitulokseen, vaikka joskus on vastaavaa käynytkin.

Nojoo, en ymmärrä miten mulla niitä tulee..

http://aijaa.com/v8GIHp linkin takana kuva testistä, kuvassa rfsu puikko.

Tehty siis viime kierrossa, kiertopäivää en enään muista. Mutta joulukuun 8 päivä muistan sen tehneeni.

No huh tosiaan, miten selkeä alinah! Tossahan on väriäkin! Ootko varma, ettei voi olla varhainen kemiallinen?

Kävin nyt ostamassa rfsu:n puikkoja marketista. Testaan sellasella vielä huomenna, vaikka nyt oon aika varma, että negaksi jää. Kaikki oireetkin on nyt kadonnut.

No huh tosiaan, miten selkeä alinah! Tossahan on väriäkin! Ootko varma, ettei voi olla varhainen kemiallinen?

Kävin nyt ostamassa rfsu:n puikkoja marketista. Testaan sellasella vielä huomenna, vaikka nyt oon aika varma, että negaksi jää. Kaikki oireetkin on nyt kadonnut.

Olin varma, koska muissa testeissä ei sitten näkynyt mitään. Ja viimeksi kun sain kemiallisen, testit haamuili 4 päivää ja digikin näytti raskaana 1-2 (digin teosta seuraavana päivänä alkoi vuoto)

Ompa selkeä viiva alinah!! Mrs. R toivottavasti tulee plussa! Mullakin oireet hävinnyt kp 30/28 dpo 15 menossa.. jotenkin alkaa usko hiipuu Mutta silti mietityttää että mitä jos kuitenkin mulla ois matalat hormoni tasot muutenkin ja siks se plussa ei vielä näkyis.. kaikkee sitä miettiikin kun niin haaveissaan on! [emoji16]

Kylläpäs täällä on kirjoiteltu! Tänään selailin pikaseen tauolla, kauheesti odotan positiivisia r testejä <3 tai edes menkkoja!

ON: lämmöt edelleen koholla. Eilen illalla oli 36,5 ni tänään 36,8. Jei. Kunhan pysis <3

Kp 18
Dpo 3

Voisin miekin liittyy tänne. Jätin ehkäisyn jo tammikuussa 2017 pois kun ei hormonaalinen ehkäisy yksinkertaisesti sovi mulle, mutta koska viimevuoden puolella tuli heiluteltua peittoa turhankin harvakseltaan, niin josko tänä vuonna yritettäis olla makkarin puolella aktiivisempia ja ehkä se tärppikin kävisi todennäköisemmin :grin Meidän esikoinen täytti joulukuussa 2v. ja pikkuhiljaa alan olla enempi ja enempi valmis uuteen raskauteen ja vauvaan :hello2 Nyt mulla menossa kp 25(29-34) ja dpo 9 , tallettelut onnistui aikalailla kohdilleen jotenkas tässä nyt sitten jännitellään ensiviikon lopuille =) Testailla en viitti ennenkun menkat on oikeesti myöhässä etten turhaan pety sitten :)

Onko täälläkin käytössä se lista yrittäjistä ja odottajista, mikä ollut käytössä noissa edellisissä raskaaksi vuosi ketjuissa?

Joo, no jos sellaisen sit väkertäisi. :)

Jee, kp1 keskenmenon jälkeen on täällä, oon todella iloinen, nyt pääsee yrittämään uudelleen. :-)
Kp1/28 yk3 (lasken mukaan ennen km yritykset.)

Jos joku koneella viitsisi päivittää listan meille.
Mutter, 25v, toista, kp1 ja yk3.

Vauvahaaveissa2018 - 23v, esikoista yritetään, kp2 ja yk7
Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa

Jee, kp1 keskenmenon jälkeen on täällä, oon todella iloinen, nyt pääsee yrittämään uudelleen. :-)
Kp1/28 yk3 (lasken mukaan ennen km yritykset.)

Jos joku koneella viitsisi päivittää listan meille.
Mutter, 25v, toista, kp1 ja yk3.

Mäkin muistan keskenmenon jälkeen kuinka ihanaa oli ku menkat alko ja pääs taas yrittää! Silloin odotin kkm hoidon jälkeen 6 piinaavaa viikkoa niitä menkkoja :D tapahtunut siis jo kaks vuotta sitten.

Takaisin