Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi miten rankka kokemus sinulla Rohmu on takana, osanotot ja voimia tulevaan, toivottavasti teillekin tulee pian uusi plussa jonka saatte syliin asti <3

Voimahali kaikille vastoinkäymisiä kokeineille myös <3

Itsellä dpo 4 menossa ja vielä pitäisi malttaa:nailbiting:

Eilen miehen kanssa jostain jutskailtiin ja aihe sitten eksyi tähän vauvaprojektiin, mies siinä jotenkin näin totesi että "jos meille lapsi tulee. Tai siis KUN." On sitä kyllä tässä huomannut että tuo miehenkin vauvakuume (jos sitä siksi voi sanoa, eihän se samanlaista oo kuin mulla mutta kuitenkin :p) on kasvanut tässä vuoden aikana, kun ei se pullan uunin laittaminen niin helppoa ollutkaan :grin En pamahtanut paksuksi ekasta kierrosta, ja vieläpä kaksosilla, kuten mies pelkäsi :p On saanut nyt tässä vuoden aikana tottua ajatukseen että KUN meille joskus tulee vauva :) Juteltiin siinä sitten nimistä ja mies sanoi että jos poika tulee niin sen nimeksi tulee Taavi. Kuulema mitään *miehen nimi* Junioria hän ei halua :grin Mutta tuntui että taas sydän suli tuosta meidän keskustelusta :Heartred Voi kun ois niin ihana yllättää mies sillä positiivisella testillä..

Osanotto Rohmu ja halaus! Todella surullista. Toivon kuitenkin innostusta uuteen yritykseen ja pikaista plussaa teille!

Kiitos kaikille :Heartred
Lueskelin ketjua taaksepäin ja Ikäviä kokemuksia teillekin tapahtunut. Nämä on niitä asioita mitä ei koskaan ajattele että sattuisi itselleen, ja yhtäkkiä vaan huomaa olevansa sen painajaisen keskellä. Mutta niin se on varmaan aina on kun elämässä tulee vastoinkäymisiä, sairastumisia ja menetyksiä vastaan. Onneksi kevättä kohti mennään, toivottavasti valoisampia aikoja luvassa!

Latasin heti Twistedin suositteleman suositteleman meditaatioapin, oon jo pitkään miettinyt että jotain tälläistä olis kiva kokeilla. Kiitos siis vinkistä:)

Osanottoni Rohmu :Heartbigred Toivon todellakin teille pikkusisarusta syliin asti pienelle enkelille :Heartblue ja kohti kevättä ja valoa mennään :)

Tänään kp 25/28-33. Flunssassa olen edelleen ja pientä lämpöilyä.

Eilen oli paljon viiltäviä ohimeneviä alamahakipuja. Vähän on sellainen fiilis, niin kuin jotain tuolla sisällä tapahtuis, mutta toisaalta voin vaan olla nyt tavallista herkempi seuraamaan "oireita". Vielä muutama päivä pitäis ootella

Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuisi mukaan joukkoonne. Ehdinkin hetken olla mukana kuumeilemassa viime kesänä kunnes raskauduin syyskuussa. Menetimme kuitenkin tytön tammikuussa rv23 :sad010Jäljelle jäi tyhjä syli ja loputon kävä. Siitä huolimatta vauvakuume on nostanut päätään enkä toivo mitään niin paljon kuin että saisimme pikkuveljen tai -siskon enkelille.
Odottelen edelleen menkkoja synnytyksen jälkeen, nyt kp 50. Jälkitarkastuksessa gynen mukaan munasarjat täynnä jotain pientä rakkulaa enkä tajunnut kysyä asiasta enempää. Stressipirkko kun olen niin kehitin tästä kotona kamalan ahdistuksen, viittaako se nyt pco:hon vai mihin. Varasin sitten huomiseksi ajan toiselle gynelle. Pakko saada asiaan selvyys. Syyskuussa raskauduin kp 85 joten pitkiä kiertoja ollut ennenkin, niin turhauttavaa.

Olipas pitkä sepustus! Yritän lueskella vähän ketjua niin että pääsen ketjuun kärryille :happy090
Pahoitteluni vauvan menetyksestä.Olen kokenut saman 30rv menehtyi meidän pikku prinsessa mahaani ja syntymäpäiväksi hänelle tuli justiinsa loppiainen 6.1.2017.Nyt hän olisi 1v3kk ja ikävä on kova ja syli tyhjä.Tuon jälkeen ei plussan plussaa ja nyt ollaan aloitamassa IVF hoidot.

Tylsää odottelua meneillään, kp 14/26. Menin ja latasin Flon, ja se ennusti ovulaatiota kp12, itse ajattelisin sen olleen jo aiemmin. Mutten varmaksi tiedä, kun koko aika jotain paikkaa särkee :grin Illalla en meinannut saada nukuttua, kun alavatsaa jomotti niin kovasti. Kävi mielessä, olisiko sittenkin ovulaatio ollut nyt vasta, mutta viime kierrossa se oli kp10-11 ja varmaan aiemmissakin kierroissa suht aikaisin. Mene ja tiedä.. Miksei keho voisi toimia vähän selkeämmin ja aina samalla lailla, jotta osaisi joskus tietääkin jotakin :p

Hei!

Täällä uusi kuumeilija. Ennestään 1 lapsi löytyy (7v) ja toinen ois haaveissa. Nyt yk3 ja ovista en tikuttanut niin sen ajankohta on hieman epäselvä. Kp 24/33 ja pientä vihlontaa alavatsalla ja huonovointisuutta ajoittain. Ei oo suuret odotukset tästä kierrosta.

Osanotot Rohmu ja Heitsu1996! Toivon molemmille pikaista plussaa:Heartpink

Soittelin tänään Naikkarille kun ei ollut puhetta minkä niistä Gonal-F:istä haen apteekista kun sen aika koittaa kun on kolmea erikokoista määrätty.Sain vastauksen että isomman siis 900.Toinen kysymys oli heille se että punktio ohjeessa oli ettei luontaistuotteita saa käyttää niin kysyin että koskeeko tämä kielto myös Omega7 kun olen lukenut että se parantaisi myös intiimialueen limakalvoa ja vasta tässä kierrossa aloitin.Vastaus että kaikki omegat ei ja pitäisi nyt jo ne lopettaa eikä sitten vasta kun piikitykset alkaa myös sinkki on että ei ja sekin nyt pitäisi lopettaa.Hoitaja oli jotenkin toiveikas että voitaisiin jo päästä seuraavassa kierrossa IVF ettei tarvisi odottaa sinne huhtikuun loppuun alkavan kiertoon.

Selittivätkö yhtään miksi omegat ja sinkki on kiellettyjä? Omega ehkä voi olla verenvuotoriskin takia mutta yllättävää että sinkkikin on kiellettyä?

Osanottoni enkelien vanhemmille!

Kp28, alkoi tuhruttelu, joten eiköhän ala menkat huomenna. Tavallaan helpotus, kun tuntemukset ja "oireet" ovat heitelleet hormonien myötä eestaas. Pelkäsin jo uutta kystaakin. Positiivista että kierto ainakin tässä kierrossa on palannut vanhaan tuttuun pituuteen. Toivottavasti ensi kierto olisi Se kierto...
Jaksamista kaikille.

Voi Rohmu <3 Voimia kaikille!

Kp 26/28-30 alko ruskea vuoto. Ihmetyttää. 3.3. oli menkkamaista kipua joku 3 tuntia. Sekin outo... Alkaisko menkat kuiteski. Jos on vaan ruskeaa vuotoa niin testaan kyllä pe-aamuna, Keikka illalla tiedossa niin tietää miten sen keikan ottaa. Vai testaisko jo torstaina, jos täytyy toinen tsesti hakea. Torstai ois kp 28/28-30 On siis yhet menkat ollu kierukan poiston jälkeen eli jos ne menkat nyt alkaa niin tietää missä kierto menee kuten käpynen totesi yllä, eli lähellä sitä missä ollut ennen vanhaankin

Tjemppiä ja voimahalauksia kaikille ketkä sitä tällä hetkellä tarvitsee ♡♡

Täällä siirryn nyt sinne Marraskuisten ryhmään kun digikin näyttää +.

Toivon kaikille kaikkea hyvää ja toivottavasti kohta tulis taas kunnon plussatuuli ♡

Kiitos taas niin ihanasta tuesta ja tjempeistä♡

Heitsu :Heartred olen tosi pahoillani että sinäkin olet tämän joutunut kokemaan. Selvisikö teille syytä pienen menetykseen? (Ei tarvi vastata jos et halua). Meidän tytöllä oli niin paha geenivirhe ettei ollut mitään toivoa tai elinmahdollisuuksia. Jouduimme siis raskauden siksi keskeyttämään. Onneksi ei geenivirhe ei ollut perinnöllinen kuitenkaan.
Toivottavasti hoidosta olisi apua ja pääsisitte pian aloittamaan IVF:n!

vauvatoiveelle onnittelut plussasta!

Toivottavasti tuhrutteluun tulee selvyys ettei tarvi arvuutella mistä kyse! Mä Muruska testaisin jo torstaina, mutta mä olenkin sellainen testien suurkuluttaja :D

kävin tänään gynellä ja munikset sai terveen paperit, mulla ilmeisesti nyt vaan satttuu olemaan tosi pitkät ja epäsäännöllisen kierrot. Yritä siinä sitten ovista bongailla:BangHead no, täytyy iloita siitä ettei siellä näkynyt mitään pco:hon viittaavaa niinkun jälkitarkastuksessa käsitin.

onko joku teistä mittaillu aamulämpöjä oviksenbongaus mielessä? Vaatiiko se kuinka tarkan mittarin?

Heitsu :Heartred olen tosi pahoillani että sinäkin olet tämän joutunut kokemaan. Selvisikö teille syytä pienen menetykseen? (Ei tarvi vastata jos et halua). Meidän tytöllä oli niin paha geenivirhe ettei ollut mitään toivoa tai elinmahdollisuuksia. Jouduimme siis raskauden siksi keskeyttämään. Onneksi ei geenivirhe ei ollut perinnöllinen kuitenkaan.
Toivottavasti hoidosta olisi apua ja pääsisitte pian aloittamaan IVF:n!

vauvatoiveelle onnittelut plussasta!

Toivottavasti tuhrutteluun tulee selvyys ettei tarvi arvuutella mistä kyse! Mä Muruska testaisin jo torstaina, mutta mä olenkin sellainen testien suurkuluttaja :D

kävin tänään gynellä ja munikset sai terveen paperit, mulla ilmeisesti nyt vaan satttuu olemaan tosi pitkät ja epäsäännöllisen kierrot. Yritä siinä sitten ovista bongailla:BangHead no, täytyy iloita siitä ettei siellä näkynyt mitään pco:hon viittaavaa niinkun jälkitarkastuksessa käsitin.

onko joku teistä mittaillu aamulämpöjä oviksenbongaus mielessä? Vaatiiko se kuinka tarkan mittarin?

Kyllä meistä muutamat mittailee! Ollaan tuolla bbt-ketjussa lämmöistä höpisemässä :) suositus olisi, että kahden desimaalin mittari käytössä, koska lämpöerot voivat olla melko pieniä. :)
Itselle toi lämpöjen seuranta on ihan ehdoton ovulaation varmistamiseen.

Takaisin