Heitsu olen tosi pahoillani että sinäkin olet tämän joutunut kokemaan. Selvisikö teille syytä pienen menetykseen? (Ei tarvi vastata jos et halua). Meidän tytöllä oli niin paha geenivirhe ettei ollut mitään toivoa tai elinmahdollisuuksia. Jouduimme siis raskauden siksi keskeyttämään. Onneksi ei geenivirhe ei ollut perinnöllinen kuitenkaan.
Toivottavasti hoidosta olisi apua ja pääsisitte pian aloittamaan IVF:n!
vauvatoiveelle onnittelut plussasta!
Toivottavasti tuhrutteluun tulee selvyys ettei tarvi arvuutella mistä kyse! Mä Muruska testaisin jo torstaina, mutta mä olenkin sellainen testien suurkuluttaja :D
kävin tänään gynellä ja munikset sai terveen paperit, mulla ilmeisesti nyt vaan satttuu olemaan tosi pitkät ja epäsäännöllisen kierrot. Yritä siinä sitten ovista bongailla no, täytyy iloita siitä ettei siellä näkynyt mitään pco:hon viittaavaa niinkun jälkitarkastuksessa käsitin.
onko joku teistä mittaillu aamulämpöjä oviksenbongaus mielessä? Vaatiiko se kuinka tarkan mittarin?
Mä mittailen aamulämpöjä ja merkkaan ne NaturalCyclesiin. Kahen desimaalin lämpömittarin vaatii, eli näyttää esim 36,23.