Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa 4dpo tuon ovis plussasta katsottuna.Ovis oireita oli jo hieman aikaisemmin jo ennen tuo +testiä mutta enemmän uskon tuohon +testiin kun oviksen metsästys aikoihin kävin ultrassa ja lääkäri arvioi oviksen tapahtuvan juuri samaan aikaan kuin ovis plussa tuli.

Hah! Kierto kesti sit sen 25päivää eli menkathan sieltä tuli. Yrityskierros 3 alkakoon! Tai ehkä virallisesti 2. Nyt kp.2 Kyllä vietävä tuli ylianalysoitua, mut oli vaan just niin oikeat oireet kun ois voinu olla! Hitto! No perjantaina miehen ja ystävien kanssa keikalla, hotelliin ja lapsivapaata. Pitää tyhjentää päätä :cool05

Hempuliini, kuulostaa toiveikkaalta :happy: Jos toisaalta ajattelee, niin voisi kuulostaa myös ovulaatio-oireilta, mikä kp sulla on? Vai onko ollu selvä ovis tuolloin 6pv sitten?

Metsätähti88, Vaiana, mulla on myös omien laskelmien mukaan dpo5 menossa, joten hyvin samoissa päivissä mennään täälläkin! Kp15/26. Mä ajattelin, olisinko saanut olluksi ja odottanut menkkojen oletettuun alkamispäivään asti, mutta saas nähdä :grin

Muruska, pahoittelut menkoista. Onneksi kuitenkin tuli jo nyt, niin pääset uuteen kiertoon nopeammin! Ja lapsivapaalla tosiaan pää tyhjäksi :happy090

Hempuliini, kuulostaa toiveikkaalta :happy: Jos toisaalta ajattelee, niin voisi kuulostaa myös ovulaatio-oireilta, mikä kp sulla on? Vai onko ollu selvä ovis tuolloin 6pv sitten?

Metsätähti88, Vaiana, mulla on myös omien laskelmien mukaan dpo5 menossa, joten hyvin samoissa päivissä mennään täälläkin! Kp15/26. Mä ajattelin, olisinko saanut olluksi ja odottanut menkkojen oletettuun alkamispäivään asti, mutta saas nähdä :grin
Oon siis aika 98% varma et ovis oli 6pvä sit koska mul on ovis migreeni. En mä tietty täysin varmakaan voi olla. Enkä ihan usko et ovis olis enää nyt kun kp20 kuitenki ja usein on 14-18 välissä. Eikä mul ikinä nää oireet oo ovis oireit. Toki en mä tiedä tästä kierrosta muuta kun sen mitä kykenen tutkailemaan, kun mul ei oo ollu menkkoi vielä km jälkeen.

Muokattu viimeksi:
Oon kyllä ihan ulapalla noista ovistesteistä :oops:
onko niitä siis muunkinlaisia kuin niitä pikkutikkuja joita tökätään pissaan, siis raskaustestin näköisiä? Sellasia mulla on ollu, mutta en oo koskaan aktiivisesti käyttäny, testasin vaan pari kertaa, että onko mun oma oletus oviksesta edes sinne päinkään. Esikoinen sai alkunsa jo yk 4, niin en edes ehtinyt kokeilla ja toinen raskaus, joka sitten keskeytyi, sai alkunsa "kertalaakista" niin sanotusti. Ollut siis hyvää tuuria jollain tapaa mukana noissa asioissa. Nähtäväksi jää, miten käy tällä kerralla. Ajattelin, että muutama kierto, ainakin 2-3 mentäisiin ihan löysin rantein ja itse yrittäen paikantaa ovis, mutta jos ei ala plussaa tulla kesään mennessä, niin varmaan sitten voisi ottaa apukeinot käyttöön. :)

Muruskalle mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua! :cat: ja onnea uuteen kiertoon!

Mulla kuume jatkuu edelleen. Tänään ei oo ollu mahatuntemuksia, vaikka eilen oli paljonkin ja jopa menkkamaisia tuntemuksia, niinku mulla usein on ennen menkkoja. Tänään siis kp 26/28-33.

Oon kyllä ihan ulapalla noista ovistesteistä :oops:
onko niitä siis muunkinlaisia kuin niitä pikkutikkuja joita tökätään pissaan, siis raskaustestin näköisiä? Sellasia mulla on ollu, mutta en oo koskaan aktiivisesti käyttäny, testasin vaan pari kertaa, että onko mun oma oletus oviksesta edes sinne päinkään. Esikoinen sai alkunsa jo yk 4, niin en edes ehtinyt kokeilla ja toinen raskaus, joka sitten keskeytyi, sai alkunsa "kertalaakista" niin sanotusti. Ollut siis hyvää tuuria jollain tapaa mukana noissa asioissa. Nähtäväksi jää, miten käy tällä kerralla. Ajattelin, että muutama kierto, ainakin 2-3 mentäisiin ihan löysin rantein ja itse yrittäen paikantaa ovis, mutta jos ei ala plussaa tulla kesään mennessä, niin varmaan sitten voisi ottaa apukeinot käyttöön. :)

Muruskalle mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua! :cat: ja onnea uuteen kiertoon!

On kalliita digipuikkoja, samanlaisia kuin digiraskaustestitkin.

En malttanut olla testaamatta. Nyt pelottaa ihan kauheasti.

DSC_0134.JPG
DSC_0133.JPG

Miten teillä menee mielialat yrittäessä? Tai siis oletteko joka kierrossa positiivisen odottavalla mielellä, tuleeko kiertoja että on laittamassa hanskat tiskiin jne.

Meillä siis yritys ihan alussa (yk3 alkoi) ja jostain syystä olen ihan tosi pessimistinen koko hommaan. Löydän kokoajan syitä miksei tulla onnistumaan (mun ikä, luteaalivaihe ym. Ym.). Pitkäjänteisyys ei ole mun vahvuus, mutta kärsimättömyys ja toisaalta apaattisuus tässä asiassa kyllä on yllättänyt itsenikin. :rolleyes:

Tai ehkä sitä vaan suojelee itseään pettymykseltä. :confused:

Marce, wautsiwau!! Onnea matkaan :)
Joka mietti, että vaihteleeko mielialat yrityksen aikana - totisesti! Tsemppiä kaikille toivoville ja odottaville!

Takaisin