Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Noni, hempuliinillakin samat dpo:t
Ajattelin että jos lauantaina testailis, jos vaan maltan niin sit sunnuntaina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mul on kierto sen n.32 niin mä ootan suosiolla ens viikkoon.Noni, hempuliinillakin samat dpo:t
6Hempuliini mikä dpo sulla?
Oon siis aika 98% varma et ovis oli 6pvä sit koska mul on ovis migreeni. En mä tietty täysin varmakaan voi olla. Enkä ihan usko et ovis olis enää nyt kun kp20 kuitenki ja usein on 14-18 välissä. Eikä mul ikinä nää oireet oo ovis oireit. Toki en mä tiedä tästä kierrosta muuta kun sen mitä kykenen tutkailemaan, kun mul ei oo ollu menkkoi vielä km jälkeen.Hempuliini, kuulostaa toiveikkaalta Jos toisaalta ajattelee, niin voisi kuulostaa myös ovulaatio-oireilta, mikä kp sulla on? Vai onko ollu selvä ovis tuolloin 6pv sitten?
Metsätähti88, Vaiana, mulla on myös omien laskelmien mukaan dpo5 menossa, joten hyvin samoissa päivissä mennään täälläkin! Kp15/26. Mä ajattelin, olisinko saanut olluksi ja odottanut menkkojen oletettuun alkamispäivään asti, mutta saas nähdä
Oon kyllä ihan ulapalla noista ovistesteistä
onko niitä siis muunkinlaisia kuin niitä pikkutikkuja joita tökätään pissaan, siis raskaustestin näköisiä? Sellasia mulla on ollu, mutta en oo koskaan aktiivisesti käyttäny, testasin vaan pari kertaa, että onko mun oma oletus oviksesta edes sinne päinkään. Esikoinen sai alkunsa jo yk 4, niin en edes ehtinyt kokeilla ja toinen raskaus, joka sitten keskeytyi, sai alkunsa "kertalaakista" niin sanotusti. Ollut siis hyvää tuuria jollain tapaa mukana noissa asioissa. Nähtäväksi jää, miten käy tällä kerralla. Ajattelin, että muutama kierto, ainakin 2-3 mentäisiin ihan löysin rantein ja itse yrittäen paikantaa ovis, mutta jos ei ala plussaa tulla kesään mennessä, niin varmaan sitten voisi ottaa apukeinot käyttöön. :)
Muruskalle mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua! ja onnea uuteen kiertoon!