Pompo
Satasella mukana keskusteluissa
Pompo, näin olen itsekin kuullut. Mutta viivanpaikat = harmaa, väritön viiva johon punaisen värin pitäisi tarttua , on eri asia kuin vaaleanpunainen / punertava / selvästi punainen haamuviiva , joka siis on plussa.
Harmaa väritön viivanpaikka = nega
Haalea punertava viiva = haamuplussa
Nämä käsitykset usein menee täällä foorumilla sekaisinTestiviivaan ei tule punaista väriä (tai sinistä..) jos kropassa ei ole hcg. Mutta testiin voi tulla väritön viiva, vaikkei raskaana olisikaan. :)
En väitä, etteikö sulla voisi olla plussa vaikka mulla ollut usein viivanpaikkoja, enkä väitä etteikö joku mun testeistä olis voinut olla kemiallinen :) kuvatkin vääristää tosi paljon todellisuutta ja värejä. Ja vielä jos niitä muokkailee, on taas ihan oma lukunsa..
Toivon vahvistumisia viivallesi :)
Oletko testaillut uudestaan ultralla , tai muulla? :)
Jeps ! :) tänään tehty ultra jossa aavistuksen vahvempi viiva, kuin eilen ja pc:ssä näkyy joku haamujen haamu. En tiiä sitten miten käy. Nyt dpo12. Tänä aamuna mun perussairauden vuoksi kävin veritestissä. Katotaan mikä tulos. Ihan mielenkiintoista nähdä.
On tosi pessimistinen olo kuitenkaan, että tästä mitään enää tulis, on niiiin olematon viiva ja menkkojen pitäis alkaa jo ylihuomenna.
melko onnellisissa tunnelmissa lähdetään viikonlopuksi Budapestiin juhlimaan miehen 30v-synttäreitä (ja jotain muutakin