Raskaaksi 2017

Mä tein aamupissasta testin, ja puhdas nega se oli. Eli ei siihen eilisen aamun testiin voinut luottaa kun tippui sinne pissa astiaan.
No nyt lopetan testailut ja ajattelut ja jatkan muita juttuja, ei meille taida toista lasta tulla enään ikinä.
Hiljenen täällä foorumillakin.
 
Täällä on jo kp52 eikä tätiä näy. Pitää vissiin tänää taas testi käydä hakee ja alkaa testailee illalla tai viimeistään huomenna aamulla. Outoa ku aiemmin synnytyksen jälkeen ku kierto käynnisty ni täti tuli parinkin viikon välein ja nyt ei näy, ei kuulu. Mitähän ihmettä tämä oikein on..
 
Mä tein aamupissasta testin, ja puhdas nega se oli. Eli ei siihen eilisen aamun testiin voinut luottaa kun tippui sinne pissa astiaan.
No nyt lopetan testailut ja ajattelut ja jatkan muita juttuja, ei meille taida toista lasta tulla enään ikinä.
Hiljenen täällä foorumillakin.

Eikä!! Älä luovuta!!
Mutta on hyvä idea ajatella ja puuhailla muuta :)
Se tulee kun tulee! Tsemppiä!!!!
 
Täällä on jo kp52 eikä tätiä näy. Pitää vissiin tänää taas testi käydä hakee ja alkaa testailee illalla tai viimeistään huomenna aamulla. Outoa ku aiemmin synnytyksen jälkeen ku kierto käynnisty ni täti tuli parinkin viikon välein ja nyt ei näy, ei kuulu. Mitähän ihmettä tämä oikein on..

Mulla e-renkaan pois oton jälkeen tuli 2 kertaa normaalit menkat ja sitten ilman mitään selkeää syytä veny kierto 54pv pitukseks!! Mulla on aina tosi säännölliset menkat.
Tsemppiä :) mulla alko kp 55 menkat ja nyt jo kp3/30-54
 
Mulla e-renkaan pois oton jälkeen tuli 2 kertaa normaalit menkat ja sitten ilman mitään selkeää syytä veny kierto 54pv pitukseks!! Mulla on aina tosi säännölliset menkat.
Tsemppiä :) mulla alko kp 55 menkat ja nyt jo kp3/30-54
Mrs. Smith, mullakin e-renkaan poiston jälkeen tuli kahdet kuukautiset kp30-33 ja se kolmas kierto oli mullakin tämä pitkäksi venähtänyt :p Hcg verestä alle 1, eli toivotaan pikaisia menkkoja tulevaksi. Todennäköisesti oli siis ovuloimaton kierto.
 
Mrs. Smith, mullakin e-renkaan poiston jälkeen tuli kahdet kuukautiset kp30-33 ja se kolmas kierto oli mullakin tämä pitkäksi venähtänyt :p Hcg verestä alle 1, eli toivotaan pikaisia menkkoja tulevaksi. Todennäköisesti oli siis ovuloimaton kierto.

Mä oli bongaavinani oviksen omassa pitkässä kierrossani kp 44 mutta tiedä siitä.
MäKIN mittautin hcg:n verestä :D ja mullakin tulos oli alle 3.
Toivottavasti päättyy pian toi megakierto!
 
Täällä taustalla taas seurailen ja jännäilen muiden kiertoja :) Nyt menossa kp 13, joten ei mitään uutta täällä. Ovis tulee varmaan tuttuun tapaan kp 20-22, joten sitä odotellessa :wink

Tsemppiä kaikille!
 
Ihana kun nipsuliini kyselit :)

Ei mitään erikoista, enkä kamalasti kerkeä kuulostelemaan kun töissä olen taas kesän ajan :) meillä on semmonen kuukausi et mies saa päättää testataanko ja jos testataan niin milloin :D

Nyt tänään ois vissii dpo7-8 ja kp22 :) sinänsä ärsyttää ettei voi testata kun viime kierrossa dpo8 jo näky testissä ja nyt joutuu varmaan odottamaan hamaan tulevaisuuteen sen kanssa :D
 
Onko monella tiputtelu vuotoa ennen varsinaista vuotoa?
Mulla on yleensä 1-2 pv ja oon ajatellut sen johtuvan kuparikierukasta ja olevan normaalia. Nyt kierukka on pois ja tänään on taas toinen päivä kun tiputtelee kp 31/30 DPO 15
 
Mulla tiputtelee monesti max 2pv ennen kunnon lorahdusta. Ei aina :shy: itelle ainakin ihan normaalia ! :happy:

Täällä ootellaan menkkoja... dpo 14, kp 25/25-26, yk1.
 
Mulla on myös aina vähintään yhden päivän tiputtelu. Ja sit yhtäkkiä (yleensä yöllä) onkin hanat auki.

Nyt pitkästä aikaa kuukuppi käytössä kun meni hermot kun mikään side ei pidä. Mut jotenkin mulla on tän kupin kanssa vähän ongelmia. Ihan kun ei pysyisi kunnolla.

Noh, mutta. Kierto siis alussa, ei mitään kerrottavaa tai testattavaa.
 
Mulla on myös aina vähintään yhden päivän tiputtelu. Ja sit yhtäkkiä (yleensä yöllä) onkin hanat auki.

Nyt pitkästä aikaa kuukuppi käytössä kun meni hermot kun mikään side ei pidä. Mut jotenkin mulla on tän kupin kanssa vähän ongelmia. Ihan kun ei pysyisi kunnolla.

Noh, mutta. Kierto siis alussa, ei mitään kerrottavaa tai testattavaa.

Mä käytän kans kuppia. Musta se on paras! Nimim. Valkoiset housut töissä joka päivä:D

Valuuko se sulla vai mikä on ongelma? Joskus se on hankala saada aukeemaaan ja joskus se voi mennä kohdunkaulan ja emättimen seinämän väliin jolloin tietysti tulee ohivuotoa.
 
Täällä sekalaisessa fiiliksessä oltu koko kierto.Juhannuksen aikaan alkoi ne pistokset ja huomenna olisi Naikkarilla foliultra missä inseminaatiosta sovitaan.Välillä tuntuu että ihanaa että varmasti tärppää ja saa kaksi viivaa sitten pian on että entä jos ei…….Miettii syksyä ja seuraavaa kuuta mutta sisällä toivoo kuitenkin että onnistuisi tästä hoidosta ja tästä kerrasta.Varmaan tämäkin jotenkin on kytköksissä tuohon edelliseen raskauden kohtukuolemaan mutta tällä hetkellä onnellisessa ja toiveikkaina olen.
 
Mä käytän kans kuppia. Musta se on paras! Nimim. Valkoiset housut töissä joka päivä:D

Valuuko se sulla vai mikä on ongelma? Joskus se on hankala saada aukeemaaan ja joskus se voi mennä kohdunkaulan ja emättimen seinämän väliin jolloin tietysti tulee ohivuotoa.

Joo siis tuntuu, että se valuu. Ja runsaimpina vuotopäivinä tuli ohivuotoa. Saan sen aukeamaan kyllä, mutta jotain muuta teen pieleen. Ostin nyt sen 2 koon, koska mun vuoto on ihan oikeasti todella runsasta. Ja takana kaksi synnytystä.

Täytyy vaan jatkaa harjoituksia. Mulla on ollut kuppi käytössä aiemminkin ja silloin turhauduin kun ei alkanut sujumaan. Nyt olen katsonut vaikka kuinka monta videota ja lukenut ohjeita yms.
 
Mrs. Smith, mullakin e-renkaan poiston jälkeen tuli kahdet kuukautiset kp30-33 ja se kolmas kierto oli mullakin tämä pitkäksi venähtänyt :p Hcg verestä alle 1, eli toivotaan pikaisia menkkoja tulevaksi. Todennäköisesti oli siis ovuloimaton kierto.

Oiskohan mullakin niin, että e-renkaan jälkeen ottaa aikansa ennen kuin kroppa toimii kunnolla. Tai sit ikä tekee osansa kropan toimintaan...
 
Mä ostin synnytyksen jälkeen 2 koon kuukupin, vuoti aina läpi, joten palasin käyttämään 1 koon kuppia. Se ei vaan pysynyt mulla paikallaan.:/ nykyään synnytyksen jälkeen se 1 koon kuppikin vuotaa silloin tällöin. Harmittaa, kun tykkäsin ennen ihan hirveesti siitä kupista, kun ei vuotanut ikinä yli ja synnytyksen jälkeen alkoi vuotaa.
 
Haamua vaan pukkaa, tuntuu että ei vahvistu.. Mutta eilinen päivätesti ja tänä aamun testi oli ihan kieroja,varmaan viallisia. Huomiseksi ois digi, joko sen dpo14 uskaltais tehä? :D ja pitäskö käydä hakee pari pc liuskaa varmistamaan oiko vahvistunu viiva :D

Alempi testi hieman testiajan jälkeen.

Jaffa yk4 kp30/31-33 dpo13
 

Liitteet

  • 1498796269765.jpg
    1498796269765.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 197
  • 1498796405803.jpg
    1498796405803.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 188
Takaisin
Top