Raskaaksi 2017

Lume: oliko tää eka kerta oviksen jälkeen, kun teit ovis testin?

Mrs.Smith: lasketko jo tiputtelun vuotopäiviksi?

Kaikille haamuilijoille tsempit! Teitä onkin nyt monta :) Tulkaa kertomaan kuulumisia, miten asiat etenee !
 
Heei!

Kysymystä kiinnittymisvuodosta! Eli, menossa dpo 12 ja tänäaamuna tuli ihan tlk:n verran ensin kirkasta verta pönttöön ja kun oikein tikistin nii rusehtavaa tuhnua ihan vähän, aamun parin ekan tunnin aikana pikkuhousun suojaan oli tullut myös tätä vaalean rusehtavaa aivan minimaalisen vähän, sen jälkeen ei mitään. Voiko enää näin myöhään olla kiinnittymisvuotoa?

Mulla menkkojen pitäis alkaa dpo 29 eli ylihuomenna, viimekierrossa sain sen luteaalivaiheen pituuden mitattua. Menkat ei koskaan ala mulla pikkutiputtelulla, vaan kun ne alkaa niin siitä ei oo epäselvyyttä. Minkäänlaisia menkkatuntemuksia ei ole. R-testit (cb:n early detective ja onestep eilen, pelkkä onestep tänään) negoja. Kuviteltuja raskausoireita taas ollut, ja tuo tämänaamuinen teelusikkallinen jotenkin herätti toiveen, että olisi jotain raskauteen liittyvää!
 
Ikonii: tikutitko tässä kierrossa oviksen? Jos olet tikuttanut ja varma että on DPO 12, niin aika epätodennäköistä, että olis enää kiinnittymisestä.

Lume: mitkä päivät viime kierrossa testasit ovis tikuilla ja mitä viivalle tapahtui? :D Laita vaikka kuva :)
 
Vahveni joka päivä dpo4 lähtien ja sit dpo 8 plussasin cb earlylla ja sit dpo10 viiva oli haalistunut ja kemialliseksi jäi.

Tässä on 3 alinta ylhäältä päin dpo4,5,6
ImageUploadedByVau Foorumi1498570160.575428.jpg
 
Ja tässä sit o testit ja dpo8 tehty cb early viime kierrossa :) samaan aikaan kun lähti r testin viiva haalenemaan niin lähti o testinkin. Niin ja siis cb earlyn viiva oli aivan selvä vaikka kuva antaa ymmärtää toisin koska se näkyi kotelosta Jopa käden päästä.
ImageUploadedByVau Foorumi1498570328.406152.jpg
 
Lume: oliko tää eka kerta oviksen jälkeen, kun teit ovis testin?

Mrs.Smith: lasketko jo tiputtelun vuotopäiviksi?

Kaikille haamuilijoille tsempit! Teitä onkin nyt monta :) Tulkaa kertomaan kuulumisia, miten asiat etenee !

No en ihan tiputtelua mut tänään räpsähti ihan kunnolla :D eli siis kp1/30-54
 
Heei!

Kysymystä kiinnittymisvuodosta! Eli, menossa dpo 12 ja tänäaamuna tuli ihan tlk:n verran ensin kirkasta verta pönttöön ja kun oikein tikistin nii rusehtavaa tuhnua ihan vähän, aamun parin ekan tunnin aikana pikkuhousun suojaan oli tullut myös tätä vaalean rusehtavaa aivan minimaalisen vähän, sen jälkeen ei mitään. Voiko enää näin myöhään olla kiinnittymisvuotoa?

Mulla menkkojen pitäis alkaa dpo 29 eli ylihuomenna, viimekierrossa sain sen luteaalivaiheen pituuden mitattua. Menkat ei koskaan ala mulla pikkutiputtelulla, vaan kun ne alkaa niin siitä ei oo epäselvyyttä. Minkäänlaisia menkkatuntemuksia ei ole. R-testit (cb:n early detective ja onestep eilen, pelkkä onestep tänään) negoja. Kuviteltuja raskausoireita taas ollut, ja tuo tämänaamuinen teelusikkallinen jotenkin herätti toiveen, että olisi jotain raskauteen liittyvää!

Mulla "alkoi" ensimmäinen raskaus noin ja tyttö syntyi sitten 11/15. Pikkuhousuissa oli tullut tuhrua ja paperiin tuli verta just sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Laitoin siteen ja kummastelin myöhemmin kuinka edelleen kuiva side. Pari päivää myöhemmin tein plussatestin kun ei ollut kunnon vuoto vieläkään alkanut :)
 
Mulla on ollut nyt vatsa kipeä torstaista saakka, tuntuu myös tosi kovia repäisykipuja. Menkat pitäis alkaa varmaan tuossa viikonloppuna. Nämä kivut tuntuvat pms-oireilta, mutta toisaalta tällaista ei ainakaan viime kierrossa ollut. Mutta jos nämä olisivat raskausoireita, pelkään että jälleen kerran on kiinnittynyt johonkin väärään paikkaan.... raskaustestiä en mielelläni vielä tekisi. Olo on aika huono :sad001 Mulla on kyllä ollut kivuliaita kiertoja, mutta tuntuu että jokaikinen kierto on jotenkin erilainen!
 
Mulla on ollut nyt vatsa kipeä torstaista saakka, tuntuu myös tosi kovia repäisykipuja. Menkat pitäis alkaa varmaan tuossa viikonloppuna. Nämä kivut tuntuvat pms-oireilta, mutta toisaalta tällaista ei ainakaan viime kierrossa ollut. Mutta jos nämä olisivat raskausoireita, pelkään että jälleen kerran on kiinnittynyt johonkin väärään paikkaan.... raskaustestiä en mielelläni vielä tekisi. Olo on aika huono :sad001 Mulla on kyllä ollut kivuliaita kiertoja, mutta tuntuu että jokaikinen kierto on jotenkin erilainen!

Voi itku :sad001 mutta onhan myös mahdollista että kaikki on hyvin. Tsemppiä
 
Onnea Niittipyssy ! :happy:

Täällä siis dpo 12 ja tein 4h pidätyksellä kaupan Pregcheckin kun ei mun tilaus tullut tänään postissa... Taas viivanpaikka ! Varmaan ollu kemiallinen kun aiemmissa raskauksissa näillä viikoilla on tullut jo punertavat haamuplussat :confused:

Toiveet ensi kiertoon....
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top