Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pompo, pakko huudella tältä taustalta.. en halua masentaa.. mutta mä sain monta kertaa samanlaisia viivoja tohon ultraan, monessa eri kierrossa.. ihan punertava testiajalla.. mutta raskaana ei olla vieläkään :/ en luottas tohon 100 % , mutta toivotaan että siellä kyytiläinen olisi ja alkas viivat vahvistuu :) tsemppiä!
Joka kuvassa eri testit.
Mä yritin lisätä kuvaa mut tää herjaa koko ajan et liian iso tiedosto.... hmph
Muoks. Näkyiskö tosta vielä... Hirveen vaikee kuvata mut näkyy livenä selvästi. Tän päivänen viivanpaikka...
Kyllä siinä hailukka on.. mikä dpo?
Oliko sulla kemiallinen?
En oo kyllä varma. Saattoi toki olla. kyllähän noitten lisäks samaan aikaan joku testi aina sillon tällön haamuili joka kierrossa.. mutta menkat tuli aina normaalisti.
Mut ekan viivan kun sain tollasen apteekin ultraan niin hihkuin jo onnesta.. kunnes sit menkat alko. Mut toi testi näytti samaa viivaa sillonkin samana aamuna kun menkat alko.
Hyvältä näyttääApua äsken tuli tällänen!! Dpo11
Itse ajattelen, että harva testi näyttää oikeasti väärää positiivista, aivan huomaamattomia viivanpaikkoja lukuunottamatta, joita varten tarvitaan jo suurennuslasia jos raskautta ei olisi. Useimmiten just mennyt kesken tai menossa ja vielä testi reagoi. Itse en ole koskaan saanut mihinkään testiin viivanpaikkaa vaikka monen monta olen tehnyt, aina on ollut joko kemiallinen, raskaus tai nega. Toivotaan, että huomen aamulla olisi ultran viivat vahvemmat, tissit nimittäin räjähdys pisteessä ja ajoittain menkkajomoja.
Luin just netistä yhden henkilön, joka toimii raskaustesti alalla ja kertoi, ettei vääriä positiivia ole vaan aina on ainakin hetkellisesti ollut hormonia, jotta testi reagoi.
Toinenhan on esimerkisi. PCOS ja munasarjakystat, jotka voivat aiheuttaa väärän positiivisen, koska silloin erittyy jostain syystä HCG hormonia enemmän. :)