Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vitsi kun uskaltaisi luottaa ! Tässä
On ne viime kierron cp:t ! Ja mun mielestä melkein samanlaisia viivanpaikkoja anto sillonkin :o et oisko testi susi ? Mä en kyllä usko ennen ku se viiva on sellainen että joutuu laittamaan aurinkolasit !
ImageUploadedByVau Foorumi1493811199.901012.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493811210.293849.jpg

Lume mä nään sun testeissä viivoja! Toivottavasti vahvistuu ja kyytiläinen pysyy matkassa! Olisi jo niin teijän vuoro saada pienokainen! :love7

Lume mä nään sun testeissä viivoja! Toivottavasti vahvistuu ja kyytiläinen pysyy matkassa! Olisi jo niin teijän vuoro saada pienokainen! :love7

Kiitos tintuska <3 niin kyllä olisi Huoh. Kamalan pitkä odottaminen ja yritys takana. Siks olen niin skeptinen näitä viivoja kohtaan. Varsinkaan kun ei paljaalla silmällä näy yhtä hyvin. Ehkä ne on vaan viivanpaikkoja. :/

Lume, Kyl noi viime kierron on musta haaleampia!

Mut ite kans en usko mihinkään haamuihin tai oireisiin ennen ku tulee vahvemmat linssiin. Oon niin monesti luullut väärin. Nytkin toi tissikipu, päätin et se on vaan joku uusi menkkaoire, kunnes toisin todistetaan :shy:

Lume, munkin mielestä edellisen kierron viivat paljon haaleampia... ja Mullakin haaleista ovistestiviivoista saattaa kadota värit kuivuttuaan kokonaan.. miin eikös raskaustestille voi käydä samoin :)

Ja se testiaika on se tärkein. Siinä ajassa jos näkyy viivaa niin se on viiva! Jos sen jälkeen ei näy mitään niin kyllä se viiva siinä oli ;) piste!

Mulla on nyt hyvä fiilis tästä! ;) <3

Lume, munkin mielestä edellisen kierron viivat paljon haaleampia... ja Mullakin haaleista ovistestiviivoista saattaa kadota värit kuivuttuaan kokonaan.. miin eikös raskaustestille voi käydä samoin :)

Ja se testiaika on se tärkein. Siinä ajassa jos näkyy viivaa niin se on viiva! Jos sen jälkeen ei näy mitään niin kyllä se viiva siinä oli ;) piste!

Mulla on nyt hyvä fiilis tästä! ;) <3

Oke mä yritän uskoa teitä kaikkia :D aamullahan sen taas näkee :D aarghh pelottaa niin että tuun pettymään todella kovaa!

Nyt Lume rauha rauha! Ensiksi, teillä oli ihan selkeä ovis, hyvät tallettelut, progekokeet hyvät ja nyt hyvät haamuviivat ja aikaiset dpot vieläpä. Viime kierron testit on mun mielestä mitäänsanomattomia verrattuna näihin. Nyt relaat ja koitat ajatella muuta :) Ennen kuin toi piinailu ajaa sut hulluksi <3 me kaikki Nähään siellä viiva, rauhassa päivä kerrallaan <3

Nyt Lume rauha rauha! Ensiksi, teillä oli ihan selkeä ovis, hyvät tallettelut, progekokeet hyvät ja nyt hyvät haamuviivat ja aikaiset dpot vieläpä. Viime kierron testit on mun mielestä mitäänsanomattomia verrattuna näihin. Nyt relaat ja koitat ajatella muuta :) Ennen kuin toi piinailu ajaa sut hulluksi <3 me kaikki Nähään siellä viiva, rauhassa päivä kerrallaan <3

Totta ! Nyt vaan pitää hengähtää :) kiitos <3 ostin kaupasta ison läjän irtokarkkia ja laitan walking dedin pyörimään kuhan siivous hommat tehty :)

Edit x2 jään odottelee / odotan innolla unicornin pc testiä :P :)

Muokattu viimeksi:
Ihan menkkafiilikset, särkee sisäreisiä, selkää ja mahaa vaihtelevasti, mutta missä ne menkat sit on? Lisäks vähän outo olo - tosin se voi olla ihan mitä vaan, liian vähästä juomisesta, syömisestä tai kun tässä iässä krapulakin tuntuu kestävän entistä pidempään, vaikka vappuna nyt mitenkään yli kosteesti mennyt (lue: no okei okei, vähän ehkä tuli otettua enemmän kuin piti.)

Suunnittelin aamulla jo et meen ostamaan graavilohta ja maksalaatikkoa lohdutuspalkinnoks, mut eipä ne menkat sit viel tulleetkaan. No, niillä on nyt lauantaihin tai sunnuntaihin asti ilmestyä ja sit testaan - epäilen tosin iteäni ja odotuskykyäni.. :nailbiting:

kp 30/28-40

Kp 31/29 kuukautisten puuttumista ihmettelen siksi kun testi näytti aamulla puhdasta negaa. Oksettaa palelee ja väsyttää. Vatsaa särkee.

Unicorn: koska on uiton paikka?
Mikä migreeni lääke on noin toksinen? Ei vissiin sumatriptan? Päätä särkee enkä uskalla muuta kuin panadolia syödä joka vastaa särkyy ihan yhtä hyvin kuin näkkäri.
Lume: sanoisin että noi aikaisemmat testit on paljon haaleampia kuin nyt.

Joo. Täytyy nyt ensin katsoa tämä loppuun eli tuleeko kuukautiset tai plussa. Onhan tässä kohdunulkoisen raskauden mahdollisuuskin olemassa. Mutta oottelen vielä ens tiistaihin. Sitten on viikon myöhässä ja sit täytyy varmaan jo ruveta tutkimaan

No huomenna on periaatteessa tuomio päivä koska jos siihen first signaaliin ei tule mitään niin sit kaikki nää testit on valehdellut. Kun sen herkkyys on kuitenkin 6.5 :)

Negaa näyttää :(
Ei mun silmään ainakaan saa tosta minkäänlaista viivaa.. tämmönen tuli heti kun kastoin, joku väripläjäys..

ImageUploadedByVau Foorumi1493822844.976189.jpg

Vähä väriä muutettu..

Mut sit kun aika kulunu että tikkua sais kattoo ni en nää mitää . Ylempänä aamuinen sofi.

Tais olla viivanpaikkoja ne one step tikut.. plääh!!

ImageUploadedByVau Foorumi1493822859.545314.jpg

Tänään vessassa pyyhkäistessä paperiin tuli hieman vaaleanpunaista valkovuotoa, sisätutkimuksella tuli vähän lisä. Tänään dpo7. Voi kun olis kiinnittymisvuotoa tai jotain!! :smiley-angelic001 :Heartred
Ihan itku tuli kun niin herkistyin toivoessa.. :shy:
Kirppu kp26/33 dpo7 yk2
:love7

Toivotaan!! <3

Takaisin