Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lume mä nään sun testeissä viivoja! Toivottavasti vahvistuu ja kyytiläinen pysyy matkassa! Olisi jo niin teijän vuoro saada pienokainen!![]()

Lume, munkin mielestä edellisen kierron viivat paljon haaleampia... ja Mullakin haaleista ovistestiviivoista saattaa kadota värit kuivuttuaan kokonaan.. miin eikös raskaustestille voi käydä samoin :)
Ja se testiaika on se tärkein. Siinä ajassa jos näkyy viivaa niin se on viiva! Jos sen jälkeen ei näy mitään niin kyllä se viiva siinä olipiste!
Mulla on nyt hyvä fiilis tästä!<3
Nyt Lume rauha rauha! Ensiksi, teillä oli ihan selkeä ovis, hyvät tallettelut, progekokeet hyvät ja nyt hyvät haamuviivat ja aikaiset dpot vieläpä. Viime kierron testit on mun mielestä mitäänsanomattomia verrattuna näihin. Nyt relaat ja koitat ajatella muuta :) Ennen kuin toi piinailu ajaa sut hulluksi <3 me kaikki Nähään siellä viiva, rauhassa päivä kerrallaan <3

Tänään vessassa pyyhkäistessä paperiin tuli hieman vaaleanpunaista valkovuotoa, sisätutkimuksella tuli vähän lisä. Tänään dpo7. Voi kun olis kiinnittymisvuotoa tai jotain!!![]()
Ihan itku tuli kun niin herkistyin toivoessa..
Kirppu kp26/33 dpo7 yk2
![]()