Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulen täältä taustalta nopeasti huikkaamaan, kun täällä on noita haamuja tihrusteltu. Tässä mun r-testit dpo 10, dpo 12 ja dpo 16

80FB76DC-1F01-4EAC-8C20-6CF6D59496FD.jpg

Kauheasti ootte täs reilussa viikossa kirjoitellut. Luin kaikki viestit joita oli kertynyt yli 200.
Paljon onnea plussanneille. :)
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja toivotaan et negat muuttuisi plussiks ja viivat vahvistuisi. :D Anteeks kauheasti ku nimet ei jäännyt mieleen.

Itselläni on tällä hetkellä se tilanne et myin kirppiksel kuopuksen vanhan kaukalon ja telakan plus muita vauva juttuja. Enkä oo ostanut ovistestien tähän kiertoon. Tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että lopetetaan aktiivinen yrittäminen. Koska mie en vaan kestä sitä piinailua ja ne pettymykset on vaan ollut ihan kamalia. En olis ikinä uskonut et tää neljännen yrittäminen on henkisesti näin kamalaa.

Nyt mennään sitten tjotullakkseen mielelellä. :)

Me ei miehen kanssa yritetty yrittämällä lasta tällä kertaa, vaan tärppäsi ilman yrittämistäkin ja aika yllätyksenä vielä. :) Mieheni on onnellinen nyt ku saadaan meidän ensimmäinen lapsi. ;) mulla oli monta odotusta aina ku menkat jäi vähänki pois et nyt onnistuu ja sit tipuin korkealta ja meni luottamus, mutta näin ei yrittämällä se yllätti meidät.

Joten uskon että teillekin tulee samalla tyylillä lapsi myös.

Voi että ku on jännää seurailla teidän testejä, mä niiiiin toivon että niitä kunnon plussia sieltä testiin pärähtäisi! <3

Täällä kp16/29-31 menossa ja aamulla tuli todella räikeä o+ testiin. Eilen talleteltiin ja tänään aamulla yritettiin olla pikaisia mutta oli pakko keskeyttää ku mies meinas myöhästyä töistä.. äh ku ärsyttää! Se tulee työreissulta vasta huomenna myöhään illalla kotiin. Toivottavasti se eilinen riittäis! :/

Tikutitko/ultrattiinko ovis ? :)
Tikutin oviksen.Tänäänkin oli nega.To uus testi sitten to soitto ennen jo pitää soittaa jos menkat alkaa aikaisemmin jo.Jos to vielä nega sitten mietitään mitä tehdään sanoivat meidän lapsettomuushoito paikasta.

Täälläpä eletään nyt jänniä aikoja! ;)

Oi, kun itsekin uskaltaisi testailla jo! Tänään ollut lievää menkkajomoa vatsalla, toiv ei ilmoitus tädistä :(

Kp 25/28
Esikkoaetsimässä, sulla samat kp:t kun mulla (25/33) :p onko sulla tietoa mikä dpo? Milloin meinasit uskaltaa testata? Mä aattelin viikonloppuna testaya ekan kerran kun ois dpo 10, nyt dpo 6. Jänskättää :p Vaikka ei mitään oireita :grin

Siis ensimmäisen haamuplussan sain 3+4..sit 3+5, 3+6, 4+0, 4+1 ja nyt 4+2 tänään digillä raskaana 1-2vko.

Takaisin