Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kauheasti ootte täs reilussa viikossa kirjoitellut. Luin kaikki viestit joita oli kertynyt yli 200.
Paljon onnea plussanneille. :)
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja toivotaan et negat muuttuisi plussiks ja viivat vahvistuisi. :D Anteeks kauheasti ku nimet ei jäännyt mieleen.
Itselläni on tällä hetkellä se tilanne et myin kirppiksel kuopuksen vanhan kaukalon ja telakan plus muita vauva juttuja. Enkä oo ostanut ovistestien tähän kiertoon. Tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että lopetetaan aktiivinen yrittäminen. Koska mie en vaan kestä sitä piinailua ja ne pettymykset on vaan ollut ihan kamalia. En olis ikinä uskonut et tää neljännen yrittäminen on henkisesti näin kamalaa.
Nyt mennään sitten tjotullakkseen mielelellä. :)
Diku on mulla yks ! Mutta arvatkaa proge tulokset 77.5 !eli saatan oikeasti olla raskaana !
Lume: Mahtava arvo. Oon niin varma että plussa tulee!![]()
Tikutin oviksen.Tänäänkin oli nega.To uus testi sitten to soitto ennen jo pitää soittaa jos menkat alkaa aikaisemmin jo.Jos to vielä nega sitten mietitään mitä tehdään sanoivat meidän lapsettomuushoito paikasta.Tikutitko/ultrattiinko ovis ? :)
Esikkoaetsimässä, sulla samat kp:t kun mulla (25/33)Täälläpä eletään nyt jänniä aikoja!
Oi, kun itsekin uskaltaisi testailla jo! Tänään ollut lievää menkkajomoa vatsalla, toiv ei ilmoitus tädistä
Kp 25/28