Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä negatiivina sit lopetan LUPAAN ! ps mä vaan tuijotan ulkona tätä tikkua :D olen hullu tiedän.
ImageUploadedByVau Foorumi1493703723.457156.jpg

Vaaau!! :o
Nyt on peukut ja varpaat pystyss! :)

Näätkö sä sen oikeasti ? Ulkona se näkyy todella selvästi ( siis ei tartte ihan samalla tavalla tihrustaa ku eilen ) omaan silmään. Mä en kestä jos tää onkin totta <3 miten mä jaksan odottaa huomis aamuun !

ImageUploadedByVau Foorumi1493703913.923716.jpg

Mä huomasin et tässä mun eilisessä on punasta tossa reunassakin, mihin viiva tulee ???! Näättekö saman? :o :P

Eile ja tänää kivistäny ja vihlonu rintojen sivuja.. saunassa mies huomautti että ohhhoh, ompa tissit turvonnu.. :o ja oikeassa rinnassa näky verisuonet tosi pinnassa.

Jotenkin taas hirmu raskaana oleva -olo, mutta tietysti taas tiputaan korkealta ja kovaa :D vielä pitäs viikko oottaa , että tuleeko täti kylään.. plääh! Ei mies ymmärrä tätä piinan määrää :D

Unicorn kp23/28-30, dpo7.

Näätkö sä sen oikeasti ? Ulkona se näkyy todella selvästi ( siis ei tartte ihan samalla tavalla tihrustaa ku eilen ) omaan silmään. Mä en kestä jos tää onkin totta <3 miten mä jaksan odottaa huomis aamuun !

Nään! Mulla on superviivalasit ;)
Ai että toivon sulle plussaa <3 ++

Ois kyllä huippua!! Ollaan täällä niin tiiviisti yhdessä kuumeiltu... olis nii kiva saada kaikki muutkin täällä yhtä aikaa kirjotelleet samaan ryhmään!! <3

Niinpä ! Mä oikeasti toivon et toi mun viiva olis huomenna vielä vahvempi! Miten sitä malttaa odottaa ? :O tekis koko ajan mieli istua ulkona se testi kädessä ja tuijottaa sitä kun mä en voi uskoa että siinä voi olla punainen haamu :O vitsit mä toivon sulle aivan samalla tavalla sitä plussaa ! <3 ja marcelle ja kaikille ketkä täällä kuumeilee ! Täällä on niin hyvä porukka että olis tosiaan ihana saada kaikki saman ryhmän alle uudestaan <3 ja tosiaan musta noi viivat on ihan erilaisia ku Viimeks noissa on ihan selvästi punasta ! :P ja ehkä vähän vahvempia ku Viimeks. Mä en vaan voi uskoa että se vois olla totta. Oikeesti! :P

Kauheasti ootte täs reilussa viikossa kirjoitellut. Luin kaikki viestit joita oli kertynyt yli 200.
Paljon onnea plussanneille. :)
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja toivotaan et negat muuttuisi plussiks ja viivat vahvistuisi. :D Anteeks kauheasti ku nimet ei jäännyt mieleen.

Itselläni on tällä hetkellä se tilanne et myin kirppiksel kuopuksen vanhan kaukalon ja telakan plus muita vauva juttuja. Enkä oo ostanut ovistestien tähän kiertoon. Tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että lopetetaan aktiivinen yrittäminen. Koska mie en vaan kestä sitä piinailua ja ne pettymykset on vaan ollut ihan kamalia. En olis ikinä uskonut et tää neljännen yrittäminen on henkisesti näin kamalaa.

Nyt mennään sitten tjotullakkseen mielelellä. :)

Muokattu viimeksi:
Heippa! :greet025
Tämähän vaikuttaakin elinvoimaisena ketjulla joten osallistunpa tähän jännäilemään :happy090

Ensinnäkin, kuin ihanan tsemppaavaa porukkaa täällä on :Heartred

Ollaan nyt miehen kanssa annettu lupa sille, että raskautuminen saa tapahtua jos niin on käydäkseen, nyt yk1 menossa ja kp 23/~30. Ovulaatiota en oo tikuttanut, laskelmien ja tuntemusten perusteella dpo ~8. Ja näitä tuntemuksia kun tulee omaa kehoa kuunneltua siinä toivossa että ois heti tärpännyt!:wacky:

Oletetusta ovulaatiosta lähtien alavatsalla on tuntunut jännä paineen tunne, semmonen vähä menkkoja enteilevä tunne, samoin kokoajan ollut hieman etova olo, päivä päivältä voimistuen. Muutama päivä sitten ykskaks yllättäen alkoi nenäverenvuoto (mulla on ollut siihen taipumusta mutta ei noin runsasta vuotoa oo ollut aikoihin). Lisäksi nippailua tuolla alavatsalla. Jotkut on maininnut oireiksi tukkoisuuden aamuisin, oon huomannut että minullakin sellaista on esiintynyt mut toisaalta se voi olla myös allergiaoire, samoin kun tuo nenäverenvuoto...o_O
Varhaisessa vaiheessahan tässä oireita oon huomaamatta mut kyllä vaan kuumottava kovasti! Perjantaina laskennallisesti ois mahdollista näkyä jo herkimmissä testeissä joten tarkoitus ois sillon tikuttaa ekan kerran! :whacky059

Ompas täällä kova tohina. Tämän aamun testaajilla nään haaleet plussat :) onnea ja tarrasukkia matkaan <3
omaa napaa sen verran että kp 31 ja ovistesti näyttää tältä.. onko jollai kokemusta näistä pregceckin ovis testeistä? Onks ne kuinka luotettavii? Toissapäivänä tein samalla merkillä r testin joka nega.

Liitteet

• 1493705398845.jpg
    1493705398845.jpg
    109.8 KB · Katsottu: 190
Nuppu3, paljon onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan! :Heartpink

Lume ja Unicorn, nään molemmilla haamua, Unicornilla vähän selkeemmin! :happy: Kovasti tsemppiä piinailuun molemmille, täältä perässä tullaan! :laughing002

ON: Täällä dpo6. Malttamattomana odotan että pääsisi testailemaan, etenkin kun toiset täällä niin innoissaan testailee ja heidän viivoja jännittää :joyful: Mitään oireita ei ole, paitsi hirveä väsymys (joka voi johtua aikaisista aamuherätyksistä ja raskaista työpäivistä..). Jos viikonloppuun malttaisi niin voisi sitten testailla. Eihän sinne montaa päivää oo ja nyt alkaa töissäkin parit yövuorot niin aika menee nopeesti kun yöt töissä ja päivät nukkuen, muuta ei kotona kerkeäkään oikeestaan tekemään :grin

Kirppu kp25/33 dpo6

Lume niimpä <3 <3 mun pitäs oottaa viikko. Mies oli sitä mieltä että nyt ei tuhlata rahoja negatesteihin :D :P joop..

Tervetuloa ikonii :) lupaavia oireita ;) plussatuulia! ++

J3nni, mä oon tehnyt noita. O+ näytti just tolta. Ja loppukierrossa näytti pari pvää samanlaista kans, r-testit haamua mut menkat tuli ajallaan. Testaatko noilla siis raskautta nyt? :)

Onpas täällä taas jännät paikat monella! :) Onnea plussista!

Kannattaa Lume tosiaan malttaa odottaa vielä huomisaamuun uuden testin kanssa eikä tehdä toista enää tänään. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän :D Ennen kuin kuukautiset on myöhässä, pitäisi kai tehdä vain aamupissasta. Jännitän täällä sun mukana ja toivon, että pieni pysyy matkassa! <3

ON: Tylsää odotella, että alkais testipäivät täälläkin. Ajatukset karkaa siihen koko ajan. Ehkä viikon päästä uskaltaa testata. Huoh.

Nipsuliini kp 28/35-39, yk 3, dpo 3

Mäkin näen lumen ja unicornin testeissä haamut.
Ei huolta jollei 25 vielä näy, odottele pari päivää niin eiköös siinäkin ala jotain tulla, mulla viimeks tuli kai parina päivänä herkkään haamua, kun 25 ei näyttäny vielä mitään :)

Heräsin aamulla ihan jäätävään alaselkä kipuun ja se on siitä asti jomotellut :wideyed: tekis niin mieli kans kohta pissailla johonkin :hilarious:

Pakko se on vaan odotella :) täytyy keksiä jotain fiksua tekemistä päiväksi ettei vaan ajattele sitä :) mä niin toivon <3

Unicorn: mulla sattu yks pregceckin r testi oleen ja sen tein sillon pari päivää sitten joka nega. Nyt ei siis mitää testejä kaapissa paitsi pari noita ovistestiä ja huvinvuoks testasin tänää ja tuollaista näytti lähes heti kastamisen jälkeen. Ja viiva on nyt vahvistunu että selkeesti on tummempi ku kontrolli.. ehkä mä odottelen viälä paripv ja meen kaupoille hakee muutaman r testin :P

Takaisin