Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä katselen sitä koko ajan itsekin :D ja joka kerta mielessä käy jos ehkä kuitenkin olisi meidän vuoro :) :p odottelen vielä lääkärin soittoa ja kerron tosta hailakasta viivasta ja kysyn sen mielipidettä. Voihan se olla että se passittaa verikokeeseen :)
Tsemppiä kovasti.Toivon että pikkuinen ois tarranut mukaan ja vahvistuu viiva

Ei vitsi!! Missä mun menkat viipyy!!! Tänään viimeistään pitäs alkaa. Su ja ma tuli ihan pientä töhryä. Ja su raskaustesti herkkyydellä 6,5 oli aamupissasta nega. Luonnollisesti bailasin kuin apina vappuaattona koska pidin raskautta poissuljettuna. Mutta nyt :S

Mä plussasin laskurin mukaan 3+4 jolloin oli kp25/27. Pari päivää aiemmin oli nega. Huomenna teen vielä digitestin, jossa on viikkonäyttö.

Voi kun saataisiin lisää plussia foorumille:)

Nuppu, onneeee!!! <3

+ kaikille muilekkii plussanneille hirmusesti onnee!!! <3 (ei jää vaa ain nimet mielee)

Lume, hyvin näkyy viiva, oot kyl nii raskaana!!! <3 Viivan vahvistumisia!!!

Unicorn, siulakii näkyy viiva!!! Huomista 'vahinko' testii ootellen! ;D Eiköhä sekii oo sit jo hiema vahvistunu! :) <3

Mie plussasin sillo haaleen viivan 3+5 (dpo12) ja ovistestit näytti selvää plussaa myös.. Päivän tokasta pissistä oli hieman jo vahvistunu viiva ja seuraavan päivän jo taas vahvempi <3 Digin tein myös rv 4+2 ja näyttöön tuli 2-3 viikkoa. Tasavahvat lehvaviivat sain rv 5+0. Nyt rv 6+4

Oli pakko kanssa tehdä r-testi tänään. Herkällä rfsu:lla tein, virtsa 3h rakossa. Negahan sieltä pompsahti, niin että valkoinen tausta ihan silmiä häikäisi. Eiköhän se täti loppuviikosta sitten ilmesty...

Kp 25/28, yk 2. Kolmas kerta toden sanoo tj..

Takaisin