Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voiko dpo 3 olla lämpöjä? Tai että kertooko se suuntaan tai toiseen mitään? Nyt on 37 ja mietin oonko vaan kipee vai lupaako jotain :D Toki oon tässä ollu kipeen rajamailla jo viikon verran et voi olla ihan vaan sitäkin. Ei vaan tunnu olo kuumeiselta!

Mut aloin tosiaan kutoon vauvalle villasukkia. Että sais nyt sit tulla :D En oo ikinä kutonu, joten melkosta väkerrystä!

Esikkoaetsimässä: mä tein 3+4 digin ja raskaana 1-2 :) ja haamuplussan 25 herkkään testiin, eli dpo12 :)

Mulla niin että en nyt tiiä onko ovulaatio vai menkka aika.Oireita on kaikenlaista.
3.3. Oli menkat.Piti alkaa sitte noin 3.4,mutta vasta 17.4 Alko tuhru,pari päivää vuotoa ja taas tuhrua,siinä ne.
Olot jatkunu.No aattelin että oottelen.Testasin viime perjantaina haamun.Tänään kans haamu.
Eli joko mulla on nytte ovulaatio tai sitte huomenna menkka aika??
Rasittavaa. Ja 9.4 TK:n verikoe raskaustesti nega.
Onko joku testannut Apteekin ULTRA raskaustestillä? Tuleeko siihen aina viivanpaikka(punertava,haalea)
Kiitos hirveästi jos joku vastaa.
T.epätoivoinen piinailija

Ootko arian tehny ovulaatiotestejä? Kannattaa varmaan ainakin seuraavassa kierrossa jos sul on noin epäsäännöllinen toi kierto :) en oo kokeillu apteekin ultratestiä mutta jos siihen tulee punertava/haalea viiva ja kontrolliviiva on saman värinen niin se on positiivinen tulos. Jos tausta ei kirkastu valkoiseksi vaan jää haalean punertavaksi ja viivan paikka näkyy valkoisena, sanoisin että neg. Laita kuva testistä tänne. Täällä on kokemusta kaikenlaisista tuloksista :)

Oon ihan samaa mieltä
Että testi kuvaa vaan tänne :)

Mua jotenkin ihmetyttää tää oireettomuus kun joka kierrossa ollu olevinaan jotain ja nyt ei mitään. ( lähinnä ohitan ne ajatuksella "tuskinpa" ) illasta ollu muutaman kerran yskäistäessä repäisykivun kaltaista oikealla munasarjoissa, ja yksi vihlaisu kohdun tietämillä kun vaihdoin istuma asentoa. MUTTA pessimistinä en usko että ne mitään meinaa :)

Mä en mitenkään saa kuvaa tänne,miten ihmeessä laitetaan?
Oon yrittäny mutta ei hyväksy

Eikö se hyväksy sitä kännykällä otettua kuvaa ? Kun aukasee tän kommenttikentän ja painaa sieltä alhaalta sitä kuvan muotoista kuvaketta ?

Täällä tänään kp 1 :sad001 Jos sitten tonne helmikuisiin pääsisi..

Vahvistumisia Lumen ja unicorn17 viikoille ja muille plussa tuulia.

Pahoittelut negoista tai tädistä.

Edelleen epätietoisena odotan koska täti tulee. Tietty on mahdollista, että ovis olikin myöhemmin vaikka mielestäni vahvat viivat sainkin testiin. Tai sitten kierto on taas ihan mitä sattuu. Saa nähdä miten käy. Kp 27/25-26 yk 15.

Takaisin