Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ääähs kp33/33 ja dpo15 ei tietoakaan tädistä mutta ei myöskään plussa viivoista. Taas joku outo haamu/viivanpaikka cb:ssä joka paljon hennompi. Eli varmaan viivanpaikka kun ei kunnolla kuvaankaan saanut. Alan epäilemään ettei ovista ollut ollenkaan koska kierto on jo näin pitkä. Tulis jo ni sais alottaa uuden kierron clomeilla. Sitä vaan ihmettelen et miks miehen testiin ei tämmöisiä tullut. :/ ?
View attachment 53482

Kyllä sulla tuossa jotain on!
Toivoa on vielä! Jos hormonit nousee vaan hitaasti.. kokeile 10miu tai jotain earlyä? Niissä 6,5miu ni varmasti näkys jo jotain näitten haamujen jälkeen jos on näkyäkseen :)

Kyllä sulla tuossa jotain on!
Toivoa on vielä! Jos hormonit nousee vaan hitaasti.. kokeile 10miu tai jotain earlyä? Niissä 6,5miu ni varmasti näkys jo jotain näitten haamujen jälkeen jos on näkyäkseen :)

Mistä noita 6,5miu saa ? Meillä ei oo sitä earlya ainakaan koko kaupungissa ja herkin apteekissa on se 10... :/ eikä kyl posti kerkee enää tuomaankaan. Olikohan ne mamin puikot 25 vai 10 en yhtään nyt muista niitä pitäis tulla postissa. Mä oon jo toivoni heittänyt. Vaikka ois ihana tehdä vaapukat <3

Mistä noita 6,5miu saa ? Meillä ei oo sitä earlya ainakaan koko kaupungissa ja herkin apteekissa on se 10... :/ eikä kyl posti kerkee enää tuomaankaan. Olikohan ne mamin puikot 25 vai 10 en yhtään nyt muista niitä pitäis tulla postissa. Mä oon jo toivoni heittänyt. Vaikka ois ihana tehdä vaapukat <3

6,5 on ne first responcet raskauskeijulla... nää mitä mä käytän on babyplan halpatesteiltä muistaakseni.. näiden pitäs näyttää 6pv ennen menkkoja.

Clearblue early on kans netistä. Meilläkää ei oo koko kaupungissa. Yhessä apteekissa on se apteekin ultra joka on 10miu.

Onkohan ne menkat tulossa kun tuntuu kävellessä semmosta pientä paineen tunnetta tuola alhaalla nivus alueella. Tai sit vaan kuvittelen, mutta vähän tuntuu oudolta.

Testasin sit kuitenkin ja negahan se. Tässä kuitenkin arvoisan viivaraadin arvioitavaksi. :)

Vähän menkkajomoa oli aamulla. Olis pitäny vaan odottaa menkkoja eikä testailla negoja. :(

Vulpix, dpo 9, kp 42, yk 3

Liitteet

• 20170407_135537.jpg
    20170407_135537.jpg
    264.9 KB · Katsottu: 209
Testasin sit kuitenkin ja negahan se. Tässä kuitenkin arvoisan viivaraadin arvioitavaksi. :)

Vähän menkkajomoa oli aamulla. Olis pitäny vaan odottaa menkkoja eikä testailla negoja. :(

Vulpix, dpo 9, kp 42, yk 3

En tiedä mut nään samanlaista haamua kun omassa testissä. Mut en kyl osaa paljoa antaa sille arvoa kun ei ole mullakaan tilanne vielä selvinnyt onko noi vaan viivanpaikkoja ja haamuja :/ mut toivottavasti meillä molemmilla olisi kyse haamusta <3

Lume, mä mietin kyllä samaa kun katsoin sun testiä ja oon siinä jotain näkevinäni ja sitten katsoin, että samaahan munkin testissä vähän näkyy. Ajattelin etukäteen, että en edes tiiraile tarkkaan ja että jos ei oo selvä viiva niin heitän roskiin ja totean negaksi. Mutta tuolla se on vessassa edelleen ja tiirailen viivalasit päässä aina kun ehdin! :) Onneks täällä ymmärretään. :) Toivotaan tosiaan, että olis molemmilla haamu, joka vahvistuu mahdollisimman pikaisesti!

Mun kohdalla ei ollu kyl haamusta kyse :( eli täti tuli ! Mutta toisaalta ihanaa kun saan tänään aloittaa clomit ja sit ultrat ja kaikki ! Ehkä seuraava on parempi ;)

Lume kp1-30/33

Mun kohdalla ei ollu kyl haamusta kyse :( eli täti tuli ! Mutta toisaalta ihanaa kun saan tänään aloittaa clomit ja sit ultrat ja kaikki ! Ehkä seuraava on parempi ;)

Lume kp1-30/33

Voi ei :( tsemppiä !!
Toivotaan että seuraava kierto on teidän! <3

Täällä kans kaikki menkkoja edeltävät oireet. Vituttaa ja masentaa kaikki. Tekis mieli syyä lavallinen jäätelöö ja suklaata! Kuivaa on ku saharassa ja alaselkää polttelee + alavatsalla ihme tuntemuksia.

Heidukka, mä syön noita Minisunin MAMA vitamiineja, söin samoja sillon kuin odotin esikoista :)

Voi Lume :( olin ihan varma et plussaisit! No jos nyt sit tässä kierrossa! <3

Vähän kirpas kävin ostaa clomit, 71€ pikkasen meni budjetti tiukoille pariks viikkoa. Ja vielä kaks per päivä pitää syödä. Viimeks söin yhden per päivä ja meinasin jo kuolla oireisiin :(

Ihan epäolennainen asia, mut aattelin silti kertoa Ellikille, että sun testikuvassa oli myös huomisen päivän testi (tänään on 7.4. ja kuvassa on tehty viimeinen testi 8.4.) ja taidan olla niin perjantaihöperöfiiliksissä et se alkoi naurattamaan mua :joyful: mutta siis onnittelut joktap ja tulispa meille kaikille samanlaiset viivat!

Aunemoi dpo1

IMG_2164.jpg
Löysin netistä tällaisen taulukon ja tän perusteella on selitettävissä se, miks voi käydä Vaapukat eli joillain viiva alkaa näkyä testissä myöhemmin, jos HCG nousee hitaasti. Taulukon luotettavuudesta en kyllä tiiä, mut laitoin tän nyt luomaan toivoa :joyful:

Takaisin