Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä täällä jännäilen teidän kaikkien tilanteita, vaikken niin paljoa kirjoittelekaan :D Ja Unicorn, älä tosiaan välitä tympeestä gynestä!
Itellä on myös ylipainoa, pitäis kans alkaa tekemään jotain tilanteelle, jos se helpottais raskautumista. Mutta pitäis myös lopettaa jossittelu ja alkaa tekemään asialle jotain!

Ja mietin tässä että oon nyt kuukauden verran syöny semmosta monivitamiinia mis on montaa eri B-vitamiinia, foolihappoo, C:tä yms. Ja nyt mietin et oisko toi B6 voinu auttaa siihen et mun ovis ois ollu aiemmin ja pidentäny silleen luteaalivaihetta? Aiemmin ollu kp19 ja kp20 ovikset. Nyt en oo tikuttanu, mut oireiden perusteella aika varma että ovis oli kp16? Mutta tietenkään en täysin varma voi olla.

Turhan hitaasti myös menee aika, kp19/30-31 vasta menossa! :)

Mä otan ens kiertoon Geele Royalet! :)
Greippimehun , vehnänaökioöljyn ja viinin kaveriks. Mut mikähän olis sille viinille otollisin aika? Eikai kuitenkaan ihan kokoaikaa oviksesta menkkoihin? :P Vai eikö se muuten tehoo/ tee tehtäväänsä?

Lume, mä oon tuntenut oviksen vaan kerran. Toissakierrossa.

Mä en oo koskaan tuntenut ovista ja nyt oonkin vasta kolme kiertoa ajatellut asiaa. Toivon, että se silti tapahtuis, vaikken tunnekaan :-)

Voikohan noita gelee royaleja syödä esim muiden lääkitysten kanssa ? Onko ne miten kalliita ? Ja pitääkö niitä syödä joka päivä :) ? :D voisi kokeilla itsekin, tässä kierrossa oli greippimehu ja foolihappo käytössä. Tiedän että olen kamala itseni saastuttaja eli poltan myös tupakkaa ja mietin pitäisikö vaan huomenna ottaa niskasta kiinni ja lopettaa seinään, mulle se on oikeastaan vaan pinttynyt tapa.

Jotenkin alkoi itseä ottaa päähän aamulla, kun yks kaveri laittoi kuvaa mulle ekasta ultrasta "vauvalla kaikki hyvin.." ja tää tärppäsi ekasta kierrosta, kun me oltiin jo jonkun aikaa yritetty meidän toista lasta. Sen mies oli kyllä vissii sanonu et jos ei ihan heti tärppäis. Toki onnellinen oon heidän puolesta, mutta harmittaa itteä hirveesti kun toivoo niin paljon sitä raskautta itelle. Ahdistaa kulkea tuola jossain perhe tapahtumissa missä on äitejä mahat pystyssä.

Toki oon onnellinen että edes on tämä yksi lapsi, mutta silti haluisin kokea vielä kerran raskauden...

Nyt se kaveri sit laittanut tässä illalla koko naamakirjassa kavereilleen ilouutisen ultrakuvasta, mulle se kertoi ensimäisenä kun teki plussan joskus helmikuussa..

Täytyy yrittää vaa hillitä itseään ja keskittyä mun elämäni miehiin.. <3

Voikohan noita gelee royaleja syödä esim muiden lääkitysten kanssa ? Onko ne miten kalliita ? Ja pitääkö niitä syödä joka päivä :) ? :D voisi kokeilla itsekin, tässä kierrossa oli greippimehu ja foolihappo käytössä. Tiedän että olen kamala itseni saastuttaja eli poltan myös tupakkaa ja mietin pitäisikö vaan huomenna ottaa niskasta kiinni ja lopettaa seinään, mulle se on oikeastaan vaan pinttynyt tapa.

Mietin samaa :)
Että pitääkö joka päivä. Ei ollut muistaaakseni kalliita. Pari kymppiä. Nettiapteekissa oli, mistään kivijalka-apteekista tai luontaistuotekaupasta en oo ees löytänyt..

Kyllä varmasti auttaa raskautumasn omalta osaltaan sekin, että lopettaa tupakan. Gyne kysy heti ekana että polttaako jompi kumpi ja miten menee alkoholia. Me olllaan savuttomia molemmat ja alkoholiakaan ei käytetä juuri ollenkaan. Nyt oon tota viiniä ottanut oviksen jälkeen lasin illassa, mutta enpä muista koska olisin ollut viihteellä tai tissutellut :D

Tsemppiä lopetukseen, jos niin päätät <3

Mietin samaa :)
Että pitääkö joka päivä. Ei ollut muistaaakseni kalliita. Pari kymppiä. Nettiapteekissa oli, mistään kivijalka-apteekista tai luontaistuotekaupasta en oo ees löytänyt..

Kyllä varmasti auttaa raskautumasn omalta osaltaan sekin, että lopettaa tupakan. Gyne kysy heti ekana että polttaako jompi kumpi ja miten menee alkoholia. Me olllaan savuttomia molemmat ja alkoholiakaan ei käytetä juuri ollenkaan. Nyt oon tota viiniä ottanut oviksen jälkeen lasin illassa, mutta enpä muista koska olisin ollut viihteellä tai tissutellut :D

Tsemppiä lopetukseen, jos niin päätät <3

Meillä mies on aika kova ottamaan viikonloppuisin kaljaa ( ei kuitenkaan juo ikinä itseään humalaan ) mä en käytä alkoa ollenkaan. En oo 4 vuoteen kohta. Jos ei yhtä hörppyä viime juhannuksena lasketa :D mä oon aina miettiny et no sit ku tulee se haaleakin + ni lopetan. Mut ku ei kuulu eikä näy ni ehkä jo nyt sit kannattaisi :)

Unicorn, suosittelen! Huomasin jo muutamassa päivässä että jokin on muuttunut :wink

Lume, Ostin Life-myymälästä ja maksoi 20€. Oon ollu nyt oikeen odottavainen tätä gelee kiertoa kohtaan ja ns. päättänyt että kyllä nyt plussataan tässä tai ensi kierrossa :joyful: heh.. Uskon että turvallisia ovat kun kumminkin peräisin mehiläisistä, vähänkuin hunajakin on. Toki noista lääkkeistä kannattaa lukea mitä aineita niiden kanssa tulisi välttää ja kaattoo löytyykö tosta niitä sen kanssa kiellettyjä aineita. Gelee royalet sisältää vaan kaikkia luonnollisia aineita kylläkin. Syön niitä ainakin ovulaatioon asti 2/päivä eli yhteensä 1000mg ja mieskin syönyt niitä jos oon muistanut nenän eteen kantaa.

Miehellä ollut vähän vähän matalaan hormonitasoon viittaavia oireita meidän mielestä, niin hänellekin päätettiin siksi kokeilla. ja samalla tarttui mukaan nestemäinen e-vitsku ja greippimehu tässä kierrossa.

Ootko marce käyttäny aikasemmin clomeja ? Mulla alkaa kans ens kierrosta. Itse söin pari vuotta sitten parin kuukauden ajan mut sit lopetin hoidot mulla oli yksinkertaisesti niin kamalat oireet niistä. Nyt toivon että pääsisin helpommalla, mutta ei ainakaan onneksi tarvitse töissä olla vaan koulussa ja jos on tosi huono olo voin jäädä kotiin :) tosin kesällä teen töitä ja se pelottaa.

En ole ikinä ennen käyttänyt siksi ne hiukan jännittääkin. Varsinkin kun aloitan ensi viikolla uudessa paikassa sijaisena. Toivottavasti ei ihan kamalia oireita tule.

Viimeisimmät testikuvat, näihin loppuu :)

Liitteet

• 1491539047657.jpg
    1491539047657.jpg
    66.2 KB · Katsottu: 208
Lume mikä tilanne? Testikuvaa! <3

Tässä mun , ylin on aamullinen:
ImageUploadedByVau Foorumi1491538894.316418.jpg

Ja tässä nämä.
ImageUploadedByVau Foorumi1491539023.510788.jpg

Illalla vähän menkkajomoa..
Ja menkkoja enteilevää kuivuutta. :D

Unicorn kp29/28-32 dpo10

Pau oviksen paikka kierrossa voi vähän vaihdella luonnostaan :) ymmärtääkseni omegat ja e-vitamiini voi aikaistaa ovista vähän.. toi b6 tukee isoina annoksina luteaalivaihetta sen aikana syötynä. Jos ovis on aikaisemmin, kierto lyhenee. Luteaalivaihe on suht saman pituinen samalla ihmisellä riippumatta oviksen ajankohdasta! Niinkun tässä vastikään oli puhe, yli 10 päivän luteaalivaihe on riittävän pitkä. Jos siulla on kp19 ovis ja kierto 30 päivää, niin luteaali on 11 päivää :)

Unicorn miulla on nyt greipit menossa :D lähinnä kun tekee mieli :) punaviiniä kiinnittymisen aikaan, eli dpo5-10 esim :)

Oho vähän karkas toi viesti :D

Lume jotkut syö geleitä vaan menkoista ovikseen. Jos on lääkityksiä, niin ehkä kysyisin lääkäriltä.. ja polttaminen kannattaa ehdottomasti lopettaa yrittäessä! Arviolta 30% lapsettomuustapauksista johtuu miehen tai naisen tupakoinnista! Vaikutukset onneks häviää lopettamisella ajan kanssa :)

Unicorn testeissä en kyl nää valitettavasti mitään :(

Ellikillä hienosti vahvistunu :)

Unicorn: mäkin oon reilusti ylipainoinen. Painoindeksi 33 ja liikakiloja 21 ja kilppari arvot on vajaatoiminnan rajamailla. Esikoisen aikana painoin 10kiloa vähemmän. Nyt on ollu idiootti gyne sulla! Tuntuu niin pahalta sun puolesta! Mä raskauduin yk4. Olin suunitellut tälle kuulle baarireissuja ja ajattelin et en jaksa stressata, tulee jos niin on tarkoitettu. No, sehän tuli! Ainoo asia mitä muutin, söin luomu hampunsiemeniä joka päivä teelusikallisen senkin ihan vaan koska ne on tosi terveellisiä ja kävelin ulkona koska se oli niin rauhallista. Oikeestaan viime kuu oli niin stressaava, et mietin vaan että nyt ei ainakaan voi raskaus tapahtua! (Isän syöpähoidot alkaa olemaan vähissä). Vauvahaaveista en jaksanut stressiä ottaa ja siellä se pieni nyt kasvaa 5+1 <3 anna aikaa omille ajatuksille! Plussa onnea sulle superisti!!! Ja muillekkin! <3

Piti käydä katsomassa minkälaisia kikkakolmosia ollut käytössä kakkosen plussakierrossa, ja olihan niitä: "Eli alkukierrosta oli käytössä vehnis ja pellavansiemenöljy (pahempaa ku vehnis :eek: ). Söin myös päivittäin pähkinöitä. Oviksen lähestyessä banaania (yöks ). Päälle tietty vitamiinit: multivita, foolihappo, c-vitamiini, d-vitamiini, sinkki. Pupuilua oli reilusti, joka päivä dpo-6 - 0 :D osana päivistä kahdesti :p ja normaalista poiketen oli aika monta iltapäiväsessiota, eikä pelkkää iltatouhuilua.. Oviksen jälkeen oli rentoilua ja koska joulu ja loma niin muutama alkoholiannoskin tuli nautittua. Ja ananasta tuli myös syötyä!" Vehnis ja pellavansiemenöljy oli kyl semmosia et ei kiitos :D vitamiineja on kyllä edelleen käytössä, noihin lisänä kalaöljyt ja magnesium..

Ääähs kp33/33 ja dpo15 ei tietoakaan tädistä mutta ei myöskään plussa viivoista. Taas joku outo haamu/viivanpaikka cb:ssä joka paljon hennompi. Eli varmaan viivanpaikka kun ei kunnolla kuvaankaan saanut. Alan epäilemään ettei ovista ollut ollenkaan koska kierto on jo näin pitkä. Tulis jo ni sais alottaa uuden kierron clomeilla. Sitä vaan ihmettelen et miks miehen testiin ei tämmöisiä tullut. :/ ?
ImageUploadedByVau Foorumi1491551078.838815.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin