Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ääähs kp33/33 ja dpo15 ei tietoakaan tädistä mutta ei myöskään plussa viivoista. Taas joku outo haamu/viivanpaikka cb:ssä joka paljon hennompi. Eli varmaan viivanpaikka kun ei kunnolla kuvaankaan saanut. Alan epäilemään ettei ovista ollut ollenkaan koska kierto on jo näin pitkä. Tulis jo ni sais alottaa uuden kierron clomeilla. Sitä vaan ihmettelen et miks miehen testiin ei tämmöisiä tullut. :/ ?
View attachment 53482
Kyllä sulla tuossa jotain on!
Toivoa on vielä! Jos hormonit nousee vaan hitaasti.. kokeile 10miu tai jotain earlyä? Niissä 6,5miu ni varmasti näkys jo jotain näitten haamujen jälkeen jos on näkyäkseen :)
Mistä noita 6,5miu saa ? Meillä ei oo sitä earlya ainakaan koko kaupungissa ja herkin apteekissa on se 10... :/ eikä kyl posti kerkee enää tuomaankaan. Olikohan ne mamin puikot 25 vai 10 en yhtään nyt muista niitä pitäis tulla postissa. Mä oon jo toivoni heittänyt. Vaikka ois ihana tehdä vaapukat <3
Testasin sit kuitenkin ja negahan se. Tässä kuitenkin arvoisan viivaraadin arvioitavaksi. :)
Vähän menkkajomoa oli aamulla. Olis pitäny vaan odottaa menkkoja eikä testailla negoja.
Vulpix, dpo 9, kp 42, yk 3
Testasin sit kuitenkin ja negahan se. Tässä kuitenkin arvoisan viivaraadin arvioitavaksi. :)
Vähän menkkajomoa oli aamulla. Olis pitäny vaan odottaa menkkoja eikä testailla negoja.
Vulpix, dpo 9, kp 42, yk 3
Mun kohdalla ei ollu kyl haamusta kyseeli täti tuli ! Mutta toisaalta ihanaa kun saan tänään aloittaa clomit ja sit ultrat ja kaikki ! Ehkä seuraava on parempi
![]()
Lume kp1-30/33
mutta siis onnittelut joktap ja tulispa meille kaikille samanlaiset viivat!