Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi eikurja Lume!! :Heartpink:sad001 Jospa niissä clomeissa olisi taikaa ja auttaisivat!

Kuten kirjoitin toiseen ketjuun, niin olen jo piruja maalaillut seinille ja melkein toivon heittänyt. Olisihan tämä ollutkin liian hyvää ollakseen totta ja kestävää. Testissä sen kun viiva vain haalistuu... Ei ole varmasti laimeampaa ollut, kun aamupissasta tehty ja haaleampi kuin se vajaan kolmen tunnin pidätyksellä tehty. Eikä nyt voi viikoistakaan olla kiinni, kun nyt vasta monet saattaisi testata. Taisi loputkin unen rippeet kadota nyt.

Miten on RouvaKettusen tilanne tällä hetkellä?

Mikä sulla Dpo iskallt? Mulla testi näyttää vasta nyt vahvaa viivaa ja olen jo 4+5. Älä vielä luovuta kun kuitenkin selkeä viiva sulla näkyy.

Voi ei, Lume! Clomeilla onneen ensi kierrossa. Olivatpa ne kalliita, mun letrozolit maksoi 10 e!

Iskallt, mäkään en vielä hermostuisi. Toinen viiva siinä selvästi on, vahvuudella ei niin merkitystä!

Dpo 10, joskus nippailee ja polttelee mahaa, mut vähentynyt huomattavasti. Oon sinnikkäästi ollut testaamatta. Jotenkin takki on niin tyhjänä tästä yrittämisestä et odottelen testin tekemistäkin ainakin maanantaille...​

Negaa.
Ja viimenen babyplan tikku vissiin epäonnistu. >.<

ImageUploadedByVau Foorumi1491631282.895519.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1491631290.059302.jpg

Alkas jo uus kierto ni loppus tää masennus ja itse-inhotus :P

Unicorn kp30/28-32 dpo11

Mikä sulla Dpo iskallt? Mulla testi näyttää vasta nyt vahvaa viivaa ja olen jo 4+5. Älä vielä luovuta kun kuitenkin selkeä viiva sulla näkyy.
Dpo:sta en tiedä, 5 päivää on täti myöhässä. Kiinnittyminen tapahtui 29.pvä. ellikin testit niin esimerkillisesti on tummuneet päivä päivältä. Ja tässä vaiheessa minulla melkein viiva hävinnyt. Nyt on tai olisi 4+3. Ainoa oirekin eli munisten jomotus on kadonnut.

RouvaKettuselle supertsempit viimeisiin piinapäiviin! Pidän peukkuja! :thumleft

Että semmosta. Kp25 ja vessassa käydessä paperiin tuli vaaleanpunaista että eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle iltaan mennessä. V***ujako tässä mitään ovista loppuviikosta ollu. :(

Silky,onko sulla resepti clomeihin?Voihan sitä kysyä gyneltä vaihtaisko letrozoliin.Se tosiaan hirmu halpa ja yleistymään nykyään koska on tehokas ja ei huonoja sivuvaikutuksia.

Iskalt,älä menetä toivoa vielä!Viiva kuitenki näkyy selvästi [emoji173]️

Tein eilen huvin vuoksi taas ovistestin ja näytti tasavahvoja viivoja ehkä testiviiva oli vähä tummempi kuin kontrolli (on siis näyttänyt välillä tasavahvaa ja hailakampaa jo kp50) mutta tein uuden tänää ja nyt testiviiva oli tummempi mitä kontrolli selvästi :bored::bored:
Voiko mulla olla ovis kp111?! o_O

Meiltä meni tänään viimeinkin mahdollisuus saada vauva tänä vuonna, joten poistun tästä ryhmästä. Sain juuri puhelun klinikalta ja musertavan tiedon, ettei yksikään viidestä munasolusta jotka eilen kerättiin ole hedelmöittynyt :( Ei löydy sanoja tälle tunteelle. Olo on kuin joku olisi kuollut :(

Voi, babe! Olen sanaton!

Clomit on kyllä sit TO-DEL-LA kalliita, mun letrozolit siis maksoi sen 10 e ja siitä paketista riittää kuuteen kiertoon! Hirmuinen hintaero, mä oon ymmärtänyt et niitä kuitenkin samaan vaivaan käytetään..

Dpo 10, oireeton olo.

Babe, voi ei. :( Älähän nyt kuitenkaan mihinkään poistu, jos seuraavalla kerralla onnistaisi?

Sain just parin viikon viestit luettua. Ei oo tullut käytyä täällä, kun en oo ajatellutkaan Mitään yritystä. Ei ollut mitään perinteisiä ovisoireita ensinnäkin niin en ole varma onko sellaista ollut edes + ovisviikolla alkoi meidän perheessä oksu/ pasha tauti jylläämään niin eipä ole juuri talleteltukkaan. Eli ensi kiertoa odotellessa.

Kovasti tsemppiä piinailijoille ja ovistelijoille, ja erityisesti negojen ja tätien kohdanneille <3

Takaisin