Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa jemna tännekin kuumeilemaan :happy:

Kirahvi: Ihan hyvin on voinut olla hyvin niukat tuhrumenkat.

Pakkopullayritys on kyllä tympeetä. Meillä tän kakkosen yritys on ollu paljon rennompaa, kun esikon yritys. Jemnan tavoin esikko pitää kiireisenä ja työt siihen päälle vielä niin ei oo samalla tavalla aikaa pakkomielleillä uudesta plussasta.

Tänään vihdoin ekaa kertaa ikinä sain ovistestiin ihan kunnon viivan, Ennen on ollut vaan säälittäviä haamuja. Ei tullu ihan vielä plussa, mutta lähellä ollaan jo :) Sain vähän uskoa, että ehkä tää kroppa sittenkin toimii. Huomenna uutta testiä ja toivottavasti pärähtää ihan kunnon ovisplussa :happy: Jospa tää kierto oli vähän pidempi kun noi kaksi edellistä 25 päivän kiertoa.

Yk 3 kp 15

Mulla tainnu ovis olla eilen, sillä nyt lämpö mitattaessa 37.9 eikä tunnu olo kuumeiselta. Posket punoittaa ja vihlaisuja ollu tässä tän viikon loppua kohden. Eka kierto nyt, et greippimehu& kapselit mukana. Kp 13 nyt ja viime kierrossa ovis varmaan kp 27 jos ollenkaan... saa nyt nähä oliko ovis nyt vai oonko sittenki tulossa sairaaksi. Lämmöt oli kyllä nousussa jo alkuviikosta, jota mulla aina ennen ovista onki. Makuuhuoneessa on tapahtunut torstaina ja eilen, tänäänki taidan ukkosen houkutella läheisyyteen! <3 nyt en oo muuten itteäni tarkkailu, ihan tarkotuksella ettei tää ala mennä liian totiseksi tää homma :) tissit ollu heti menkkojen jälkeen hellemmät, liekkö vaikutusta niillä kapseleilla. Taidanki hakea niitä lisää jos ja kun seuraavaan kiertoon mennään. Mutta toivoa toki on tässäki kierrossa ;-)

Meillä taas toimi "pakkopullayritys" :D Alkuun harrastettiin joka toinen päivä kun oli "pakko" ja sitten kumpikin tottui siihen. Sen jälkeen ei enää mietitty raskautumisen vaan halujen mukaan ja kun on tottunut saamaan joka toinen päivä niin tullut harrastettua vähintään sen verran ilman mitään paineita. Ennen yrittämistä harrastettiin ehkä kerran viikossa.

Pakkopullasta, meillä se ei oo tuntunut siltä, joskin ekoissa kierroissa jos mies ei jaksanut ni suutuin siitä -.D mut huomasin et kun selitin miehelle enemmän että miksei se yks kerta välttämättä riitä ja ovis ei välttämättä oo varma, niin mies on tosi innolla ollu mukana :D me ollaan kyl niin aktiivisia makuuhuoneen puolella muutenkin mut miehellä kun on fyysinen työ niin joskus on vaan niin poikki ettei jaksa, mun himot riittäs vaikka joka päiväks näin oviksen aikaan :D

Possumunkki, toivotaan ettei ole mitään karmaa ja että saisitte plussan pian!

itekkin välillä kyllä miettii että mitä pahaa olen tehnyt elämässä kun nyt samanvuoden aikana piti kokea kohtukuolema ja keskeytynyt keskenmeno ja yms. onneks vuos vaihtuu pian!

Mutta minkäslaisia joulusuunnitelmia teillä on? (Krhöm, muutakin kuin joulusaunaa :wink )
Meillä oli aluks tarkoitus olla vaan kotona, mutta päätimme että menemmekin aatoksi minun porukoille ainakin syömään. :)

Tuosta seksistä, itselle se on tuntunut olevan vähän pakkopullaa toisinaan, mutta nyt menkkojen jälkeen (hormonitoiminnan käynnistyttyä) mä olen aivan kyltymätön enkä saa tarpeekseni miehestä! :woot:

Me ollaan joka vuosi oltu mun perheen luona, mutta nyt ollaan ensimmäistä kertaa perheenä ihan vain kotona kolmistaan. Ei tänä vuonna jaksettu tuota siirtymistä paikasta A paikkaan B, kun meillä ei tällä hetkellä vielä ole omaa autoakaan. Haluttiin että Joulu olisi mahdollisimman rento, ilman kiirettä ja meidän näköinen. Sukulaiset ja kaikki isovanhemmat ajelevat sitten Joulunpyhinä meille päin. :)

Tuosta pakkopullasta, meillä ensimmäiset yrityskuukaudet meni oikein hyvin, molemmat halusi usein varsinkin hedelmällisenä aikana ja seksi oli vielä jotenkin lähellä spontaania. Pikkuhiljaa on kuitenkin menty siihen, että aloitteet tulee ainoastaan minulta, ja mies ei koskaan innostu. Ja sitten se loukkaantuu kun muistutan että jotta sen vauvan saa niin kyllä täytyy harrastaa seksiäkin. Sille on tullut viime aikoina pelko, että vika onkin siinä kun menee näin kauan, ja itsetunto-ongelmat sitten siihen päälle. Voi kun ois niin kiva, että sekin tekis joskus aloitteen, ettei aina tuntuis siltä että tässä harrastetaan vain sitä "vauvaseksiä" ja minä olen se joka aina vonkaa.. Viime kierrossa taisi mennä niin, että ovisaikaan pari kertaa, ja oviksen mentyä kahteen viikkoon ei mitään :sad001
Pahoittelut avautumisesta, mutta tätä se nykyään on. En muista mistä ennen riideltiin, mutta nykyään meidän suurin riidan aihe on seksi :mad:

Me vietetään joulua sukulaisilla, eli ajetaan molempien vanhempien väliä aina kun töiltä ehditään :grin

Villisilmä tuo teidän tilanne kuulostaa ihan meidän tilanteelta seksin suhteen! Ennen tätä kkm meillä oli juurikin tuollaista. sen takia yritän nyt olla itse vain tjottailu meiningillä. Toistaseks ainakin oma fiilis on semmoinen että pystyis tuohon tjottailuun.

Mä en ymmärrä miksei noi ovistestit voi vaan näyttää plussaa?? Laskurin mukaan se piti olla eilen mutta viivat on surkeita hailuja.
Mahaan koskee kuin olisi menkat tulossa ja turvottaa ja olikin on kehno. Pahoinvointia on iltaisin. Flunssaa pukkaa ja ärsyttää koko tikuttelu kun ei plussaa saa.
Eilen tein jo raskaustestin, tai oikeastaan kaksi kun on eri testejä ja molempiin tuli hieno viivanpaikka.
Taidan odotella menkkoja ja kokeilla ovistestejä seuraavassa kierrossa.

Janniliini elämä on joskus tosi epäreilua :( harmittaa vaan että miks yhdelle pitää sattua aina monta ikävää juttua ennen sitä hyvää.. :(
Kerran meillä oli seksistä riitaa ja totesin miehelle että hoitasin kyllä tän itse jos vain pystysin :D mut meilläkin on niin että nyt kun oviksen tienoilla peittoa tulee heiluteltua pari viikkoa joka toinen päivä niin loppukierto on kyllä hyvin hiljasta :D tässä oli just 3 viikon hiljaiseloa ennekun tällä viikolla himot heräs hulluna :D jotenkin sen tahdin jälkeen on uuvuksissa!

Me mennään aatonaattona mun porukoille ja ollaan siellä joulupäivään jolloin mennään miehen porukoille. Näillä on menty monta vuotta ja sujuu niin rutiinilla :) totesin etten ala laittamaan kotiin mitään joulujuttuja kun nuo joulupyhät on niin lyhyet ja ollaan nekin muualla kun kotona.

Toivotaan näin Janniliini! Eipä siitä ainakaan mitään hyötyä ole lähteä tuollaisiin taikauskoisiin ajatuksiin mukaan.

Meillä joulusuunnitelmat vielä vähän auki, ainakin aatoksi mennään minun vanhemmilleni. Riippuu varmaan vähän siitäkin, että tuleeko niitä menkkoja vai ei. Että mikä fiilis. Huomenna kp 36 ja kalenterin mukaan niiden pitäs sillon alkaa. Jännittää.

Babelle tsemppiä kovasti. :Heartred

Silkkitassu onko täti jo tullut, ootko tehnyt r-testiä vkl?

Possumunkki, kroppakin kehittyy teinivuosista vielä niin jospa oireet tai oireettomuus ois erilaisia nyt. :)

Saunasiidereistä.. Mä oon joka ilta oviksesta lähtien juonu lasin punaviiniä :smiley-ashamed005 oli avattu viinitonkka niin ei saanut hukkaan mennä hyvä viini :smiley-bounce022

Iskiaskivut hellittäneet vähän kunnon venytyksillä. Mutta tänään aamulla sit tällainen.. En malttanut olla testaamatta, oli nii jännä olo jotenkin. Mutta nyt vaan pelko persiissä että jos ei pysy. :smiley-angry017 vika terolut eilen, ja jos omaa keltarauhasta ei oo ni pois valuu. Jännittää ja peukut pystyyn että olisi pysyvä.! (ja kukaan ei sit lisää mua vielä plussanneisiin!!)

Liitteet

• _20161218_114846.JPG
    _20161218_114846.JPG
    275.9 KB · Katsottu: 298
Naffa, Ei muuta kuin tarrasukkia ja vauvaliimaa hirmuisesti! ❤

Hyvältä näyttää Naffa :) Paljon tarrasukkia pikkuiselle matkaan.

Janniliini: Teillä on kyllä ollut aivan järjettömiä vastoinkäymisiä tänä vuonna :sorry: Pakko uskoa, että koettelemukset on nyt takana ja ensi vuonna saatte oman pikkuisen syliin :Heartred

Me ollaan myös ihan kotosalla ekaa kertaa oman perheen kesken tänä jouluna :) Aina ollaan oltu joko mun vanhemmilla Helsingissä tai miehen sukulaisilla Jenkkilässä. Odotan jo innolla omaa rauhallista joulua perheen kesken. Meillä on muutenkin nyt ollut vähän yhteistä aikaa koko perheen kesken. Oon tehnyt laatikot jo valmiiksi pakkaseen. Tänään käyn ostamassa kinkun ja kalat ostetaan aatonaattona. Joulupukki ei vielä tänä vuonna tuu, joten ajateltiin laittaa poika ajoissa nukkumaan aattona ja avata lahjat joulupäivän aamuna.

Kyllä meilläkin noi petipuuhat ajoittuu aika hyvin kierron puoliväliinja toinen puoli on sitten hiljaiseloa. Nyt tuntuu halutkin olevan kohdillaan ja ovistestin viivat on haamuista tummuneet niin pientä toivoa on, että tärppi vois ehkä jopa käydä :nailbiting:

Naffa, tarrasukkia matkaan!! Toivotaan että pysyy matkassa loppuun asti. En ole vielä uskaltanut tehdä r-testiä. Jos jaksaisi tänään hakea semmoisen kaupasta ja tehdä huomenaamuna. Täällä myös iskiaskivut olleet nyt pari päivää. Tädistä ei vielä tietoakaan ja vessassa on saanut juosta vähän väliä kun olen kuvitellut runsaiden valkovuotojen takia, että nyt ne menkat alkoi.

Peukut pystyssä, että pysyy matkassa Naffa!:)

Tutulta kuulostaa kyllä, että ovulaation jälkeen makkarissa lähinnä vaan nukutaan. :D

Me ollaan aattona anoppilassa. Itse en jaksais olla kotona, tuntus meille niin arkiselta olla kolmestaan. :) aamu halutaan olla kyllä kotona ihan rauhassa kolmestaan, katsella vaikka Joulupukin kuumaa linjaa ja Lumiukkoa. <3

Lapsen ollessa päikkäreillä oon taas vauvakuumeillut ja pohdiskellut et jos vaikka aloittais greippimehun juonnin. Esikoista yrittäessä join yhden tai kahden kierron ajan verigreippimehua, ja sitten tärppäis. Huomenna ostamaan, ei siitä haittaakaan ole. :D

Naffa tarrasukkia täältäkin ja rauhallista joulumieltä! :) Täällä pidetään peukkuja sun puolesta! :)

Takaisin