Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Janniliini, Meidänkin piti aloittaa kakkosen yritys tjottaillaan meiningillä, mutta kummasti kaikki kikkakolmoset käytössä ja kaapit pursuaa ovulaatio- ja raskaustestejä, kalenteri huutaa ovista ja hedelmällisyyspäiviä. Niin ja se stressi, sitähän ei luonnollisesti ole... ööö. :grin Toivottavasti tosiaan teidän kohdalla toimii, koska aivan totta johtaa varmasti paremmin toivottuun lopputulokseen kuten Lumikello tuossa tuumi! :)

Eikö ovistikut voi näyttää myös raskauden? Miten suurella todennäköisyydellä näyttää väärin? Täti ei ole tullut vieläkään kylään ja aamuisin ihan hirveän paha olo vaikka nukkunut hyvin ja riittävästi. Tein ovistestin ja testiviiva selkeesti tummempi kun se toinen viiva. Dpo:sta en tiedä yhtään kun en saanut ovista tikutettua, mutta nyt kp33/30. Eilen testattu nega rfsu:n raskaustestillä.

Silkkitassu, Kyllä voivat! Plussa loppukierrosta o-testillä voi todellakin näyttää raskauden vielä kun raskaustestit negaa. Mutta toki tämä ei ole se luotettavin testi. Hui miten jännää! :)

Lumikello, oli tuossa ennen edellistä raskautta meinaan aika pakkopullaa ja suorittamista ja tikuttamista ja päivien laskemista koko seksi ja yrittäminen. ja se oli kyllä kamalaa! ja tuon pienen hetken minkä nyt olin raskaana niin oli ihanaa kun ei tarvinnut seksistä stressata sillon hommaili kun tuntu siltä ja yms. nyt yritän pitää pääni kylmänä. tosin nyt on jo niin kova menettämisen pelko että en ihan toivokkaa heti tärppiä. :)

Silkkitassu, ovistesti voi näyttää raskauden, mutta olen myös näissä foorumeilla törmännyt siihen että ovistesti näyttää plussaa myös juuri ennen menkkoja.

No se juuri ennen menkkojakin olisi ihan hyvä. Pääsisi uuteen kiertoon tästä piinasta. Tietäisi ainakin ettei ole venymässä mihinkään 40+ kiertoon ilman hyvää syytä.

No se juuri ennen menkkojakin olisi ihan hyvä. Pääsisi uuteen kiertoon tästä piinasta. Tietäisi ainakin ettei ole venymässä mihinkään 40+ kiertoon ilman hyvää syytä.

Mulla kävi juurikin niin että menkat oli ekaa kertaa muutaman päivän myöhässä ja minähän siitä sitten innostuin jo sen verran että menin tekemään ovis testin kun raskaustestejä ei kaapissa ollut. No plussaa se näytti mutta menkat alkoivatkin sitten muutaman tunnin kuluttua testistä :( Toivottavasti sulla käy toisin!

Mulla siis nyt kp 20 ja dpo 5. Heräsin yöllä vessaan ja alkkareihin oli tullut pieni veritippa... Aamulla oli sitten rusehtavaa limaa hieman tullut :nailbiting:

Etin tietoa kiinnittymisvuodosta netistä ja haluaisin ainakin olettaa, että se olisi sitä!! Saa nähdä :)

Toiveilija, Hyvältä kuulostaa! Sanoisin myös että mitä luultavammin kiinnittymisvuotoa. :)

Saanen liittyä mukaan porukkaan? Oon aiemmin kirjoitellut tuonne toinen haaveissa-ketjuun. Tänään alkoi kp1 (tosin eilen pientä tuhrua pitkin päivää, en oo ihan varma nyt et pitäiskö se laskea et ois kp1). Siinä meni haaveet siis saada plussa tän vuoden puolella, mutta ei tässä hätää, kun vasta yk3 alkoi. :)
Viime kierto oli kummallinen, ovisoireet oli epämääräiset ja vähän reilu viikko oletetusta oviksesta tuli vähän ruskeaa paperiin, ja innostuin tietenkin että kiinnittymisvuotoa kun ei mulla ikinä ennen ole ollut välivuotoja. Lisäksi alamahaa juili ja kramppasi.
Myöhemmin oli vetistä vuotoa ja yhtenä iltana vaal.punaista limaa yms ja olin ihan varma et olis tärpänny. Eilen sit tiputteli hieman, jota ei koskaan ole ennen menkkoja, vaan ne alkaa mahakivuilla ja heti kunnon vuodolla. Vähän huolettaa mistä nämä välivuodot johtuu, vai olisko ollut sitten joku kiinnittymisyritys, kun ei ole aiemmin tämmöistä ollut.

Plussaonnea kaikille!:)

YRITTÄJÄT:

Herttarouva, tuulimuna 10/16, yk3, toinen toiveissa
Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Possumunkki, yritystä 09/16, esikoinen toiveissa
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Naffa, yritystä 4/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.

Janniliini voin kyllä niin samastua tuohon pakkopullaseksitilanteeseenkin! Musta tuntuu, että silloin kun tarttis pupuilla niin silloin ei tee kumpaakaan ikinä mieli. Siis IKINÄ. Mies on joskus sanonut, että se tuntuukin jotenkin erilaiselle. o_O

Tervetuloa jemna tällekin puolelle! :)

Mä tuossa aloin miettimään, kun mulla oli ne muutamat päivät (kp35->) rusehtavaa vuotoa. todella vähän hyvä että nimekskään. Että oisko ne menkat tosissaan voinut olla siinä koska nyt siitä on kolmisen viikkoa ja mulla on limat ja himot kun oviksen aikaan :woot: Mitä ihmettä tää on :wideyed:

Kirahvi, jos edellisessä kierrossa ollutkin tosi ohut limakalvo ja sen takia menkat vaikka ollukkin se vähäinen ruskea tuhru?! en yhtää ihmettelis että oiskin ollut sillai. tuntuu että naisen keho pystyy ihan mihin vaan, siis IHAN MIHIN VAAN temppuihin!

Janniliini, joo oon huomannu tässä muutamien kuukausien aikana, joka kuu yllättyy :wtf: se kyllä selittäs tän :D eikä elettäs kp 53 :D

Täälläkin on välillä ollut vähän suorituspaineita ton seksin kanssa, mutta oon nähny parhaaks että mennään sellasella linjalla että jos ei tee molemmilla mieli niin sitten ei. Yritetään välttää ettei se alkais tuntua pakkopullalta, vaikka kuinka olis ovulaatio tuloillaan. :D

Mutta mä oon saanu sitten päähäni, että ei varmasti tärpänny kun ei vielääkän tunnu siltä! Täh. Luulen että tää juontaa siihen 7 vuotta sitten alaikäisenä tehtyyn aborttiin, koska silloin sai esimerkiksi juosta vessassa öisinkin. Ja sillon oli jo ihan aikasin niin vahva tunne että nyt on käyny vahinko, ennen kun teki edes testiä. Nyt sitten kuvittelen että tää on jotain karmaa, että universumi laittaa meiät tällä kertaa odottaa ihan kunnolla.

Villisilmä, joo noista kuullostaa kyllä vahvasti ovuloimattomalta kierrolta mitä epäilinkin alkuun. Mut oon ollu koko ajan siinä olettamuksessa että se vuoto jossain vaiheessa tulee kuitenkin. Eli laskenko siitä ekasta tuhrupäivästä kp 1? Voisko sen mukaan nyt tosissaan olla ovis käsillä? :o

Tuo pakkopullafiilis on kyllä niin ikävä, esikoista yrittäessä se meni tosi pian siihen. Tässä yrityksessä on "tjottailtu" mut se on mennyt siihen, että miehen kanssa sovittiin et tulee jos on tullakseen, ja mä lasken päiviä ja etsin ovisoireita. :D mut en oo miehelle ovulaatio-oireista tai sen lähestymisestä puhunu, niin ei ainakaan sille oo tullut paineita, ja oon itsekin pystyny ottamaan rennommin kuin ekaa yrittäessä. Silloin oli vaan niin kauhee vauvakuume, ja nyt onneksi esikoinen pitää ajatukset vähän muuallakin.:)

Takaisin