Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt toivon todella että meilläkin olis ollu tiedossa joku kahdenkeskinen kylpyläjoulu... :o

En sitten malttanut sen testaamisen kanssa, ajatukset pyöriny nyt niin tässä niin ajattelin että testataan nyt se nega pois niin ei elättele toiveita. Mutta kuten kuvasta näkyy niin eipä tullu nega :D varovaisen innostunut olo! Joulu jännittää, niin on hyviä viinejä ja kaloja taas tarjolla etten tiedä miten tän selittää. Jos nyt pysyy edes mukana. Huh

Liitteet

• 1482142119175.jpg
    1482142119175.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 239
Onnea Possumunkille ja liimaa ja tarraa ja kaikkea! :Heartred:smiley-bounce013

Mulla on 42 ovistestiä nyt kaapissa. ja ne kaupanpäällisinä tulleet 10 raskaustestiä jotka ajattelin tuhota tässä aamu kerrallaan :woot:

Kiitos! Kova huoli on, mutta koitan lohduttaa itseäni että tuo on kuitenkin jo reilusti tummempi viiva kuin ne edellisen keskenmenneen tärppikierron haamut. Ei auta kuin toivoa parasta :)

Jännään täällä teidän muiden puolesta kun itse voi vaan odotella kierron alkamista. Pidän täällä peukkuja kaikille :)

Toivottavasti saadaan loppuvuoteeb ja heti uuden vuoden alkuun kunnon plussa-aalto :)

Onnea possumunkille:happy:

Olipa hyvä avautua tänne kun aamulla starttas kp1 !!:smiley-bounce012 Ajattelin jos kävis kilppariarvot tsekkaamassa kun oireet ainakin sopisi hyvin yhteen. Eihän siihen tartte lääkärin lähetettä että varaa vaan ajan labraan ?

Onnea possumunkki! :happy:

heidukka, Mä tarvitsin lääkärin lähetteen noihin kilpparitesteihin. Yksityisellä saisi ilmankin, kunhan marssii sisään. Näin siis meidän paikkakunnalla.

Täällä kans tänään plussa Ameliah [emoji4]. Nyt vaan jännäämään miten käy. Mä ajattelin testata uuden vuoden aattona. Mulla näkynyt raskaus dpo10 joka kerta .Ootteko muuten huomannut tuntuuko oviskivut erilaisilta riippuen kummalta puolelta irtoaa? Mulla ehkä endo vaikuttaa noihin kipuihin. Oikealla puolella jäätävät kivut ja turvotus, vasemmalla puolella enemmän menkkamaista särkyä. Joskus tuntuu siltä kuin kävis virtaus munasarjoihin [emoji3].

Onnea Possumunkki!

Minä tein testin aamulla ja oli tyylipuhdas nega :( Toivottavasti täti edes tulisi pian kylään, ettei tarvitsisi joulua viettää menkoissa.

Hirmusesti onnee Possumunkille! Nostaa varmaan joulumielen ihan uudelle tasolle :) vaikka joutuiskin viinit ja kalat jättää välistä ;) itellä taitaa mennä joulu tädin kanssa:shifty: no pääseepähän sit uuteen kiertoon.. Ja onneks muilta osin kiva joulu suvun kanssa tulossa -oon kyl jouluihminen henkeen ja vereen :happy:

Kiitos vielä, sellanen määrä onnea satanut tätä kautta että luulis olevan jotain vaikutusta! :D

Tietääkö teillä muilla läheiset ihmiset raskaustoiveesta? Kun meillä perhe ja suku ei tiedä mitään, eikä houkuttelisi ihan näin varhain kertoa plussasta.

Toivotaan että muillakin tämä kierto olisi hyvä ja tuloksellinen! :)

Takaisin