Naffalle peukkuja ja tarrasukkia!
Silkkitassulla on jännät paikat, joko on testattu?
Nyt munkin alkoi tehdä mieli greippimehua, kiitos
Jemnalle :D Makuun tulee toisinaan himo.
Kirahvi, mä laskisin kyllä tuhruilutkin menkoiksi.
Herttarouvalle jee hienosta hymynaamasta!
Nyt on kyllä ollut niin kummallinen olo että vähän jännittää onko tämä toiveajattelua vai onko mennyt ja tärpännyt ekasta tjottailukierrosta
Menossa on dpo9 ja pari päivää jälkeen oviksen jälkeen alkoi turvotus sekä pissalla ravaaminen. Pari viime päivää on tissit tuntuteet turpeilta, toki se osuisi menkkojakin ennakoimaan... Eilen alkoi rankat huimaukset seisomaan noustessa ja semmonen jatkuva pieni pyörrytys. Mulla on ei ole ollut ikinä hempan tai verenpaineen kanssa mitään ongelmia, joten oon jännittynyt raskauden mahdollisuudesta ja siinä ohella huolissani, että oonkohan jotenkin sairas jos en oo paksuna :P Vai voikohan näitä oireita tehdä nuo Minisunin Mamat, jotka aloitin viime viikolla?
Joulun pyhinä pitäis menkkojen alkaa, jos ei ala niin teen tiistaina testin sitten kun ollaan kotiuduttu joulun vietosta. Kaapissa pitäis olla jotain halpatestin tai raskauskeijun puikkotestejä. Lähdetään aatonaattona miehen sukulaisiin ja joulupäivänä mun sukulaisiin. Kotiin sitten tapanina illalla.