Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kirahvi, kyllä ehkä laskisin. muutenhan siul ois menossa nyt joku 55 kp? eli jos se eka tuhrupäivä ois kp1 niin mikä nyt ois menossa siula?

Naffalle tarrasukkia matkaan :)

Itse täällä pohdin tekisinkö huomenna aamulla raskaustestin. Kp 63 meneillään. Huomenna tulee vuosi siitä kun mulla alkoi SE kierto, josta raskauduin.. voisi vuosipäivän kunniaksi tehdä testin :D

Janniliini, joo kp 54 olis muuten. Kerta tää nyt melko varmasti se ovuloimaton oli.. kerta sitä kunnon vuotoa ei koskaan tullut :woot:

Hei muistelen vuoden takaa juttuja, niin oliko niin että kuo rsfu:n testit jotenkin epäluotettavia? Vai sekoitanko johonkin muuhun nyt..

Silkkitassu, Tsempit aamulle! :nailbiting:

Sydänkäpynen, Moni haukkuu noita rfsu:n testejä ja antavat kuulemma turhia haamujakin yms. Itse luotan niihin, koska ovat aina näyttäneet negaa, kun taas paljon kehutut pc testit ovat näyttäneet jos jonkunlaista viivanpaikkaa tai haamuviivaa sekä erinäisiä suttuja. Olen huomannut että se testi mikä toisella toimii, ei taas toiselle välttämättä olekkaan se paras mahdollinen. :)

Toivotaan Silkkitassu ettei täti tule ja plussa pärähtäisi :)

Itsellä ainakin rfsu:n testit ei oo antanut ikinä mitään haamuja. Mutta niiinkuin Miitu sanoi niin joilleki sopii paremmin ja joillekin ei.. :)

ON: Täällä edelleen kierto vaan venyy kp61..:angry4 Oon testannut nuilla kiinan testeillä ja huomenna aattelin jos kuitenkin kokeilisi vielä apteekin testiä. Toiveajattelua koko plussa mutta luulen että saan mielenrauhan sitten apteeksin testin jälkeen jos ja kun negaa näyttää. Alakais edes menkat niin pääsis uuteen yritykseen :meh:

Heidukka, ohoh sullahan on venyny kierto! :wideyed: mullahan oli ovuloimaton kierto ja vuotoa ei koskaan tulut, vain rusehtavaa tuhrua hyvin ministi :shifty:

Ihan täyttä omanapailua [emoji4], mulla kp14 ja hymynaama pärähti ovistestiin [emoji5]. En olekkaan tänä vuonna saanut näin ajoissa plussaa. Mun kierto alkaa vissiin olla normaali keskenmenosta ja imetyksestä. Imetystä on vielä pari kertaa vuorokaudessa, mutta tää aikainen plussa ei voi kun tietää plussaa parin viikon päästä [emoji3]. Täältä on hyvä tippua korkeelta ja kovaa jos testi nega uutena vuotena [emoji3].

Naffalle peukkuja ja tarrasukkia!

Silkkitassulla on jännät paikat, joko on testattu?

Nyt munkin alkoi tehdä mieli greippimehua, kiitos Jemnalle :D Makuun tulee toisinaan himo.

Kirahvi, mä laskisin kyllä tuhruilutkin menkoiksi.

Herttarouvalle jee hienosta hymynaamasta!

Nyt on kyllä ollut niin kummallinen olo että vähän jännittää onko tämä toiveajattelua vai onko mennyt ja tärpännyt ekasta tjottailukierrosta :o Menossa on dpo9 ja pari päivää jälkeen oviksen jälkeen alkoi turvotus sekä pissalla ravaaminen. Pari viime päivää on tissit tuntuteet turpeilta, toki se osuisi menkkojakin ennakoimaan... Eilen alkoi rankat huimaukset seisomaan noustessa ja semmonen jatkuva pieni pyörrytys. Mulla on ei ole ollut ikinä hempan tai verenpaineen kanssa mitään ongelmia, joten oon jännittynyt raskauden mahdollisuudesta ja siinä ohella huolissani, että oonkohan jotenkin sairas jos en oo paksuna :P Vai voikohan näitä oireita tehdä nuo Minisunin Mamat, jotka aloitin viime viikolla?

Joulun pyhinä pitäis menkkojen alkaa, jos ei ala niin teen tiistaina testin sitten kun ollaan kotiuduttu joulun vietosta. Kaapissa pitäis olla jotain halpatestin tai raskauskeijun puikkotestejä. Lähdetään aatonaattona miehen sukulaisiin ja joulupäivänä mun sukulaisiin. Kotiin sitten tapanina illalla.

Jeee Herttarouva! Toivotaan uudeksi vuodeksi hymynaamaa myös raskaustestiin.:)

Ihanalta kuulostaa Kedin joulunvietto.<3 ai että miten kylpyläloma tekis hyvää.

Haha, ole hyvä Elma Auroora!:D tekee itselläkin ihan mieli sitä mehua, jaksas vaan lähtee ostamaan.:)
Jospa sun oireet ei olis toiveajattelua, vaan olis tärpänny. Pidetään peukkuja!:)

heidukka, Onpa sulla tosiaan venähtänyt kierto.. Toivottavasti nyt johonkin suuntaan selviää, että joko tulisi se plussa tai sitten ne menkat niin pääsisit uuteen kiertoon. :)

Kedi, Kuulostaa aivan täydelliseltä! ❤ Mitä hemmottelua, oikein ihanaa reissua. :)

Herttarouvalle, Tsempit tähän kiertoon ja toivotaan että uusi vuosi alkaa myös uuden tulokkaan odotuksella! ❤

Elma Auroora, Kuulostaa kyllä todella lupaavalta! Enpä usko minäkään että ihan vitamiinilisät tuollaisia saisivat aikaan. :wink

Takaisin