Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauheen aikasin testaatte, mulla ei ainakaan dpo9 oo todellakaan näkynyt mitään edellisistä. (Muistuttakaa mua ens viikolla, ku oon täällä vuorostani itkemässä, kun testasin liian aikasin eikä mitään näy :D)

Dpo laskureiden mukaan 5, mutta en tiedä oikeeta ajankohtaa. Muka "omituinen" olo ja hirveä outo väsymys, mutta johtuiskohan vaan pitkästä työpäivästä... Voihan piina edelleen.
Toisaalta arvon, että oisko ovis ollut sittenkin myöhässä ja sit ei ois kyllä tallettelut menny ihan kohdilleen...

Osaako kukaan sanoa kauanko kestää Mamilta tilattujen testien saapumisessa suunnilleen? Outoja oireita ollu viime päivät, alamaha/kylki kipuilua, kummaa väsymystä, ajoittain kokonaisvaltaisesti hyvin outo olo . :bored: Ei tietoa oviksesta, muuten kun et lämpötila pomppas muutama päivä sit ihan reilusti ylöspäin. :nailbiting: Ja kierron pituus myöskin edelleen mysteeri. Voiskohan sen hormonikierukan poisto kummitella nyt tässä kierrossa tällasilla oireilla? :) Ja toisin kuin Mel, oon lomalla, joten töillä ei voi selittää :(

Muokattu viimeksi:
Minkähän takia cb kahden hormonin ovismittari näytti mulle tänä aamuna vilkkuvaa hymiötä vaikka ovis oli ja meni jo ajatsitten?! Tänään dpo12 ja kp23/26. Oon siis ihan huvikseni niilläkin nyt testaillut. Raskaustesti näytti kuitenkin jälleen tältä
ImageUploadedByVau Foorumi1486012096.473268.jpg

Babe, mä oon ymmärtänyt että ne kahden hormonin testit näyttää sitä vilkkunaamaa koko loppukierron ajan siitä kun ne havaitsee sen estrogeenitason kohonneen. Tosin en tiedä jos on saanut jo pysyvän hymiön että kuuluisko sen jälkeen tulla taas tyhjiä ympyröitä..

Terhus, Mamin testit ovat mulla olleet yleensä tilausta seuraavana päivänä jo postiluukusta perillä! Todella nopea toimitus :singing:

Babe, mä oon ymmärtänyt että ne kahden hormonin testit näyttää sitä vilkkunaamaa koko loppukierron ajan siitä kun ne havaitsee sen estrogeenitason kohonneen. Tosin en tiedä jos on saanut jo pysyvän hymiön että kuuluisko sen jälkeen tulla taas tyhjiä ympyröitä..

Niin eli enteilee menkkoja?! Niin mä vähän arvelinkin.

Moi! Oon tässä muutaman päivän seuraillut näitä ketjuja ja vihdoin kaivoin vanhat tunnukset esiin ja pääsin kirjautumaan. Toinen haaveissa, ensimmäinen yrityskierto ja pitkääkin pidemmät piinapäivät kp26/28-29. Esikoinen syntyi toukokuun lopussa 2015 ja koska häntä tehtiin vuosi (vaikeasti mennyt keskenmeno välissä), aloiteltiin nyt toista yrittämään, vaikkei mikään hoppu olisikaan vielä. Mutta kummasti se hoppu on tässä parin viikon aikana ilmestynyt :D Eli ei mennyt ihan tjottailuksi sitten tälläkään kertaa..

Tervetuloa, suvitus! Muistankin sinut toukomammoista 2015 :) Vaihdoin nimimerkkiä vaan kun vaihdoin alaakin :grin

Jos ovis on oletetusti ollu eilen,tai testin mukaan..tänään oli jo haaleampi viiva. Mikä dbo nyt on,1??

Nyt käyty lääkärissä, kirjoitti terolut kuurin kolmelle kierrolle. Sitten kun mun täytyy käydä sokerirasituksessa niin samalla otetaan kilppariarvot kun pyysin. Jos tää tästä! :)

Tehtiin sisätutkimus myös ja kaikki oli hyvin.
Sit jos terolut ei auta aletaan tutkia asia paremmin.

Kp19

No niin, vaihtui kp1 :) Huojennus. Kierto oli 29 päivää eli sitä normaalia plaatua. Ja katselin heti kalenterin, että seuraava ovis tulis ihan hyvään saumaan, mulla on todennäköisimpinä päivinä vain aamupäivät koulua ja mieskin ehtii kolmeksi kotiin :grin Tästä kierrosta mittailen vielä aamulämpöjäkin, niin ollaan sitten oikein yrittämällä yrittämässä. Nyt vaan suurella innolla eteenpäin!

Takaisin