Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On: oviskipuja tai jotain. O-testi ei ihan vielä tasapaksua viivaa,lähellä varmaan. Ootteko muuten talletellu joka päivä vai joka toinen? Meinaan että onko sillä jotain vaikutusta,voiko liikaa talletella..:rolleyes:

Tiiä sitte mitä ne r-testien haamujen haamut oli mutta odottelen nyt ovista taas ja mennään senmukaan.

Plussatuulia kaikille ja piiiiitkää pinnaa! Välillä tekis vaan mieli luovuttaa,toisena hetkenä taas fiiliksellä että perhana en luovuta. Sekavaa eikö totta:yuck:

Kipsuli kp 11/30

No ei sillä ole lopputulokseen käytännön merkitystä, talletteleeko kuinka paljon. :) Kun poikani sai alkunsa, meillä oli kaksi talletuskertaa ja siinä päivä välissä. Ja poika sai alkunsa siitä ekasta talletuksesta :p Eli sillee vaan kun hyvältä ja oikealta tuntuu!

Me ollaan talleteltu joka toinen päivä. Käsittääkseni liian usein ei voi talletella, mitä enemmän sen parempi. Nyt on testit ostettu, menkkoja ei näy. Hirvittää jo valmiiksi mikä pettymys saattaa odottaa aamulla. :S

Onko se niin, että jos tänään oli ovulaatio+ aamulla ja illalla niin huomenna on ovulaatiopäivä ja sitten ylihuomenna dpo1?

Aunemoi kp14/28

Mä olen kuullut, että jos siittiöitä on vähän niin joka toinen päivä parempi kun joka päivä. Niitä ei ehdi muodostua tarpeeksi jos tuotannossa häikkää ja joka päivä seksiä. Esikoisesta plussa tuli kun lopetettiin joka päivän talletukset. Nytkin riitti yksi kerta kaksi päivää ennen ovulaatiota. Kannattaa kokeilla tätäkin tekniikkaa jos ei ole mitään tietoa siittiöiden laadusta.

Herttarouva, Minä olen ollut samassa uskossa ja meillä on talleteltu joka toinen päivä!

Meillä kans joka toinen päivä mut lähinnä siksi ettei mee ihan pakkopullaksi [emoji23]Sitten kun o-plussa saatu niin p*nnaan vaikka tulisikin kaksi päivää putkeen [emoji1]

Pakko oli käydä ostamassa apteekin herkkiä testejä (10 IU/ml). Jomottelut senkun vaan jatkuu ja lämpö pysyy melko korkealla, tosin illalla ja kainalosta mitattuna. Mä oon nyt kyllä jo aivan liian toiveikas tästä kierrosta ja pelkään jo todella paljon sitä pettymystä mikä mua hyvin todennäköisesti odottaa. Miks ei voi vaan coolisti odotella että menkat on myöhässä ennen ku rupee sekoileen testien kanssa. Huomenna siis dpo9 voikohan herkässä testissä jo näkyä jotain huomenna aamulla?

Miten muuten onko kellää ollu oireena aivastelu? Eihän se kait ihan tavaton oire ole. :D Tajusin vaan tänään et oon kyl viime päivinä aivastellu aika tiheesti et oisko tässä ny jotain toivoa kuitenki :)

En ollut kuullutkaan tuota että seksiä voi olla liian usein tässä mielessä.

Aunemoi, näin mä oon ymmärtänyt. Sitä oon miettinyt itse miten sitten noi digitestit kun pysyvä hymynaama on 2 päivää tikussa ja niiden päivien aikana on parhaat mahdollisuudet raskautumiselle niin onko niin, että eka pysyvä hymynaamapäivä = dpo 0 ja seuraava dpo 1 kun munasoluhan pysyy hedelmöittymiskykyisenä käsittääkseni vuorokauden..

Silkkitassu ja Babe, toivottavasti tulis plussa pian! Mä oon esikoisesta tehny negan apteekin testillä dpo 10 tai 11 (en muista kuinka herkkä) ja plussan cb:n digillä dpo 12. Mut nää kai riippuu niin paljon henkilöstä. Testiä kehiin vaan!

Täällä kolmas vilkkuva hymynaama kp 21.

Babelle tsempit aamuun jos päätät testata! Mulla ainenkin apteekin herkkä antoi jo haamua tuossa vaiheessa. :happy: IIiik!

Hilu, Ei oo ollut oireena, mutta olen kuullut myös että olisi oire. Hassu oire. :D

Moikka Kuumeilijat! Haluisin kysyä mielipiiteitä tällaiseen asiaan. Olen aloittanut ehkäisylaastarin käytön 23.12 jolloin alkoi menkat. Laastari aiheutti sitten ensin sen että menkat hävisi kokonaan ja 7 vuorokauden käytön jälkeen alkoi menkat jotka olivat todella kivuliaat sellaiset että päätin ottaa laastarin pois (lääkärikin suositteli, jopa raskaaksi tulemisen uhalla) 3.1 jolloin oli vielä toinen laastari menossa. Toinen laastari vuoti jtn ihmeellistä nestettä eikä pysynyt kunnolla kiinni ja tosiaan viikon jälkeen alkoi menkka vuoto mitä kesti melkein 2 viikkoa.

Tämän jälkeen olen odotellut menkkojen tuloa, ei ole tullut.. 14.1 tuli verta sellainen n.ruokalusikallinen ja siihen loppui. Nyt on 26 vuorokautta ilman laastaria ja missään vaiheessa ei olla muuta ehkäisyä käytetty kuin tuota hetkellistä laastaria. Harrasteltu on joku 2-3krt/viikossa ja siis kiertohan on kaiketi sekaisin mutta eikö kierron olisi nyt tähän mennessä pitänyt tasoittua etenkin kun ehkäisylaastari oli vain 11 vuotokautta kiinni?

Vikat neljä päivää on ollut jatkuva juiliminen alavatsalla, välillä vähemmän ja välillä enemmän ja kipulääke ei auta. Alaselkä on kipeä ja paleltaa, väsyttää ja jatkuvaan nälättää.
Testillähän tämäkin selviisi mutta poikakaveri on kauempana töissä ja meinasin että yritän ootella Torstaihin saakka testaamista ellei täti löydä tietään tänne siihen mennessä. KP 38/24

Pakko oli käydä ostamassa apteekin herkkiä testejä (10 IU/ml). Jomottelut senkun vaan jatkuu ja lämpö pysyy melko korkealla, tosin illalla ja kainalosta mitattuna. Mä oon nyt kyllä jo aivan liian toiveikas tästä kierrosta ja pelkään jo todella paljon sitä pettymystä mikä mua hyvin todennäköisesti odottaa. Miks ei voi vaan coolisti odotella että menkat on myöhässä ennen ku rupee sekoileen testien kanssa. Huomenna siis dpo9 voikohan herkässä testissä jo näkyä jotain huomenna aamulla?

On kai ne saanut jo dpo7 jotain viivoja.. ainanin googlen haulla löyty kun mietin samaa hetki sitten. [emoji85]

Tsemppiä! Toivottavasti näkyy!

Miten muuten onko kellää ollu oireena aivastelu? Eihän se kait ihan tavaton oire ole. :D Tajusin vaan tänään et oon kyl viime päivinä aivastellu aika tiheesti et oisko tässä ny jotain toivoa kuitenki :)

Mä aivastelin esikoisen alkuraskaudesta tosi paljon!! Mielsin sen oireeksi kyllä :) toivotaan että olis tärpännyt !! ;)

Me ei olla vissiin kolmeen vai neljään päivään puuhailtu. Ai kauhee, sais se ovis tulla tässä kierrossa.

Moi. Tulen mukaan... Sain km tuossa viime lokakuussa ja joulukuussa alkoi menkat toisen kerran km jälkeen.... Terolutit ovat apuna kun kierrot ovat normaalisti 15-74 välissä... Tänään mennään kp 20 ja on tullut ruskeaa vuotoa ja reidet särkee ihan pirusti... Että pieleen tais mennä tämäkin kierros... Yritystä kaiken kaikkiaan takana paljon... En nyt oikein muista...

Takaisin