Raskaaksi 2017

Mulla oli vastaavia ongelmia esikoisen kanssa. Lopulta paljastui että lapsi oli allerginen kananmunalle ja lehmänmaidolle.

Atooppisesta ihottumasta päästiin lopulta eroon kesällä kun lapsi oli 1,5v. Annoin silloin myös ”liikaa” d-vitamiinia hänelle tarkoituksella.

Mä olen neuvolan th puhunut että epäilen jos olisi allergiaa, mä nyt kokeilen jättää vaikka sen maidon ensin pois omasta ruokavaliosta.
 
Menkat kolme päivää myöhässä (laskin ovulaatiosta), verta ei enää tule edes pyyhkiessä, vatsaa ei vihlo (niinku ennen menkkoja)... ja testi aivan puhdas nega!!!!

nyt siis jo dpo 16, kp34/29-31...

Niin ja ”joku potkii” mahassa :D :D
Oikeesti!! Kärrätkää mut jo jonnekin suljetulle osastolle. Alkaa karkaamaan käsistä! Kolme vuotta yritystä tulee täyteen keväällä, kaks varhaista km.

Voi perseensuti mä sanon. :grumpy:
 
Mulla alkoi tänään iltapäivästä verinen vuoto. Tulee lähinnä pyyhkiessä,mut tippa pari tullut siteeseen jonka laitoin..

:sorry::smiley-angry017
Tsemppiä! Varmasti huolestuttaa tosi paljon, vaikka hyvinkin voi olla vain jotain vaaratonta :) Kohdunsuun verekkyyshän lisääntyy ja voikohan se, et sulla on sieltä leikelty paljon aiheuttaa sitä vuotoa :bored:

Potulla plussa onnea :)

T: pipsu
 
Täällä polttelee jo testipaketti mielessä :D Tänään 7päivää siirrosta ja huonoa oloa on ollut jo useamman päivän. Oon turvonnut kuin olisin viikon kellunu, mut se on varmasti näistä lääkkeistä. Väsyttää myös ihan huolella, mutta se taas on selitettävissä sillä, että jätin energiajuomat siirrosta.

Pelottaa niin paljon se nega ja et miten siitä ittensä taas keräis, että ei uskalla testata. Ei oo hetkeen ollu toiveet näin korkeella.

Virallinen testipäivä viikon päästä.
 
Takaisin
Top