Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea matkaan!!
täällä aamiaiseksi kylmäsavulohta, homejuustoa ja raakoja eläimiä vodkan kanssa.... v*ttu kun v*tuttaa
Mulla oli vastaavia ongelmia esikoisen kanssa. Lopulta paljastui että lapsi oli allerginen kananmunalle ja lehmänmaidolle.
Atooppisesta ihottumasta päästiin lopulta eroon kesällä kun lapsi oli 1,5v. Annoin silloin myös ”liikaa” d-vitamiinia hänelle tarkoituksella.
Menkat kolme päivää myöhässä (laskin ovulaatiosta), verta ei enää tule edes pyyhkiessä, vatsaa ei vihlo (niinku ennen menkkoja)... ja testi aivan puhdas nega!!!!
nyt siis jo dpo 16, kp34/29-31...
Niin ja ”joku potkii” mahassa :D :D
Oikeesti!! Kärrätkää mut jo jonnekin suljetulle osastolle. Alkaa karkaamaan käsistä! Kolme vuotta yritystä tulee täyteen keväällä, kaks varhaista km.
Pölähti paikalle ihan kipujen kanssa :)
Mulla alkoi tänään iltapäivästä verinen vuoto. Tulee lähinnä pyyhkiessä,mut tippa pari tullut siteeseen jonka laitoin..
Tsemppiä! Varmasti huolestuttaa tosi paljon, vaikka hyvinkin voi olla vain jotain vaaratonta :) Kohdunsuun verekkyyshän lisääntyy ja voikohan se, et sulla on sieltä leikelty paljon aiheuttaa sitä vuotoaMulla alkoi tänään iltapäivästä verinen vuoto. Tulee lähinnä pyyhkiessä,mut tippa pari tullut siteeseen jonka laitoin..
Kannattaa kokeilla! Oo vaan tarkkana et jätät ihan todella kaiken maidon pois. Sitä on kaikkialla..Mä olen neuvolan th puhunut että epäilen jos olisi allergiaa, mä nyt kokeilen jättää vaikka sen maidon ensin pois omasta ruokavaliosta.
Mietin samaa! Oli kuitenkin vähän haaleeta viivaa siinä yhessä 25herkkyyden testissä! Jotain outoa tässä oli :)Ehkä kemiallinen..jospa ens kuussa raskaus sit
Juu! :)Kannattaa kokeilla! Oo vaan tarkkana et jätät ihan todella kaiken maidon pois. Sitä on kaikkialla..