Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin sulla on pistokset kohta taas!
Muuttuiko sulla lääkitys jotenkin? Toivottavasti uusi kierto alkaa pian!

Meillä on sama kypsyttävä lääke ja sama annostus siinä (Pergoveris 250/ilta) ja nyt tässä lyhyessä kaavassa tuli jarruna muistaakseni kp 6 alkaen Fyremadel. Se on mulle täysin uusi lääke ja tää hoitaja vielä pelotteli, että piikki on huomattavasti paksumpi ja tylpempi :O

Meillä on sama kypsyttävä lääke ja sama annostus siinä (Pergoveris 250/ilta) ja nyt tässä lyhyessä kaavassa tuli jarruna muistaakseni kp 6 alkaen Fyremadel. Se on mulle täysin uusi lääke ja tää hoitaja vielä pelotteli, että piikki on huomattavasti paksumpi ja tylpempi :O
En halua minäkään pelotella, mutta fyremadel oli tosi haastava pistää ja tuntui kun lääke meni.:( Tylsä ja pitkä neula, mikä pistetään eritavalla ainakin mulle neuvotiin eritapa plus ei meinaa mennä ihon läpi myös tuntuu kirvely, kun lääke menee tsempit pistokseen ja hoitoon :)

En halua minäkään pelotella, mutta fyremadel oli tosi haastava pistää ja tuntui kun lääke meni.:sad001 Tylsä ja pitkä neula, mikä pistetään eritavalla ainakin mulle neuvotiin eritapa plus ei meinaa mennä ihon läpi myös tuntuu kirvely, kun lääke menee tsempit pistokseen ja hoitoon :)

Huh tätä just pelkäsin! Kääk, mitenkähän menee. Toivottavasti ei tarvi montaa päivää sitä pistää!

Mulla vielä kaapissa kaikki käytetyt ovitrelle ja gonal-f kynät ja neulat. Kamala iso kynnys jotenkin viedä ne apteekkiin!

Mulla kans on kaikkien neljän IVF-hoidon kynät, ruiskut ja neulat kaapissa. En vaan ole saanu aikaiseksi viedä niitä apteekkiin. Letrojaki löytyy yli puoli pakettia.

Meidän onni ei kestänyt tämän pidemmälle, ultrassa todettu kkm ja lääkkeellinen tyhjennys edessä :sad001 Tuntuu niin pahalle kertoa jopa teille ns "anonyymeille" nämä huonot uutiset, kun varmasti täällä pitkään yrittäneiden keskellä jokainen plussa tuo toivoa. En tiedä miten tästä eteenpäin, tämän takia ei päästä julkiselle hoitoihin taas pitkään aikaan, kun kerta luomuna onnisti (tai pitää vielä varmistaa asia) ja ainut vaihtoehto on yksityinen. Sinne siis, kun tästä toipuu ja hormonitoiminta palautuu. Harmittaa, kun tämän takia meni aikaakin tuhottomasti hukkaan. Ja pelko ja huoli onnistuuko koskaan on käsittämättömän suuri :sad001 Pidän nyt taukoa ja palailen ehkä myöhemmässä vaiheessa seurailemaan, miten teidän muiden projektit etenee, toivon kaikille parasta onnea! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Meidän onni ei kestänyt tämän pidemmälle, ultrassa todettu kkm ja lääkkeellinen tyhjennys edessä :sad001 Tuntuu niin pahalle kertoa jopa teille ns "anonyymeille" nämä huonot uutiset, kun varmasti täällä pitkään yrittäneiden keskellä jokainen plussa tuo toivoa. En tiedä miten tästä eteenpäin, tämän takia ei päästä julkiselle hoitoihin taas pitkään aikaan, kun kerta luomuna onnisti (tai pitää vielä varmistaa asia) ja ainut vaihtoehto on yksityinen. Sinne siis, kun tästä toipuu ja hormonitoiminta palautuu. Harmittaa, kun tämän takia meni aikaakin tuhottomasti hukkaan. Ja pelko ja huoli onnistuuko koskaan on käsittämättömän suuri :sad001 Pidän nyt taukoa ja palailen ehkä myöhemmässä vaiheessa seurailemaan, miten teidän muiden projektit etenee, toivon kaikille parasta onnea! :Heartred

Pipsu :( Tää maailma on välillä niin epäreilu! Oon niin pahoillani teidän puolesta! Halaus ja toipumisia <3

Mää kans säästin ekan ivf:n kynät ja kaikki. Käytetyt neulat pistin turvaroskikseen ja sen vein apteekkiin. En varmasti ihan heti kynistä luovukkaan, tää koko lapsettomuus on jo niin iso osa mua, että ne kertoo oman tarinansa. Siinä missä muut kasaa vauvalaatikkoo niin mulla näköjään on kertynyt jo lapsettomuuslaatikko :D

Viime yönä oli jo kovat menkkakivut, mutta vuotoa ei näy ei kuulu.

Pahoitteluni voimia <3

Mää kans säästin ekan ivf:n kynät ja kaikki. Käytetyt neulat pistin turvaroskikseen ja sen vein apteekkiin. En varmasti ihan heti kynistä luovukkaan, tää koko lapsettomuus on jo niin iso osa mua, että ne kertoo oman tarinansa. Siinä missä muut kasaa vauvalaatikkoo niin mulla näköjään on kertynyt jo lapsettomuuslaatikko :D

Viime yönä oli jo kovat menkkakivut, mutta vuotoa ei näy ei kuulu.

Ehkä mulla on ollu vähän sama ajatus. Oon odottanu aina, että seuraava hoito onnistuis ja vien sit kaikki kerralla hävitettäväksi.. Jotenkin kun tämä polku on vielä kulkematta loppuun, niin en halua luopua niistä.

Toivottavasti sulla on toimiva kipulääkitys käytössä :Heartred

Kiitos kaikille, en usko, että meillä voi enää luomuna onnistua, koska tämäkin raskaus sai jollain ihmeellä alkunsa siltä puolen, missä munan johdinta ei ole ja tuntuu, että se toinen puoli ei vaan toimi :/ Kirvestä en kuitenkaan kehään heitä, koska mulla on toimiva kohtu ja olen täysin avoin vaikka lahjasoluhoidoille.. Mullakin ivf hoito piikit odottaa kaapissa, kun ehdin ostaa ne ennen tätä plussaa. Kerätään sitten kaikki niitä :banghead:

Voi pipsu! Olen todella pahoillani, tuli todella surullinen olo teidän puolesta! Kovasti voimia ja tsemppiä päiviinne!

On vielä niin tuoreessa muistissa se oma totaalinen romahdus maaliskuussa...(Toinen tuulimuna putkeen) (se on kohtuullisen harvinaistakin)

Hoitomuotona käytin viskiä mutta sitä en voi suositella. Aika parantaa tai ainakin helpottaa oloa. :Heartbigred

Voi ei, mitä uutisia ... Pipsu, olen sanaton! Auts, paluu lähtöruutuun sydän särkyneenä :( Tsemppiä ja voimia tulevaan.
Hohhoi, mulla on neulat palauttamatta - siis 7-9 vuotta vanhoja. Ikuisesti lapsettomuuden viitta harteilla, ei sitä mikään karista, vaikka elämä menee eteenpäin omista murheista huolimatta.

Jotenkin niin iso kynnys viedä, että varmaan säilön johonkin. Tällä hetkellä ne on mun vaatekaapissa jemmassa.

Takaisin