En tiedä miten tästä eteenpäin, tämän takia ei päästä julkiselle hoitoihin taas pitkään aikaan, kun kerta luomuna onnisti (tai pitää vielä varmistaa asia) ja ainut vaihtoehto on yksityinen. Sinne siis, kun tästä toipuu ja hormonitoiminta palautuu. Harmittaa, kun tämän takia meni aikaakin tuhottomasti hukkaan. Ja pelko ja huoli onnistuuko koskaan on käsittämättömän suuri Pidän nyt taukoa ja palailen ehkä myöhemmässä vaiheessa seurailemaan, miten teidän muiden projektit etenee, toivon kaikille parasta onnea!
Voi ei Pipsu, ihan hirveetä. Oon niin pahoillani teidän puolesta.
Pakko tulla täältä sivusta myös toteamaan, että meillä ainakaan ei luomuraskaus ja kkm viivästyttänyt hoitoaikataulua julkisella. Ehdittiin siis käymään suunnittelukäynti ja pistokset piti alkaa seuraavasta kierrosta. Kerroin silloin jo teoreettisesta luomuplussan mahdollisuudesta ja kysyin, miten hoidon kanssa käy, jos nyt tuleekin luomuplussa ja km. Silloin jo lääkäri sanoi, että siinä tapauksessa jatketaan hoitoa ekoista kuukautisista km jälkeen. Ja näin sitten toimittiinkin. Toki mulla ikääkin niin paljon, että halusivat tietty toimia mahd sujuvasti.
Sanoisin, että soita heti kun vaan mahdollista hoitopaikkaasi ja pyydä puhua lääkärin kanssa. Kerro tilanne ja kysy jatkosta. Ole asiallinen, mutta pidä puolesi. Älä tyydy epämääräisiin vastauksiin tai tilanteesi vähättelyyn, jos sellaista esiintyisi.
En muista, oliko sinulla kkm kokemusta aikaisemmasta. Oman kokemukseni mukaan pahin romahdus tulee vasta tyhjennyksestä ja sen jälkeen. Vaadi riittävästi sairaslomaa, jos tuntuu, että se pari päivää, mitä tarjoavat ei riitä. Itse olin 2 vkoa saikulla ekan kkm jälkeen, enkä kyllä yhtään aikaisemmin olisi töihin kyennytkään.
Pelottaa ihan hirveesti, että mulla tää sama myös edessä kahden viikon päästä.
Tuhannesti voimia sinulle!