Raskaaksi 2017

Onnea Alinah pienestä:Heartred

Voi Pottu:sad001 Ymmärrän sua niin sekä tuon kirjastoreissun että veljen uutisten osalta:Heartred Onneksi seuraava ivf alkaa pian. Mulla on kaikki sormet ja varpaat ristissä:Heartred

Triana teidänkin puolesta sormet ja varpaat ristissä:Heartred

Smith, mitä pirua toi viallinen testi:mad: Ärsyttää kyllä sun puolesta.

Pipsu, hurjasti tsemppiä alkuraskauteen:Heartred Se osaa kyllä olla hiton piinaavaa aikaa. Mulla ainakin oli alkuraskauden ajan niin ristiriitainen fiilis, kun vihdoin olin raskaana, mutta en osannut kunnolla iloita siitä, kun pelotti niin paljon.
 
Pidän kuitenkin peukkuja! Toivottavasti olis tarrannut kiinni! Milloin ajattelit testata? :)

Kiitos! Keskiviikkona on ”virallinen” testipäivä. Ehkä vasta silloin, jos ei tule aiemmin teroista menkat läpi niinku yleensä on käyny.
 
On ollu niin kovia kipuja tänään, että pitää vaan alkaa asennoitua niin ettei taaskaan onnistunu. Eikä varmaan koskaan onnistu.
 
Triana, tuntuu varmaan turhalle kuulla mitään tsemppaavia kommentteja, jos itellä on se tunne, ettei ole tärpännyt, MUTTA raskauteenki voi kuulua kovia kipuja :angelic:
 
Tiedättekö mitä. Se vatsatauti mikä mul oli toissaviikolla palasi taas viime perjantaina eikä edelleenkään oo mennyt ohi. Mietin et onko tää kuitenki joku keliakia tms. ruokaan liittyvä homma. Olin siinä viime viikolla kuitenki melkeen viikon aivan terveenä?! Oon ihan ihmeissäni. Elättelen toivoa että tää ois raskausoire (lähinnä siis huono olo koko ajan), mut alkoi siis dpo 5 mikä on varmasti aivan liian aikainen millekään oireille?!

Toinen ihmetys on oikean rinnan ulkoreunalla tuntuvat pistot. Aina se kohta on mulla tässä kohtaa kiertoa kipeämpi kuin muut osat, ultralla sitä viime talvena tutkittiinkin mutta mitään ei löytynyt. Mutta nyt tulee sellasia pistoja, aivan ku joku jollain tylpällä neulalla pistelisi? Onko teistä kellään mitään samankaltaista ollut, ylipäänsä siis?
 
Toivottavasti Turkoosi ois sitä itseään, pidän peukkuja! :) Ajattelitko testailla? :)

NewMoon, siirtykö sen kontrollin takia? En edes uskalla ajatella, kuinka raskaalle tuntuu taas hoidon aloituksen siirtyminen :arghh: :sad001
 
Turkooosi, Kunpa olisi raskauteen liittyvää!
Toki jos epäilee ruoka-aineista johtuvaksi, kannattaa jättää aina yks osa pois (esim.viljatuotteet, maitotuotteet jne.) ja katsoa onko apua!
Mulla maha on sekaisin viljoista aina, keliakiaa ei ole kautta vilja-allergia. Gluteenittomatkaan ei sovi. Ei mulla hengenvaaraa ole, mut mahavaivat on inhottavia niin siksi vältän niitä. Joskus tulee kuitenkin syötyä ja sen sit huomaa.

Mulla siirtyi ivf aloitus lokakuuhun. Kunhan nyt vaan silloin viimein alkaa. :arghh:

Mulla on laktoosi-Intoleranssi, joten hylaa tai laktoositonta syön jo. Pitää nyt seurata tätä oloa. Eroa oloon ei oikeestaan ole millään mitä syö.

Voi ei tolle ivf:n siirrolle :sad001 tosi raskasta kun joutuu vaan odottamaan ja odottamaan!

Toivottavasti Turkoosi ois sitä itseään, pidän peukkuja! :) Ajattelitko testailla? :)

NewMoon, siirtykö sen kontrollin takia? En edes uskalla ajatella, kuinka raskaalle tuntuu taas hoidon aloituksen siirtyminen :arghh: :sad001

En ajatellu testata vasta kun jos menkat on myöhässä. En kestä niitä negoja ollenkaan. Yritän muutenkin asennoitua niin että menkat sieltä taas kuitenkin alkaa. Su-ti akselilla pitäs alkaa.
 
Just tuonne toiseen ketjuun kirjoittelin, niin kopioin nyt vaan sieltä...

60A04F1C-60CE-4B00-B238-190ED1043AFC.jpeg


Siinä se ois, viimeisen hoidon tulos. Tai siis koko lähes 4 vuoden tulos. Ei yhtään ainutta kiinnittymisen yritystäkään, ei minkäänlaista hailakkaa haamua koko aikana. Tämä oli tiedossa jo sunnuntai-illasta asti, kun vuoto alkoi Teroluteista läpi. Sattuu se silti niin s**tanasti.

Nyt kai OYSiin ilmotella ja mietitään, mitä tehdään. Tuntuu, että mun omilla soluilla tämä homma on nähty, mutta jos yksityiselle siirrytään niin houkuttaisi kyllä vielä yksi ivf omilla ihan hinnan takia. Toisaalta aion kyllä pyytää pääsyä leikkausjonoon, kun nämä endokivut on niin hirveitä. Siinähän ehtii miettiä sitten ja voihan se olla, ettei sen jälkeen olekaan omia millä yrittää.

Kauhean tyhjä olo :sorry:
 
Triana ♥️ oon niin pahoillani. Ei ole sanoja... Toivottavasti sulla/teillä on tarvittaessa saatavilla keskusteluapua, niin vaikeita ajatuksia ja tunteita ja oloja tälle tielle voi mahtua.
 
Just tuonne toiseen ketjuun kirjoittelin, niin kopioin nyt vaan sieltä...

View attachment 81356

Siinä se ois, viimeisen hoidon tulos. Tai siis koko lähes 4 vuoden tulos. Ei yhtään ainutta kiinnittymisen yritystäkään, ei minkäänlaista hailakkaa haamua koko aikana. Tämä oli tiedossa jo sunnuntai-illasta asti, kun vuoto alkoi Teroluteista läpi. Sattuu se silti niin s**tanasti.

Nyt kai OYSiin ilmotella ja mietitään, mitä tehdään. Tuntuu, että mun omilla soluilla tämä homma on nähty, mutta jos yksityiselle siirrytään niin houkuttaisi kyllä vielä yksi ivf omilla ihan hinnan takia. Toisaalta aion kyllä pyytää pääsyä leikkausjonoon, kun nämä endokivut on niin hirveitä. Siinähän ehtii miettiä sitten ja voihan se olla, ettei sen jälkeen olekaan omia millä yrittää.

Kauhean tyhjä olo :sorry:
Sympatiaa ja halauksia teille :sad001 olen pahoillani.
 
Tuntuu tosi tökerölle kertoa nyt omista hyvistä kuulumisista, mutta oli pakko käydä vielä tänään toisessa ultrassa kurkkaamassa onko kohdussa vielä elämää. Aikaisemmassa ultrassa alkio oli ihan mini ja ainakin 3pv pienempi kuin ovulaatiosta ois laskenut + tämä oireettomuus vähän huolestutti, mutta nyt siellä vauvan alku oli hyvin kasvanut ja vastasi nyt ovulaation ajankohtaa, näkyi jopa pientä liikettä :Heartred
 
Takaisin
Top