Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvää päivää spekulointi-studiosta. Dpo 4 täällä ja naamaan on ilmestynyt hervoton määrä pieniä finnejä. Normaalia vai ei? Yleensä finnit ilmestyvät mulla paria päivää ennen menkkoja.
Ootko testannu toisen merkkisellä? Mulla oli muuten mun testi shown aikaan tuo testi nega, kun pc:ssä (ja muissa merkeissä) oli haalea viivaMua ärsyttää niin PALJON!!!!! Mul on ihan hullut oireet!! Iha niinku nevö hööd ja oon ihan varma et nyt on tärpänny!! Sitten teen testin rfsu10 aamun toisesta 4,5h pidätetystä pissasta. Jotain outoa, testi ei ala kastumaan normaalia nopeutta mutta viiva on heti selvä kun lopulta kastuu! No onneksi aavistin pahaa ja dippasin toisen testin siihen samaan pissanäytteeseen niin eikös vain tullut tuo alempi! Kummassakin testissä on 5min täynnä, molemmat on tehty samasta näytteestä. ÄRSYTTÄÄ!!!!!
Ootko testannu toisen merkkisellä? Mulla oli muuten mun testi shown aikaan tuo testi nega, kun pc:ssä (ja muissa merkeissä) oli haalea viiva
Ei oo oikein mitään oireita ja se huolestuttaa, pelkään, että alkion kehitys on pysähtyny Ens viikolla ois eka neuvola, niin käyn kyllä tarkistuttamassa ennen sitä, että onko siellä enää elämää jäljellä Mun kaverilla oli just kkmAiniin ja miten pipsulla menee? Onko tullut oireita?
Voi ei Varmasti vaikea suhtautua veljen uutisiin, kun oma tilanne painaa Onneksi teillä on se hoidon suunnitteluaika pian ja pääsette taas tositoimiin! Pidän peukkuja!!Mää kävin tänään muuton jälkeen ekaa kertaa lähikirjastossa ja olipa hieno yllätys, kun siinä onkin samassa neuvola! Ja ilmeisesti joku tarhan tyylinen, koska siellä oli miljoona alle kouluikäistä. Käännyin kannoillani, koska en vaan yksinkertaisesti kestänyt sitä neuvolaa ja onnellisia lapsiperheitä!
Meillä on onneks uuden ivf:n aika jo viikon reilun viikon päästä. Aika on mennyt yllättävän nopeesti. Ja joo, kuulin että mun veli ja sen tyttöystävä odottaa toista lastaan! Ja ne alkoi odottaan sitä ensimmäistä, kun olivat olleet yhdessä vähemmän aikaa kuin me oltiin edes yritetty lasta. Että repikää tästä huumoria.
Mää kävin tänään muuton jälkeen ekaa kertaa lähikirjastossa ja olipa hieno yllätys, kun siinä onkin samassa neuvola! Ja ilmeisesti joku tarhan tyylinen, koska siellä oli miljoona alle kouluikäistä. Käännyin kannoillani, koska en vaan yksinkertaisesti kestänyt sitä neuvolaa ja onnellisia lapsiperheitä!
Meillä on onneks uuden ivf:n aika jo viikon reilun viikon päästä. Aika on mennyt yllättävän nopeesti. Ja joo, kuulin että mun veli ja sen tyttöystävä odottaa toista lastaan! Ja ne alkoi odottaan sitä ensimmäistä, kun olivat olleet yhdessä vähemmän aikaa kuin me oltiin edes yritetty lasta. Että repikää tästä huumoria.
Pidän kuitenkin peukkuja! Toivottavasti olis tarrannut kiinni! Milloin ajattelit testata? :)Dpo 9 ja tasan tarkkaan samanlaiset kivut kun viimeksi oli tällä päivällä kun alkio siirrettiin. Aamulla ne samat suolen liikkeiden aiheuttamat kohdun kivut kuin aina ennen menkkoja ja en jaksa uskoa, että olis näin kovaa hartiapistosta, jos alkio olis tarrannu kiinni. Katselin tänään jo hieman rahoitusvaihtoehtoja lahjamunasoluhoitoja varten...