Raskaaksi 2017

Naikkari ilmoitti, että me saataisiin ilmoittautua seuraavaan ivf-hoitoon aikaisintaan marraskuussa! Heillä on vähän kertynyt kuulemma jonoa. Onneksi muutamme viikon päästä ja oltiin muutenkin pohdittu, että mennäänkö jatkossa tampereelle vai helsinkiin, kun molemmat mahdollisia niin nyt koitetaan sit tamperetta. Ne on vielä viikon kiinni, joten soitan sinne viikon päästä ja kysyn mikä aikataulu siellä on. Jos sitten kävisi niin, että siellä on sama tilanne niin sovittiin, että mennään yksityiselle.

Tänään virallinen testipäivä (nega) ja sopivasti kp1! Aloitan myös e-pillerit nyt niin ei ainakaan pääse endo riehumaan.

Huh mikä jono! :woot: Ainaki aiemmin Taysissa ollu ilmeisesti harvoin pitkiä jonoja, mitä täältä ja muualta muistelen kokemuksia lukeneeni. Toivottavasti tilanne edelleen sama ja pääsisitte pian sinne.
 
On kyllä hirveä jono:eek: just viimeksi kun gynellä näitä mun vuotojuttuja ihmeteltiin, niin tuli jutuiksi ettei Tyksissä oo tällä hetkellä juurikaan jonoa. Odotellaan lähetettä, viimeistään marraskuussa saadaan.

Gyne sanoi että kyllä vuotohäiriöistä huolimatta vois raskautua, mutta skeptiset on omat fiilikset siitä asiasta. Ja koska ensimmäistäkin tehtiin kolmatta vuotta tavallisen kierron kanssa, niin eiköhän meissä jotakin pulmaa taida olla...
 
Näettekö tässä mitään?
Ei löytyny pc:n testejä ja sorruin sit dippaamaan, vaikka olin päättäny että testaan vain jos menkat on myöhässä :/
 

Liitteet

  • IMG_20190717_225648.jpg
    IMG_20190717_225648.jpg
    25.9 KB · Katsottu: 306
Ihan kuin jotain häämöttäisi!!!
Ärsyttää, kun pitikin mennä tekemään tuo testi, vaikka lähes 100% varmuudella tiedän, ettei tuo mitään meinää niin silti tietty pieni toivo herää.. Ollaan nyt kyläilemässä ja en oikein päässyt yksinäni metsästämään lisää r-testejä :/
 
Pipsu! :Heartred Jo tossa pikkukuvassa näkyy ennen kuin klikkaa auki! Voi kun olisi ihan legitiimi ja vahvistuva viiva! Koita päästä tekemään se pc, kunhan ehdit. :)
 
Mulla dpo 10.
Aina alkanut tiputtelu viim. Dpo 9.
No ei alkanut. Tein 2 clearbluen testiä, herkän digin ja tollanen samanlaisen kuin Pipsu. Yllättäen negaa. Sit kun lämmöt ollu pari päivää yli 37 (en kyl oo täs kierrossa muuten testannut) niin jo vähän toivoin et olis onnistunut.

Missäköhän vika nyt ku ei ala menkat. En usko että maagisesti tälleen 8,5v jälkeen olisi luteaalivaihe korjaantunut. Ja oviksesta olen 100% varma. Voiko se viime kierron primolut vaikuttaa. Oviskin tuli nyt myöhemmin, kp 22.

Alkais ne menkat nyt sit ja olis vielä yksi kierto lusittava ennen kuin lääkkeet alkaa.

Dpo 10 on vielä aikainen, vielä on toivoa :)
 
Mitäs sanotte?
Tehty hätäisesti päiväpissasta.
Pulssi 120.. Oiskohan terolutien aloittamisesta nyt haittaa? Pelkään, että jää kemialliseksi, koska kohdunsuuta jo pakottaa :sad001
 

Liitteet

  • IMG_20190718_132532.jpg
    IMG_20190718_132532.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 291
Pipsu! :Heartred Nään kaikissa haaleen viivan, kyllä siellä varmasti jotain koittaa tapahtua! Nyt kaikki peukut pystyssä :) En osaa sanoa tohon teroluttiin mitään. Nyt vaan muuta ajateltavaa, jotta päivät kuluu nopeempaa :D
 
Mulla dpo 10.
Aina alkanut tiputtelu viim. Dpo 9.
No ei alkanut. Tein 2 clearbluen testiä, herkän digin ja tollanen samanlaisen kuin Pipsu. Yllättäen negaa. Sit kun lämmöt ollu pari päivää yli 37 (en kyl oo täs kierrossa muuten testannut) niin jo vähän toivoin et olis onnistunut.

Missäköhän vika nyt ku ei ala menkat. En usko että maagisesti tälleen 8,5v jälkeen olisi luteaalivaihe korjaantunut. Ja oviksesta olen 100% varma. Voiko se viime kierron primolut vaikuttaa. Oviskin tuli nyt myöhemmin, kp 22.

Alkais ne menkat nyt sit ja olis vielä yksi kierto lusittava ennen kuin lääkkeet alkaa.

Sulla on vielä tosi aikanen vaihe, joten pidän peukkuja, että vielä olis toivoa :Heartred Ja eihän sitä tiedä vaikka keho oiskin nyt oppinut primoista pidemmän luteaalivaiheen!
 
Takaisin
Top