Raskaaksi 2017

Tässä tämän aamun testit reilu 4h pidätyksellä, en saa pidätettyä pidempään.. Nyt dpo14/13.

Mikäköhän rv/dpo kuuluis digiin tulla se raskaana 2-3 viikkoa, mikäli hcg nousis normaalisti?
On kyllä tosi oudot fiilikset nyt tästä plussasta, en odottanut yhtään, koska ovulaation tunsin tosi selvästi sillä leikatulla puolella. Jotenki vain odottaa, että millon tämä päättyy ja tuntuu, että miehellä on aika samanlaiset fiilikset.. Olikohan se nyt se kuukuppi mikä tämän sai aikaan :rolleyes: Saa nähdä missä vatsalaukussa tuo raskaus nyt on :eek:

Pahoittelut tosiaan tästä mun omanapailusta ja kuvien spämmäilystä,

Onkos kukaan muu testailemassa? :)

NewMoonille tosi kovat tsempit alkukierron fiiliksiin :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20190720_081017.jpg
    IMG_20190720_081017.jpg
    17.3 KB · Katsottu: 208
Nyt kun olen ravannut noissa apteekeissa törmäsin tuollaiseen valmisteeseen, minkä pitäisi parantaa miesten hedelmällisyyttä. On kyllä paketilla hintaa :eek: Mutta voiskohan toimia, raskauden alkamisessa kuitenkin 50% on miehestä kiinni :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20190717_155551.jpg
    IMG_20190717_155551.jpg
    47.3 KB · Katsottu: 162
Joo, 1tbl/vrk ja tossa oli 30tbl. Mun miehen sperma on testattu hyväksi, mutta nyt hän on syönyt lähes paketillisen tuota vitamiinia, ehkä se nyt myös vaikutti, että jotain ainakin yrittää tapahtua :rolleyes:
 

Liitteet

  • Screenshot_20190720_090330.jpg
    Screenshot_20190720_090330.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 137
Pipsu, kyllä mä arvelisin, että se menis suunnilleen 4+0-> alkaen se 2-3 viikkoa digissä, vaikka en huolestuisi esim 4+2 vielä pienemmästä lukemasta, jos se parin päivän päästä on sen 2-3. Joku ammattilainen tähän sanoo, ettei ole ”oikeata” diagnostiikkaa, mitä ei olekaan. Meillä pitkään yrittäneillä on oikeus pohtia asiaa ihan joka kantilta. Ei ne verikokeetkaan taivaasta tipu. Yksityisellä aika suolaisen hintaistakin.
Mun mies söi beroccaa ja jotain miesten ”strong man” yhdistelmää (jonka nimeä ei muista tai halua muistaa).
 
Pipsu, kyllä mä arvelisin, että se menis suunnilleen 4+0-> alkaen se 2-3 viikkoa digissä, vaikka en huolestuisi esim 4+2 vielä pienemmästä lukemasta, jos se parin päivän päästä on sen 2-3. Joku ammattilainen tähän sanoo, ettei ole ”oikeata” diagnostiikkaa, mitä ei olekaan. Meillä pitkään yrittäneillä on oikeus pohtia asiaa ihan joka kantilta. Ei ne verikokeetkaan taivaasta tipu. Yksityisellä aika suolaisen hintaistakin.
Mun mies söi beroccaa ja jotain miesten ”strong man” yhdistelmää (jonka nimeä ei muista tai halua muistaa).
Tiedätkö, jos kävis niissä hcg kokeissa, täytyisikö ne ottaa samaan kellon aikaan päivässä vai kuinka tarkkaa se on? Mulla ois yksityiseltä ne lähetteet vielä olemassa ja niillä vois käydä sit julkisen labrassa itsemaksavana asiakkaana ja se ei ois kovin kallista..
 
Tiedätkö, jos kävis niissä hcg kokeissa, täytyisikö ne ottaa samaan kellon aikaan päivässä vai kuinka tarkkaa se on? Mulla ois yksityiseltä ne lähetteet vielä olemassa ja niillä vois käydä sit julkisen labrassa itsemaksavana asiakkaana ja se ei ois kovin kallista..
Mä kävin aamulla klo 8-9, jotta tuloksen sai samana päivänä. En usko, että vuorokauden ajalla on mitään vaikutusta verikokeeseen. Virtsaan erittymisessä on vuorokaudenaikaista vaihtelua.
 
Mä kävin aamulla klo 8-9, jotta tuloksen sai samana päivänä. En usko, että vuorokauden ajalla on mitään vaikutusta verikokeeseen. Virtsaan erittymisessä on vuorokaudenaikaista vaihtelua.
Joo, mietin, kun haluisin nähdä tuplaantuisko hcg oikeassa ajassa, sen verran se ku kummittelee taustalla :) Mutta vielä on hyvin hyvin kriittiset päivät ja hanat voi aueta koska tahansa :angelic:
 
Mistä tätä oot ostanut?

Tänään kp 1. Hauskaa että caprilon näyttää loppuvan. Voihan vee.. Mun täytyy tarkistaa ry onko sitä enempää reseptillä.. Pariksi päiväksi riittää :banghead:
Muistaakseni ihan yliopiston apteekista, joku tässä ryhmässä joskus vinkkas tuosta :) Toivottavasti reseptillä ois vielä lääkettä jäljellä!
 
Joo, 1tbl/vrk ja tossa oli 30tbl. Mun miehen sperma on testattu hyväksi, mutta nyt hän on syönyt lähes paketillisen tuota vitamiinia, ehkä se nyt myös vaikutti, että jotain ainakin yrittää tapahtua :rolleyes:
Meillä mies otti juuri noita pari kk, minkä jälkeen saatiin pysyvä tärppi. :) Ei voi tietää, onko noilla vaikutusta, mutta ehdottomasti noita miehelle syötän myös pikkusisaruksia yrittäessä.
 
Ihan mahtavaa Pipsu!! :Heartred Onnea ihan älyttömästi :Heartred Toivon niin paljon, että pieni pysyy matkassa! Tää antaa toivoa meille muillekin :)

Ja verikokeisiin vaan juu! Etkö saa kunnalliseltakin, koska ku tausta? Ainakin varhaisultraan pitäisi sitten päästä kunnalliselta, tai ainakin näin mulle sanottiin, että jos raskautuu uudelleen niin ku:n takia varhaisultrataan sitten sijainti.

Täällä vähän hiljaiseloa, koska muutettiin viikonloppuna. Huh hellettä voisin sanoa! Soitin tänään Tampereelle, että jos siirryttäis sinne niin kuulosti sinällään lupaavalta ja tuli fiilis, että ne oli riittävän kiinnostuneita myös mun endosta! Nyt tarvitaan siirtolähete ensin lääkäriltä sinne, jonka jälkeen odotellaan 1-3kk aikaa tayssiin, mutta sen jälkeen hoidot alkaa heti ja usein heti samalla käynnillä! Eli sen enempää ei tarvi odotella. Ja voi tulla myös peruutusaikoja. Ihan hyvä fiilis tästä :)
 
Ihan mahtavaa Pipsu!! :Heartred Onnea ihan älyttömästi :Heartred Toivon niin paljon, että pieni pysyy matkassa! Tää antaa toivoa meille muillekin :)

Ja verikokeisiin vaan juu! Etkö saa kunnalliseltakin, koska ku tausta? Ainakin varhaisultraan pitäisi sitten päästä kunnalliselta, tai ainakin näin mulle sanottiin, että jos raskautuu uudelleen niin ku:n takia varhaisultrataan sitten sijainti.

Täällä vähän hiljaiseloa, koska muutettiin viikonloppuna. Huh hellettä voisin sanoa! Soitin tänään Tampereelle, että jos siirryttäis sinne niin kuulosti sinällään lupaavalta ja tuli fiilis, että ne oli riittävän kiinnostuneita myös mun endosta! Nyt tarvitaan siirtolähete ensin lääkäriltä sinne, jonka jälkeen odotellaan 1-3kk aikaa tayssiin, mutta sen jälkeen hoidot alkaa heti ja usein heti samalla käynnillä! Eli sen enempää ei tarvi odotella. Ja voi tulla myös peruutusaikoja. Ihan hyvä fiilis tästä :)
Kiitos Pottu :Heartred Vielä en uskalla iloita ja huolestuttaa pitäiskö viivojen olla jo vahvemmat/vahvistua nopeammin, jos olis normaali raskaus.. Herään joka aamu tosi aikaisin, kun jännittää testitulos :grin
Aattelin loppuviikosta/ens viikolla ehkä soitella siitä verikokeesta ja tosiaan ton ultranhan sais ihan julkisellakin.. Tuntuu, ettei vaan uskalla alkaa touhuamaan tätä asiaa tai heti aukeais hanat :oops:

Mutta Tays:n osalta kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, toivottavasti saisitte lähetteen nopeasti! :)
 
Oi, täällähän on iloista pöhinää. Pipsulle varovaiset onnittelut ja megalomaanisen paljon tsemppiä näihin päiviin!:Heartpink

Potulle onnea uuteen tupaan ja tervetuloa TAYS-clubiin!:grin Meidän km-historian, rakennepoikkeamien ja alkavien lapsettomuushoitojen vuoksi ollaan päästy kokemaan jo useamman eri yksikön palvelut. Eipä sitä rautaista ammattitaitoa voi kuin kehua.:)
 
Kiitos Hopeareunus!
Nyt ois menkat virallisesti myöhässä, hcg:tä veressä on, että kaipa sitä nyt ainakin toistaiseksi raskaana ollaan.. Enpä ois kyllä uskonut, että tämmöinen käänne kesälomallekin mahtuu :wideyed:
Mulla ei oo siis yhtään mitää oireita tai tuntemuksia, ei siis yhtään mitään :oops:

Millon teillä Hopeareunus alkaa ne ivf hoidot? :)
 

Liitteet

  • IMG_20190723_103306.jpg
    IMG_20190723_103306.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 170
Takaisin
Top