Raskaaksi 2017

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti heidukka, 2 joulu 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

(Välihuomautus dpo 6 tai 8 ja tippa verta)
    • Tykkää Tykkää x 4
  2. Pottu Ihastunut foorumiin

Täällähän alkaa tapahtumaan! :) Hyvä, että pääsette Hopeareunus heti ivf-hoitoihin. Ootteko kuitenkin jo jonossa eikä niin että syksyllä joudutte vielä odottamaan?

Ja Smith :O NYT peukkuja!!

Meilläkin on keskiviikkona pistoskäynti, joka hiljalleen alkaa jännittään. Tuntuu niin epäuskoselta, että hoidot on ylipäätään jo käynnissä, saatika että minä piikkikammoinen oikeasti antaisin miehen pistää :D Päänsäryt on helpottanut sen verran, että ei ole enää joka päivä, ehkä vain joka toinen päivä :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  3. Hopeareunus Tuttu foorumilla

Joo, meillä päin ei kuulemma juurikaan ole jonoja, joten pääsen heti lokakuun alusta pistelemään.:) Meillä on elo-syyskuun vaihteessa vielä virallinen suunnittelukäynti.

Teilläpä ollaan siis jo Pottu ihan tositoimissa. Sydämeni pohjasta toivon, että nyt natsaa!:)

Ja Smith on myös jännän äärellä, ettei siellä vain joku olisi kiinnittymishommissa?:)
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Sama :eek:
    • Tykkää Tykkää x 5
  5. Katjusha Addikti

Voi jännitys Mrs Smith ja Pipsu :)
    Jospa se olis toivottavaa tiputtelua!
    Täällä on jotain kp 34 tms ja valkkari värjäytyy keltaseks, että josko tästä uuteen kiertoon sitten lopulta pääsis :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Noo, mulla taitaa olla vaan huono keltarauhanen (tai sitä ei oo ollenkaan) :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. NewMoon Ihastunut foorumiin

Pipsulle ja mrs Smithille peukkuja! :happy:

Dpo 9 eikä vuoda. Tätä ei oo tapahtunut sitten viimeksi 2012 :angelic:
    Ja syyhän on primolut, mut kivaa kun ei tarvi vielä "luopua toivosta" :hilarious: aina tässä vaiheessa (tai jo dpo 7) loppuu toiveet kun alkaa vuoto.
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Katjusha Addikti

On se erikoista, suorastaan kosmista: tolkkua ei luteaalivaiheessa täälläkään ole. Epäilisin oireiden perusteella ovista kp 16, siihen nähden oltais järkyttävän pitkällä ilman lörähdystä. Normisti oon kuulunut 9/10 -kerhoon, jos ovulaatiota ollenkaan on edes ollut. Suattaa olla, tai suattaa olla olematahii..!
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. NewMoon Ihastunut foorumiin

Onko teillä ollut primolut-kuurin jälkeen kuitenkin normaali vuoto, ettei mitenkään runsaampi?
    Kun mulla muutenkin on superrunsaat, niin Mahtaako vaikuttaa o_O
  10. Katjusha Addikti

Oma kokemus, ettei mtn vaikutusta :)
  11. NewMoon Ihastunut foorumiin

Toivottavasti mulla sama. Kun mun menkat on tyyliä: ekat 4-5 päivää siteen vaihto 1h välein ja isoimmat ja paksuimmat yösiteet päivälläkin ja sit saattaa silti tulla yhtäkkiä valahdus et housut veressä.. :banghead:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  12. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

Joo, ihanaa!! Kaikilla säpinää! :) :)

Itsellä sillei rento olo, et jos tulee plussa niin uskon et pystyn suhtautumaan siihen tuulimunana.
    Uskon vahvasti et seuraavakin on tuulimuna. Koska mul on ollu jo kaks putkeen. Mutta ehkä tämä vielä JOSKUS onnistuu. :)
  13. Hopeareunus Tuttu foorumilla

Koska Smith ja Pipsu aikoo laittaa testit tulille?:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Katjusha Addikti

Nii-i, milloin nähdään testejä?
    Mä oon varmaan ihan hullu, mutta en oo päässyt yli yrittämisestä - kp 36 ja tietenkin nega, mitäpä muuta. Mietin, että mikähän terapeutti pystyisi tämän pään kääntämään muualle.
    Meillä kävi töissä työkaverin pieni 5-viikkoinen ja pakko oli saada syliin. Silmäthän siinä kostui, mutta näin se menee - muihin perheisiin ne pienet oikeasti syntyy.
    Last edited: 12 kesä 2019
  15. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Mä yritän nyt pidättäytyä testaamisesta kokonaan, kun tulen vain huonolle tuulelle niitä negoja tuijotellessa.. Mutta muutama testi on kyllä jemmassa kaapissa, että retkahdusta loppuviikolle odotettavissa :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Katjusha Addikti

Pipsu, hyvää sitkeyttä osoitat - kokonaan testaamatta :)
    Joo, ehkä minunkin pitäisi odottaa ainakin se kp 56, että olis vihonviimeistään myöhässä. Kai sitä itselleen perustelee, että on ”pakko” tietää lääkityksen takia, mikä on status. Siitä(kin) pitäisi irrottaa.
  17. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

Nega herkällä tänään
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  18. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Mikä dpo suunnilleen? Onko mitään tuntemuksia? Mä vaan toivosin, et oisin ovuloinu ja kierto alkais sit ens viikon alusta ja pahimmat päivät ehtis olla ennen juhannusta, jolloin luvassa ois mökkeilyä ja paljuilua :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. NewMoon Ihastunut foorumiin

Dpo 11 ja nega täälläkin, kuivana oli liuskaan ja puukkoon (pregcheck) ilmestynyt ns. "jotain". No noihin ei ole luottaminen, aamulla teen vielä uudet, niin sit näkee.
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Hopeareunus Tuttu foorumilla

No, mutta vielä kerkeää plussaksi muuttua!

Jaa tämä sivu