Raskaaksi 2017

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti heidukka, 2 joulu 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. NewMoon Ihastunut foorumiin

Pottu, en usko. Eikö naisillakin suojata vaan jos on raskaana. Jos olis jotain haittaa niin kai sitä sit aina suojattais ettei munasolut vaurioidu. Ainakin näin järjellä yritin ajatella.

Pitkiä aikoja ihmiset joutuu vauvoja yrittämään!
    Mäkin aina ihmettelen et kuinka on näin kauan mennyt.

En huomaa primolutista tulleen mitään erikoista oiretta. En tiedä oisko se voinut lisätä tota valkovuodon määrää/koostumusta vai onko se muuten vaan nyt vähän erilaista.
    Dpo 5 taitaa olla nyt.
  2. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Plääh, ei tainnutkaan tapahtuo ovulaatiota, koska lämmöt ei ole noussut. Oon kyllä nukkunu tosi huonosti ja normaalia lyhyempiä yöunia, voikohan se vaikuttaa?
  3. Katjusha Addikti

Pipsu, ymmärtääkseni huonot ja katkonaiset yöunet tekevät BBT:stä epäluotettavan. Olikohan se niin, että aamulämmön mittauksen alla pitää olla vähintään 4 tuntia katkeamatonta unta.

Täällä vissiin kp 31, ja odotellaan :)
  4. NewMoon Ihastunut foorumiin

Mulla kyllä vaikutti. Samoin jos on lämpimämpi sisällä kuin aiemmin, esim. Nyt jos mittaisiin ni saisin varmana erilaisia tuloksia kuin esim. Keväällä.
  5. NewMoon Ihastunut foorumiin

Ja mun lämmönnousu taisi joskus tapahtua dpo 2-3 vasta, ei heti.
  6. NewMoon Ihastunut foorumiin

Koska mielestäni mulla on 0,00001% parempi mahdollisuus raskautua nyt kuin aiemmissa kierroissa niin olen sit himotestaajana liian aikaisin liikenteessä.
    Dpo 7,nega :laughing5
    Oikeesti mun piti vasta huomenna aloittaa mut what can you do. Ei oo kovin monta kertaa tän vuoden puolella edes tarvinnut testata.

Normi kierrossa dpo 7/8 alkaa tiputtelu ja dpo 9/10 muuttuu kp 1, joten toivon tuon lääkkeen auttavan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Pottu Ihastunut foorumiin

Tsemppiä piinapäiviin newmoon :) Dpo7 on tosiaan vielä aikaista eli hyvin kerkeää muuttumaan plussaksi!

Jäin tässä miettimään, että onkohan mun punktio liian myöhään? Meillä on punktion suunnittelu kp17 ja punktio aikasintaan kp21.
  8. NewMoon Ihastunut foorumiin

Juu, niin on! Siis ihan testien tuhlausta. Fiksu ihminen testaisi varmaan dpo 12 ekan kerran mutten kyllä kuulu niihin. Enpä ole näin "tosissani" piinaillut pitkään aikaan, kun siks turha ollut testata kun vuoto alkaa niin aikaisin. Nyt toivon mukaan pysyy se vuoto poissa tarpeeksi kauan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Mrs.Smith Rakastunut foorumiin

Eikö ne antaneet hänelle mitään suojaa siihen?? Jospa sädealtistus oli hyvin pieni? Siittiöt myös uusiutuvat hyvin nopeasti.
  10. NewMoon Ihastunut foorumiin

Nega, en kyllä yllättynyt kun vasta näin vähän päiviä.
    Vuotokin pysynyt poissa:notworthy
    Siitä onkin 7v aikaa kun viimeksi on dpo 8 ollut vielä vuodoton, kiitos siis lääkkeen.

Jotenkin mietin vielä tuota röntgeniä.
    Et eikö sit pitäisi miehiä aina suojata jos siitä haittaa on?
    Ja naisia suojataan käsittääkseni vain jos on raskaana.
    En kyllä nopealla googletuksella mitään löytänyt.
  11. Minni2016 Ihastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019 Heinämammat 2018

Yleensä suojataan lyijy essulla oli mies tai nainen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Tsemppiä testien kans NewMoon, vielä on aikaiset päivät :)

Ei tästä lömpöjen mittailusta ota kyllä mitään selkoa näillä helteillä, kun herää omasta hikilammikosta :grin

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
    • En ole samaa mieltä En ole samaa mieltä x 1
  13. NewMoon Ihastunut foorumiin

Joo :facepalm:
    Ens kierrossa taas ei mitään järkeä testata kun on taas normi kierto ni otan kaiken ilon irti tästä. Selvästikin :hilarious:

Hyvä lämmönnousu sulla! Mä en oo jaksanut pitkään aikaan testailla lämpöä ja voin uskoa että nyt jos alkais no olis aika korkeet lämmöt kun on niin kuuma!
  14. Hopeareunus Tuttu foorumilla

Huh, nyt on pakko siirtyä itsekkäästi omiin kuulumisiin. Meillä nyt siis ensikäynti takana ja mun matalahkon AMH-arvon takia lääkäri suositteli suoraan IVF-hoitoa. Oltais kovalla kiireellä päästy jo kesällä tositoimiin, mutta päätettiin aloittaa vasta syksyllä häiden jälkeen, niin ei tarvitse tässä montaa asiaa pyöritellä ja stressata samalla. Huippufiilis siitä, että homma saatu käyntiin.:)
    • Tykkää Tykkää x 8
  15. NewMoon Ihastunut foorumiin

Hieno juttu!
    Paljonko sun AMH oli?
    Syksyllä meilläkin sit alkaa eka ivf!
  16. Hopeareunus Tuttu foorumilla

Vaan 0.96, lääkärin mukaan matala, mutta ei dramaattinen. Omaan silmään aika dramaattinen kyllä. Ja nyt iski ahdistus, että mitä jos se vielä muutamassa kuukaudessa laskee lisää!:eek:

Edit: Ja jes, voidaan sitten taapertaa syksyllä tätä polkua yhdessä!:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Paljonko sulla oli ikää? :) Mutta suunnitelmat on hyvät :)
  18. NewMoon Ihastunut foorumiin

Olen ainakin lukenut että alhaisimmillakin on saatu monta solua kasvatettua! Saako kysyä minkä ikäinen olet?
    Mut ultrattiin viime syksynä siellä polin ensikäynnillä. Ja se lääkäri sanoi että jos pitäis verrata mun munasarjoja ikään, niin näyttävät paljon vanhemmilta kuin ikäiseni (30v) (ilmeisesti hiljasilta, näin sanoo toinen lääkäri joka ultrasi hoidon suunnittelussa joulukuussa). AMH oli kuitenkin 2,76 (tai jotain sinnepäin, ei muista enää..).
    Olitteko te kunnallisella vai yksityisellä?
  19. pipsu Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020

Kiinnostais kyllä itseäkin tuo amh-arvo, mutta se maksais yksityisellä melkein 130e :shifty:
  20. Hopeareunus Tuttu foorumilla

Ikää mittarissa 29v ja lääkärin mukaan tämä nykyinen AMH-arvo siis tyypillisempi 35-vuotiailla ja vanhemmilla. Vasen munasarja oli ultratessa oikeaa virkeämpi, oikea hieman enempi nukkuvanlainen. Lääkäri kovin mietti endonkin mahdollisuutta, mutta mikään oire ei viittaa kuitenkaan siihen. Lisäksi kohdun takana möllötti myooma (hope so, että on vain ja ainostaan myooma), jonka ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa mihinkään. Tuli kyllä ihan puskista nämä kaikki, kun kroppa pelittänyt tähän saakka kuin unelma.:eek:

Jaa tämä sivu