Raskaaksi 2017

Äh, ärsyttää kun mulla loppui digitestin tikun kun malttamattomana testasin 2 x päivässä, tänä aamuna en testiä voinut tehdä ja nyt ostin prismasta rfsu:n ovistestejä ja negaa näyttää.. Limailut on kyllä huipussaan. Ois vaan kiva tietää tapahtuisko ovulaatiota :) Noh, nyt on talleteltu, vaikka luomu tärppiä tuskin tapahtuu..
On kyllä turvonnut olo.. Miehen porukoilla syödään joka aterialla todella paljon hiilareita ja oma maha turpoaa ihan palloksi :dead:
 
Mää en pystyisi enää olemaan tuon kaveri, joka on saanut viisi. Tekee tiukkaa näidenkin kanssa, jotka ovat saaneet ensimmäisen.

Mun ystävä odottaa ensimmäistään ja tietää meidän lapsettomuuden tien ja kertoi tuossa yks päivä kuinka olivat keskustelleet miehensä kanssa, että onneksi olivat aloittaneet ajoissa (ovat mua nuorempia), että olispa ollu hieno herätä jotain 33v ja huomata, että on ongelmia. Silleen öö, terve, mää oon 33v ja sää tiedät sen. Samaan syssyyn hän ihmetteli miks jotkut alkaa nelikymppisinä yrittään ensimmäistä! Hieman näin punaista!! Huoh.
Höh, onpa kyllä tökerösti sanottu :/ Mun kans saman ikäiset kaverit on nyt kaikki lähinnä sitä mieltä, että turha käyttää ehkäisyä, koska eikai sitä raskaaksi voi tulla, kun mullakaan ei oo onnistunu.. Eli niitä "vahinkoja" odotellessa :eek:
 
Miehellä oli siittiöitä näytteessä 12000 kun normaalin määrän alaraja on 15000... Mä itse asiassa saisin kaverilta ylijääneitä letroja, mut en tiedä haluanko. Mut just kun musta ei ole löytynyt mitään vikaa niin tiedä auttaisko se.

Mies sano jatkoon että annetaan mennä vaan, eli sinne hoitoihin sitten kai ryhdytään kun vaan päästään. Hyvä näin toki. Oon vaan niin kauheen pettynyt kun nyt ei ollutkaan tapahtunut mitään kai? Mä en ymmärrä miten oma kroppa voi tälleen "huijata". Oon tässä yrityksen aikaan oppinut tuntemaan erittäin tarkasti kaikki vivahteet pms-oireista. Ja nyt sit kun olikin erilaisia oireita niin heti heräsi toivo... Haluisin ajatella että jotain yritti tapahtua.
Mutta tuohan on kuitenkin hyvä uutinen, että mies näyttää vihreää valoa :) Mä ehkä sinuna kokeilisin ne letrot (vaikka ihan lääkärin määräämänä + ultrat) ja ottaisin niistä sit dokumentit mukaan, kun menette ensikäynnille klinikkaan, niin ehkä sit pääsette nopeammin tosi toimiin.. Tai sitten vaan yritätte ottaa rennosti hoitoihin asti :)
Itelläkin oli viime kierto poikkeava, ei ollut mitään tiputteluja yms ja toiveet ehti kyllä nousta tosi korkealle :/
 
Mutta tuohan on kuitenkin hyvä uutinen, että mies näyttää vihreää valoa :) Mä ehkä sinuna kokeilisin ne letrot (vaikka ihan lääkärin määräämänä + ultrat) ja ottaisin niistä sit dokumentit mukaan, kun menette ensikäynnille klinikkaan, niin ehkä sit pääsette nopeammin tosi toimiin.. Tai sitten vaan yritätte ottaa rennosti hoitoihin asti :)
Itelläkin oli viime kierto poikkeava, ei ollut mitään tiputteluja yms ja toiveet ehti kyllä nousta tosi korkealle :/

Joo, kyllä se toki helpottaa että se nyt kuitenkin onneksi on messissä tässä.

Meinaatko että kävis yksityisellä hakemassa letrot? Mietin pitäskö käydä mittaamassa ferritiini. Maksais yksityisellä 25e.
 
Mullaki laskee lämmöt vasta pari pv menkkojen alkamisen myötä.. Mutta voithan vielä testailla, ellei "hanat" oo täysin auki :)
Äh, ei vieläkään lh huippua testissä.. Nuo rfsu:n testit on kyllä ihan surkeita.. En tiedä alottaisinko vaan Terolutit..
 
Saatko edes jonkinlaista viivaa niihin? Mä joskus tein noilla ja en saanut oikeaoppista plussaa, samaan aikaan varmistin sen vahvimman (oli ehkä puolet kontrollista) kanssa pc:llä ja oli plussa. Davidin (en tiedä saako enää) ja one stepin ovistestit on samanlaisia mulla.
Tuommoinen, yleensä pc:llä saan räikeän plussan, ehkä oman mielenrauhan vuoksi käyn hakemassa vielä niitä pc:n testejä
 

Liitteet

  • IMG_20190603_193328.jpg
    IMG_20190603_193328.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 253
Hienoa! Nyt hyödyntämään!
Ollaan aika lähellä piinailussa, mulla dpo 2 tänään. Tuskin mullekaan plussaa tulee, mutta yritetään olla positiivista!
Joo, positiivinen täytyy olla :) Saa nähdä kummalta puolelta tuo nyt tulee, se jää vielä jännättäväksi :)
 
Onpa hauskaa ja outoa pitkästä aikaa tiirailla testejä! Täällä enää harvemmin jaetaan ja ite en oo pissannut tikkuun ööö.. sitten ehkä helmikuun? :D Ajattelin ehkä itsekin tarkkailla ovista sitten kun pistokset alkaa niin pääsee vähän pissaileen :D
 
Takaisin
Top