Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vissiin se tukilääke tulee aina. Se hyvä puoli onneksi itellä, että ainakin tuo puoli, missä munanjohdinta ei ole ovuloi ainakin jotenkin, niin ehkä ne luomu siirrotkin ois mahollisia :)

Hyvä tosiaan pohtia tämmösia, kun ei oo tietoa tulisko koskaan edes mitään siirrettävää :sorry:

No en määkään tiedä tuleeko mitään siirrettävää ja silti juttelin pakastesiirroista lääkärin kanssa pitkät pätkät :D On se hyvä valmiiks miettiä kaikki vaihtoehdot läpi ja antaahan se toivoa!

Näinpä! Eggistä bongattu :happy: Syön tosiaan nyt nuita gelee royale kapseleita ja mulla on särkeny päätä oikeastaan siitä lähtien kun ne aloitin, jotain ne siis tekee hormonitoiminnalle.. Testailen nyt oikeastaan mahdollista ovista oikeastaan vaan siksi, että tietäisin millon menkat alkais.. En tiedä onko nuo tuollaiset luontaisvalmisteet hyväksi loppujen lopuksi o_O

Toivotaan, että sieltä ois ovis tulossa!! Mäkin söin niitä muutaman kierron sillon joskus kun luomuna yritettiin, en huomannut vaikutusta mihinkään suuntaan, ei myöskään mitään haittaa tehnyt.

Että semmonen tauko yrityksestä sitten. Tänään pitäs menkkojen viimeistään alkaa, dpo 15. Tein äsken puolentoista tunnin pidätyksellä pc:n ja haamujen esi-isähän se siellä kurkkii. Olo on keskiviikosta alkaen ollut sellainen, että ei ole kaikki nyt ihan normaalisti. Jännittää!! Esi-isä on hyvin vaikea kuvattava, livenä näkyy paremmin. Mies tuskin näkee tikussa mitään, pitää yrittää tehdä pidemmällä pidätyksellä uusi testi jota voisin näyttää kun tulee töistä kotiin.

8be02a8fb752e2aa1a731f6bad3be001

350034f24407c2e367419c4912f71087

Oireina ei finnejä, toisin kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa, palelu, rinnat arat, alavatsalla nippailu, kihelmöivä tunne ja painon tunne, etova olo.

Olo on aivan puulla päähän lyöty ja jännittää kauheesti että mitä mies sanoo...

Esi-isä-haamu on kyllä niin hailakka että joka toinen sekunti ajattelen että no onko se vaan viivanpaikka ja joka toinen sekunti siinä näkyy mun silmään selkeä, mutta hyvin haalea viiva, jossa on väriä. Mutta oireet ja menkkojen poissaolo on sitäkin selkeämmät.

Kokeile esim. apteekista saatavaa Apteq herkkää raskaustestiä :)
Ei sille miehelle hyövää näyttää, ku semmosta testiä missä lukee selvästi "raskaana" :hilarious:
Peukut pystyssä!!

Kiitos [emoji813]️ hain digin ja lisää pregcheckejä, katsotaan kauanko maltan odottaa ennen ku testaan uudestaan. Tänäänhän voi vuoto tietty vielä alkaa ja koko ajan kuulostelen melkeen paniikissa että nytkö se alkaa...!!

Höh ei se ollutkaan digi vaan joku cb:n perus puikkotesti! Tein sen ja pc:n äsken ja ei kyllä näy oikeen mitään kummassakaan, muutaman tunnin pidätys takana. Mitähän tässä nyt tapahtuu vai tapahtuuko mitään :( nyt on jo dpo 16, eli kai nyt pitäs jotain näkyä jo? Mut ei kyllä näy menkkojakaan eikä mitään siihen viittaavaa, lämmötkin koholla...

Voi ei Turkoosi, tikutitko oviksen vai menitko ihan tuntemusten mukaan? Jos ovis oiskin ollu myöhemmin..

NewMoon, oot kyllä nopea, itellä vähän hitaammat munikset, mutta perästä tullaan :rolleyes:
Ollaan nyt miehen porukoilla ja täällä ei kyllä tallettelut edes onnistuis.. Onneksi ei ollu vielä ovistesti plussalla :)

Mä tunnen oviksen aina kovana toispuoleisena kipuna, joka kestää monta tuntia ja johon joudun ottaa särkylääkettä. Se on nyt muutaman kerran ultrallakin vahvistettu että ovis on tapahtunut sillon ja siltä puolelta ku oon tuntenut. En sit tiedä voisko olla niinkin että joskus kivusta huolimatta se ei vaan tapahdu? Tän yrityksen ajan on kyllä ollut kellontarkkaa kropan toiminta, oviksesta 13-14 päivän päästä eli dpo 14 tai 15 on aina alkanu menkat. Eli sekin puoltaa sitä että ovis tapahtuu sillon kun oon sen tuntenut. Yritän nyt olla stressaamatta, paras ois varmaan testata vasta maanantaina jos menkkoja ei näy, mut mahdanko malttaa odottaa sinne asti... Mietin että mitä jos jotain on yrittänyt tapahtua mutta homma on jääny jotenki kesken ja sen takia testeissä ei näy mitään

Miehelle kerroin että ei oo menkkoja näkynyt, niin ei se sanonut paljon mitään. Haluaa odottaa että testi näyttäis selkeästi plussaa ja sit vasta miettiä asiaa. Ihan järkevää niin [emoji16] mä oon aivan tulisilla hiilillä enkä pysty oikeen keskittyy mihinkää kun vaan tämä yksi asia mielessä.

Mut jos lämmöt on ylhäällä niin sehän on tarkempi tieto, ymmärtääkseni? Smith tietää näistä kaiken! Muistaakseni myös Smithillä on kotona onnellisesti maailmaan saapuneita myöhään plussana näkyneitä lapsia? Toivottavasti menkat jättää tulematta :)

Ja oviksen aikaan ei kannata buranaa ottaa! Panadol kai on ok?

Takaisin