Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Panadolia vissii voi syödä. Burana/ibuprofeeni voi estää ovulaation eikä se kai raskaanakaan ole kovin suositeltavaa.
Buranaa syön oikeastaan vain menkkakipuihin nykyään ja silloinkin vain jos on ihan pakko. Useimmiten kuitenkin on.
Ja sit saan harvoin (ehkä 1-3 x vuodessa) niin hirveän päänsäryn, että kun näköoireet alkaa niin otan suoraan burana&panadol yhdistelmän ja se menee ohi eikä mene sellaiseksi että makaan vaan pimeässä peiton alla ja koitan olla oksentamatta. Migreeniä ehkä, suvussa sitä ainakin on.
Onko sulla milloin se nollaultra?
Auts, tuo kauppa juttu
Tuo aurallinen migreeni tulee kyl mieleen, mut ainoat silmäoireet on se että näkökenttä menee ns. Sumeeksi ja on vaikea kohdistaa mihinkään.
Heh, me ollaan tänään käyty uimahallissa ja tivolissa, ne vasta oikeita lapsi *elvettejä olikin Lapset ei tottele ja vanhemmat huutaa ja vaikuttaa, ettei kenelläkään oo sit kivaa
Mutta silti mäki haluisin jo elää sitä perhe-elämää
Mun sisko on alkanu vihjailemaan, et ne vois vielä haluta kolmannen lapsen ja puhuu, miten sen nuorimmainen haluis tosi paljo pikkusiskon.. Sitä en kyllä kestä, jos ne saa KOLMANNEN lapsen, ennenku mä oisin edes raskaana ja pahoin pelkään, että tätä menoa niin käykin :banghead:
Mut jos lämmöt on ylhäällä niin sehän on tarkempi tieto, ymmärtääkseni? Smith tietää näistä kaiken! Muistaakseni myös Smithillä on kotona onnellisesti maailmaan saapuneita myöhään plussana näkyneitä lapsia? Toivottavasti menkat jättää tulematta :)
Ja oviksen aikaan ei kannata buranaa ottaa! Panadol kai on ok?
Menkat alkoi yöllä. On tää vaan niin raskas tie. En ymmärrä miks pitää olla niin vaikeeta. Ja miksei meille oo annettu mitään apuja.
Menkat alkoi yöllä. On tää vaan niin raskas tie. En ymmärrä miks pitää olla niin vaikeeta. Ja miksei meille oo annettu mitään apuja.
Ihan kuin mun suusta!
Vaikea olla onnellinen toisen puolesta.
Mulla on yksi kaveri joka on saanut 5 lasta tässä meidän yrityksen aikana. Viisi.
Ja me ei edes yhtä.
Ja sitten joku aika sitten sanoi, että tietää miltä musta tuntuu kun yhdessä vaiheessa oli 6kk ilman ehkäisyä ennenkuin onnistui. Vähän piti ns. Purra kieltä että melkein onkin sama asia.
Voi ei Tsemppiä! Oliko näin, et sun miehellä oli jotain lievää muutosta simppa testissä? Voithan pyytää kokeeksi esim. yksityiseltä letroja, mut ei sillä varmaan mitään mainittavaa etua ole, jos sulla ovulaatiot pyörii säännöllisesti. Jos miehessä vikaa, niin sit insseillä lähtisitte varmaan liikkeelle julkisellakin. Yksityisellä voisitte myös inssejä kokeilla :)Menkat alkoi yöllä. On tää vaan niin raskas tie. En ymmärrä miks pitää olla niin vaikeeta. Ja miksei meille oo annettu mitään apuja.
Pahoittelut!
Mä en oo alusta asti ollut mukana mut miksi ette saa mitään apuja? Oot(te) varmaan lääkärissä käyneet?
Onko sulla ihan säännöllinen kierto, ovuloit jne? (selviäisi varmana jos luen taaksepäin.)
Muoks. Luinkin vähän taaksepäin. Niin teidän piti 2v yrittää itse ennenkuin saatte lähetteen polille? Eli meneekö teillä se sit syksyyn vasta? Tsemppiä odotteluun!
Mää en pystyisi enää olemaan tuon kaveri, joka on saanut viisi. Tekee tiukkaa näidenkin kanssa, jotka ovat saaneet ensimmäisen.
Mun ystävä odottaa ensimmäistään ja tietää meidän lapsettomuuden tien ja kertoi tuossa yks päivä kuinka olivat keskustelleet miehensä kanssa, että onneksi olivat aloittaneet ajoissa (ovat mua nuorempia), että olispa ollu hieno herätä jotain 33v ja huomata, että on ongelmia. Silleen öö, terve, mää oon 33v ja sää tiedät sen. Samaan syssyyn hän ihmetteli miks jotkut alkaa nelikymppisinä yrittään ensimmäistä! Hieman näin punaista!! Huoh.
Voi ei Tsemppiä! Oliko näin, et sun miehellä oli jotain lievää muutosta simppa testissä? Voithan pyytää kokeeksi esim. yksityiseltä letroja, mut ei sillä varmaan mitään mainittavaa etua ole, jos sulla ovulaatiot pyörii säännöllisesti. Jos miehessä vikaa, niin sit insseillä lähtisitte varmaan liikkeelle julkisellakin. Yksityisellä voisitte myös inssejä kokeilla :)
Toki, kaikki varmaan riippuu miehestä, mihin hän on valmis ryhtymään