Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Smith!<3 Olen tosi pahoillani. Ei löydy sanoja. Maailma on välillä aivan liian julma ja epäreilu paikka.:( Lämpimät ajatukset sinne!

Heitsulle myös tsempit ja jaksamiset.<3

Siis voi ei Mrs. Smith..... olen sanaton ja samaan aikaan haluan vuolaasti pahoitella. En voi ymmärtää miksi tämä homma on näin epäreilua. Mutta ymmärrän luultavasti aika hyvin sun fiiliksiä just nyt.

Sitten kun jaksat, niin kerro kuinka voit. Vaikuttaako siltä, että kohtu tyhjenee ilman apuja?

Olet mielessä!

Huh miten pelottavalta kuulostaa! Saatteko mitään keskusteluapua, että jaksais henkisesti tämmösen koettelemuksen? Onneks joka päivältä pieni on vahvempi ja vahvempi tähän maailmaan!!
Lähete keskusteluapuun lääkäri on kirjoittanut tällä viikolla pitäisi apua tulla.Tuntuuhan tämä jo aika raskaalta kun itsellä sydämmessä jotain ja vielä pikkuisesta huoli.

Tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu ja luin pari sivua ja näin että Smith raskaana ja olin iloinen ja aattelin onnitella mutta enpä voikaan. Suuren pahoittelut! Olisi ollut jo teidänkin aika..

Onko muita "vanhoja" raskautunut?

Mä olen lukenut keskustelua täällä, mutta osallistunut viime aikoina tosi vähän. Työt ovat (ehkä onneksi) etäännyttäneet mua tästä vauva-asiasta. Nyt vaan havahduin siihen, että ovistestit näyttävät koko ajan enemmän negoilta. Ne oli jo jossain kohtaa lupaavia, mutta ei kuitenkaan aivan plussaa ja nyt aivan kirkasta negaa. Rasittavaa.

Mutta kuten sanoin, työelämä pitää aika tiukasti otteessaan, joten olen pystynyt pysymään melko tietämättömänä. Lämpöjäkin unohdin mittailla, joten nyt olen vasta taas niidenkin pariin palaillut.

Tsemppiä heitsulle, hyvä, että juttuapua on tulossa.

Saatiin eilen punktiossa saaliiksi 4 munasolua. Vähältähän se muiden määriin verrattuna kuulostaa, mutta matalan amh:n, vaikean endon valtaaman kropan ja vain yhden munasarjan aikaan saamana oikein hyvä tulos :) Huomenna haen tyypin kyytiin jos on jotain haettavaa :nailbiting:

Toinen tuulimuna ja keskenmeno.

Olen pahoillani. Mietin, että jos siellä on viikko sitten näkynyt alkio jonka kooksi lääkäri on arvioinut 4+ niin miten se on voitu nyt diagnosoida tuulimunaksi? Vai eikö siellä ollutkaan sitä alkiota? Eikö kohdusta löytynyt enää mitään jos sanoi keskenmenoksi? Murehdin vaan, kun minä olen tehnyt plussatestin ennen sinua ja minulla on juuri kontrollit menossa, koska maanantaina ei vielä näkynyt alkiota, mutta hcg nousee, eli uskotaan kyseessä olevan normaali raskaus. :confused005 Eli onko minua huijattu ja todellisuudessa tämäkin menossa kesken.

Siis mulla oli viikko sitten diagnoosi: kohdussa 4+ raskauteen sopiva ruskuaispussi (alkiota ei vielä voi nähdä).

Ja eilen eli 6pv myöhemmin löydös ei ollut kehittynyt mihinkään. Siitä siis tämä diagnoosi tuulimuna.

Siis mulla oli viikko sitten diagnoosi: kohdussa 4+ raskauteen sopiva ruskuaispussi (alkiota ei vielä voi nähdä).

Ja eilen eli 6pv myöhemmin löydös ei ollut kehittynyt mihinkään. Siitä siis tämä diagnoosi tuulimuna.

Eli sulla olis ultrien perusteella edelleen 4+ tai 5+ viikot? Mulla oli ma hcg 3080 ja ultrassa näkyi sikiöpussi. Lääkärin mielestä hcg vastaa Rv5 ja kyseessä normaali raskaus. Että kun ensi viikon lopulla ultrataan niin sikiökin näkyy jo. Outoa. Minulla taustalla 2km ensimmäisen kolmanneksen lopulla, joten en haluaisi uskoa, että minun toivoja heräteltäisiin turhaan. :sad001

Edit. Siis minulla ei näkynyt ma edes tuota ruskuaispussia!

Anteeksi Mrs. Smith tällainen tungettelu, mutta minua ihmetyttää että jos minun tilanteeseeni suhtaudutaan vielä luottavaisesti niin miten toiselle käytännössä samassa tilanteessa olevalle annetaan noin varhaisin eri diagnoosi.

Takaisin