Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin ja ultrassa taas käyty pyörähtämässä. Hitaasti, mutta varmasti follit kasvaa. Jatkan Gonal-F 300IU annoksella vielä 3 päivää ja menen neljänteen ultraan maanantaina. Haluavat olla ihan varmoja, että valitaan just oikea päivä punktiolle :) Se on sit ke tai pe.
Ihanaa! Miten jännittävää Innolla seurailen vierestä ja pidän peukut pystyssä!!
Ja muuten, googletin ja olit oikeassa! E-pillerit voi aloittaa vielä myöhemminkin, joten hain eilen pillerit ja alotin ne kp6! Tiättekö, oli tosi kova pala alottaa ehkäisy, kun on kaksi vuotta elänyt ja hengittänyt kaikkia kikkakolmosia, että saatais vauva. Tuntuu et ois heittäny kaks vuotta ihan hukkaan. Tänään on ollut ihan hirvee masispäivä ja oon pelännyt vaan leikkausta koko ajan. Eiköhän huomenna kuitenkin oo taas parempi päivä :)
KiitosHienoa heitsu!!! Siinä ne viikot hiipii!!!! :) :)
Kaksi rusehtavaa tippaa tullut tänään. Eiköhän täti siis huomisen aikana kurvaa pihaan... Harvemmin mulla kyllä tiputtelee ennen menkkoja ainakaan pidempään, yleensä muutama tunti aiemmin voi alkaa tiputella kunnes hanat aukeaa.
Jep. Kp 1 täällä. Ei sanoja.
Tsemppiä Turkoosi! Mäkin oon vaan itkeny koko viikonlopun..
Kiitos näköjään tämä makoilu auttanut kun vauva vaihtanut asentoa ja tilannr suht rauhallinen.Mrs. Smith, mikä tilanne?
Heitsu, superisti tsemppiä, voimaa ja positiivista energiaa!!