Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin ja ultrassa taas käyty pyörähtämässä. Hitaasti, mutta varmasti follit kasvaa. Jatkan Gonal-F 300IU annoksella vielä 3 päivää ja menen neljänteen ultraan maanantaina. Haluavat olla ihan varmoja, että valitaan just oikea päivä punktiolle :) Se on sit ke tai pe.

Ihanaa! Miten jännittävää <3 Innolla seurailen vierestä ja pidän peukut pystyssä!!

Ja muuten, googletin ja olit oikeassa! E-pillerit voi aloittaa vielä myöhemminkin, joten hain eilen pillerit ja alotin ne kp6! Tiättekö, oli tosi kova pala alottaa ehkäisy, kun on kaksi vuotta elänyt ja hengittänyt kaikkia kikkakolmosia, että saatais vauva. Tuntuu et ois heittäny kaks vuotta ihan hukkaan. Tänään on ollut ihan hirvee masispäivä ja oon pelännyt vaan leikkausta koko ajan. Eiköhän huomenna kuitenkin oo taas parempi päivä :)

Ihanaa! Miten jännittävää :Heartred Innolla seurailen vierestä ja pidän peukut pystyssä!!

Ja muuten, googletin ja olit oikeassa! E-pillerit voi aloittaa vielä myöhemminkin, joten hain eilen pillerit ja alotin ne kp6! Tiättekö, oli tosi kova pala alottaa ehkäisy, kun on kaksi vuotta elänyt ja hengittänyt kaikkia kikkakolmosia, että saatais vauva. Tuntuu et ois heittäny kaks vuotta ihan hukkaan. Tänään on ollut ihan hirvee masispäivä ja oon pelännyt vaan leikkausta koko ajan. Eiköhän huomenna kuitenkin oo taas parempi päivä :)

Tiedän tunteen, oli ihan hirveetä viime toukokuussa keskeyttää se ivf-hoito ja alottaa e-pillerit :sad001 Nyt kuitenki ku jälkikäteen muistelen, niin oli ihan kiva ja rennompi kesä, kun ei tarvinnu kiertoa ja mahdollista ovista kytätä.

Kaksi rusehtavaa tippaa tullut tänään. Eiköhän täti siis huomisen aikana kurvaa pihaan... Harvemmin mulla kyllä tiputtelee ennen menkkoja ainakaan pidempään, yleensä muutama tunti aiemmin voi alkaa tiputella kunnes hanat aukeaa.

Kaksi rusehtavaa tippaa tullut tänään. Eiköhän täti siis huomisen aikana kurvaa pihaan... Harvemmin mulla kyllä tiputtelee ennen menkkoja ainakaan pidempään, yleensä muutama tunti aiemmin voi alkaa tiputella kunnes hanat aukeaa.

Tsemppiä turkoosi, kp1 on veemäinen

Pipsu ja Turkoosi välillä on ihan ok olla surullinen, pettynyt ja vihainen. On tärkeetä antaa niidenkin tunteiden tulla, eikä aina vaan koittaa jaksaa mennä eteenpäin. Sit taas toisena päivänä on vähän parempi olla ja muistaa, että on muutakin kuin tämä tyhjä syli <3

Mää kävin tosi syvällä silloin tammikuussa, kun kuultiin, että hoidot siirtyi ja olin töistä pois useamman viikon. Juttelin meidän työterveyshoitajan kanssa, joka oli kouluttautunut mielialavalmentajaks ja se sai mut tajuamaan, että on ihan ok surra tätä lapsettomuutta ja kesken menneitä raskauksia. Siis olenhan mää sen tietenkin tiennyt, mutta en ehkä kuitenkaan koskaan antanut itselleni siihen oikeasti lupaa ja tilaa.

Mullakin on ollut vaikeampi viikonloppu, voi olla et toi pillerien aloituskin vaikuttaa, mutta uskon, että kyllä tää vielä tästä.

Tsemppiä ihan kaikille! <3 Muistetaan, että me ei olla yksin - meillä on täällä hieno tukiperhe!!

Täällä tänä iltana paljon tapahtunut.Kahdeksanaikaan tuli vatsankuoristelu kohtauksia, mutta ei tuntunut selässä eikä pakarassa.Yhdeksän aikaan tuntui taas ja tässä välissä suoli toimi hyvin alusastiaan luumujen ansiosta pitkän ummetuksen jälkeen.Lääkäri teki gyne tutkimuksen ja tilanne kohdunkanavan ja suun tilanne sama kuin edellisellä kerralla vauva vain tällä hetkellä kääntynyt pää alaspäin ei enää perätilassa eikä potkimassa kalvorakkulaa ja liikkeetkin ovat hieman sen takia muuttunut.Napanuora vain on edelleen kohdunkanavassa mikä olisi hyvä ettei se olisi siellä.

Heitsu tsemppiä! <3

Smith tiedän, että ahdistaa toi vuoto, mutta koitetaan luottaa siihen, että alkuraskaudessa vuodot on seminormaaleja. Mullakin äidillä oli vuotanut todella runsaastikin, kun mua odotti! Löytyiskö jotain mieluista tekemistä mikä sais ajatukset muualle ja ajan kulumaan :)

Takaisin