Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saa käydä.Hoitajat sanoneet, että mahdollisiman paljon vieraita niin aika kuuluu.Mies käy päivittäin onneksi.Heitsulle älyttömästi tsemppiä sinne. Kuulostaa raskaalta, mutta olet siellä hyvässä hoidossa. Jokainen päivä on eteenpäin ja hyväksi vauvalle. Saako sulla käydä siellä kuitenkin vieraita?
Ja Mr. Smith, niin mahtava juttu tuo sinun plussa!!! En kestä!! Oot ollut johtotähtenä mun mielessä paljon viime aikoina. Millainen olo on henkisesti ja fyysisesti?
Olen ilolla seurannut tätä viime päivien vilkasta keskustelua hoidoista yms. Vertaistuessa on voimaa. Tsemppiä kaikille
Mä olen jatkanut sairastelua. Tänään on lähes neljään viikkoon eka päivä kun tuntuu olo suht ookoolta. Jokohan tästä pääsis normaaliin elämänrytmiin....
Nyt taitaa olla kp13, joten rauhaisaa välivaihetta elellään. Tässä kuussa käytän vielä noi loput ovistestit pois ja toivon, että oviksen bongaan taas. Huomaan, että viime kierron normaalius rauhoitti mua ihan hirveästi. Toivottavasti ei ollut yksittäinen vahinkokierto tuota lajia.
Tiedän sen, mutta jotenkin ikävää puhua ja miettiä niitäNe kysyy noi nyt vaan varmuudenvuoksi heitsu. Tsemppiä!!
Tiedän sen, mutta jotenkin ikävää puhua ja miettiä niitä
KiitosTottakai mitä tulee raskauteen ja lapsiin yleensä sitä vaan toivoo että kaikki menisi hyvin ja ilman mitään yllätyksiä.
Mulla on vaan tosi vahva olo et toi tulee päättymään hyvin!! Tsemppiä heitsu!
Toivotaan parasta triana :)
Mulla tuli pari tippaa rusehtavaa vuotoa ja pimahdin totaalisesti! Onneksi on ultra torstaina. Sittenpähän tiedän.
Ei supistele ja ollaan noiden lankojen suhteen ei linjalla kun on olemassa siinä ne riskinsäTsemppiä Heltsu hirmuisesti! Ilmeisesti ei kuitenkaan supistele ja toivottavasti vaavi pysyis vielä kohdussa hyvän tovin