Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Pottu :) Mulle pistäminen jo liianki tuttua hommaa, kun tämä on kolmas hoito. Aluksi se kyllä jännitti hirveesti, kun en käyny edes pistosopetuksessa :grin Mutta toki tulen murehtimaan/iloitsemaan kaikki hoidon vaiheet tännekin!

Smith hyvä päivä, mun nimpparit samana päivänä ;)

Salainensydän kiva kun kävit kertomassa kuulumisia! En itse ainakaan ota näitä pahalla vaan on kiva kuulla teistä! Pitkä ja vaikea matka me on kaikki kuljettu kuitenkin yhdessä! Tsemppiä loppuodotukseen!!

Triana saat olla sit mun tukihenkilö tässäkin :) Itse pelkään tota piikittelyä ihan hirveesti!!

Pottu joo toki ja siis jos haluut jo jotain tässä vaiheessa tietää niin kysy vaan :) Alkaa kaikki olla itelle niin tuttua ja itsestäänselvää ettei edes ajattele ainakaa näitä käytännön juttuja. Henkinen puoli meneeki sitte ihan laidasta laitaan, tänäänki tirautin ainaki kolmet itkut reissussa ja välillä oli taas kaikki ok :hilarious: Oon nykyään ihan itkupilli.

Pottu joo toki ja siis jos haluut jo jotain tässä vaiheessa tietää niin kysy vaan :) Alkaa kaikki olla itelle niin tuttua ja itsestäänselvää ettei edes ajattele ainakaa näitä käytännön juttuja. Henkinen puoli meneeki sitte ihan laidasta laitaan, tänäänki tirautin ainaki kolmet itkut reissussa ja välillä oli taas kaikki ok :hilarious: Oon nykyään ihan itkupilli.

Onks teillä ollu pitkällä vai lyhyellä kaavalla? Meillä ois edessä pitkällä kaavalla.

Ja tiättekö! MEIDÄN IVF-SUUNNITTELUAIKA ON 20.5. <3 Kysyin kerkeekö siinä kesäkuun aikana tekeen vielä ekan ivf:n ennen heinäkuun kesäsulkua, mutta hän ei osannut arvioida. Nyt mietin, että osaako joku teistä arvioida :D Me on ootettu leikkauksen ja hoitojen selkiämistä, että mihin väliin tuupataan parin-kolmen viikon reissu. Vähän nihkee leikkauksen ja ton ajan väliin sitä laittaa, kun ei tiedä yhtään miten nopeesti toipuu ja tuleeko komplikaatioita. Sit taas mitä jos kesäkuussa onnistuiskin ivf ja vielä tärppäiskin heti, haluaako olla heinäkuussa helteissä vaeltamassa ja oksentamassa?! :D

Onks teillä ollu pitkällä vai lyhyellä kaavalla? Meillä ois edessä pitkällä kaavalla.

Ja tiättekö! MEIDÄN IVF-SUUNNITTELUAIKA ON 20.5. <3 Kysyin kerkeekö siinä kesäkuun aikana tekeen vielä ekan ivf:n ennen heinäkuun kesäsulkua, mutta hän ei osannut arvioida. Nyt mietin, että osaako joku teistä arvioida :D Me on ootettu leikkauksen ja hoitojen selkiämistä, että mihin väliin tuupataan parin-kolmen viikon reissu. Vähän nihkee leikkauksen ja ton ajan väliin sitä laittaa, kun ei tiedä yhtään miten nopeesti toipuu ja tuleeko komplikaatioita. Sit taas mitä jos kesäkuussa onnistuiskin ivf ja vielä tärppäiskin heti, haluaako olla heinäkuussa helteissä vaeltamassa ja oksentamassa?! :D

Mukavia uutisia pottu!!! Tää on kyllä kumma ryhmä kun kaikki on ihan innoissaan ajatuksesta et olisit heinäkuun helteessä oksentamassa jossain ulkomailla!! :D :D

Teillä alkaa tapahtua!! Varmaan motivaatio leikkaukseenkin on suurempi kun kiikarissa näkyy jo seuraava etappi!! :) :)

Täällähän on kasapäin hienoja uutisia, mahtavaa!:)

Ihan ekana, onnittelut Smith!<3 Mä tuun Potun kanssa osingoille sun ylijäämäviinien tiimoilta!:D

Ja hienoa Pottu, että pyörät on lähteneet nyt vauhdilla pyörimään. Toivotaan, että pääsette tositoimiin vielä kesän aikana!:)

Kiva kuulla kaikkien vanhojenkin kuulumisia, kuten joku jo sanoi, luotte uskoa meihin muihin onnistumisillanne!:)

Täällä kp 9. Keräsin vihdoin rohkeuteni ja soitin terkkaan siitä, että meillä keskenmenon jälkeen ensi kuussa vuosi yritystä täynnä ja kaikenkaikkiaan tätä matkaa taaplattu jo melkein 2v. Pitkät ovat kuulemma lääkärijonot, mutta huhtikuulle sopii odotella kutsua. Tämä ei sikäli haittaa, koska toukokuussa lätkän mm-kisat ja puoli-ilmainen bisse.8) Mutta ainakin peli on nyt avattu täälläkin.

Pottu, pitkällä kaavalla tämä hoito ja niin oli myös joulukuinen hoito :) Nyt Suprecur ”sammuttajana” ja edellisessä käytin 3kk Procrenia. Se ihan eka keskeytyny hoito toukokuussa oli lyhyellä kaavalla. Ainakin Oysissa ilmeisesti suosivat pitkää kaavaa endoa sairastavilla, sillä pyritään rauhoittamaan endoa ennen stimulaatiota.

Ja oi että, 3kk siis enää siihen suunnittelukäyntiin aikaa! Riippuu tosiaan monesta asiasta, ehdittekö hoitoon ennen kesäsulkua. Onko ollu vielä puhetta, tuleeko joku hormoni tms käyttöön leikkauksen jälkeen?

Onnea Smithille plussasta ja kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että tämä pysyisi!

Ja loistavaa, ettei Potun tarvitsekaan odotella enää kauaa hoitoihin pääsemistä! Pahoinvointi heinä-elokuun helteissä tullut koettua, mutta oli sen arvoista. ;)

Täällä syntyi eilen hyvävointinen tyttö viikoilla 37+1, vähän päälle kolmikiloisena. <3 Synnytys käynnistyi spontaanisti mahdollisesti flunssan vuoksi, alateitse syntyi ja parit tikit sain, muuten kaikki oikein hyvin. <3

Onnea Smithille plussasta ja kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että tämä pysyisi!

Ja loistavaa, ettei Potun tarvitsekaan odotella enää kauaa hoitoihin pääsemistä! Pahoinvointi heinä-elokuun helteissä tullut koettua, mutta oli sen arvoista. ;)

Täällä syntyi eilen hyvävointinen tyttö viikoilla 37+1, vähän päälle kolmikiloisena. <3 Synnytys käynnistyi spontaanisti mahdollisesti flunssan vuoksi, alateitse syntyi ja parit tikit sain, muuten kaikki oikein hyvin. <3

Ihania ihania uutisia mangusti!!!! <3
Niin se 9kk vaan mennä hurahtaa :) :) ja kiitos onnitteluista

Ja loistavaa, ettei Potun tarvitsekaan odotella enää kauaa hoitoihin pääsemistä! Pahoinvointi heinä-elokuun helteissä tullut koettua, mutta oli sen arvoista. :wink

Täällä syntyi eilen hyvävointinen tyttö viikoilla 37+1, vähän päälle kolmikiloisena. :Heartred Synnytys käynnistyi spontaanisti mahdollisesti flunssan vuoksi, alateitse syntyi ja parit tikit sain, muuten kaikki oikein hyvin. :Heartred
Onnea! <3

f2522b1fe533fe6ee7108506c0d21425

Ootteko nähny tällaista kaaviota? Tavallaan jotenkin lohduttaa, että hedelmöittyminen on voinu tapahtua vaikka siitä ei ois itellä mitään tietoa. Sitten vaan kehitys ei jatku tai jotain menee pieleen.

Voi että, kovasti paljon onnea sinne!<3

f2522b1fe533fe6ee7108506c0d21425

Ootteko nähny tällaista kaaviota? Tavallaan jotenkin lohduttaa, että hedelmöittyminen on voinu tapahtua vaikka siitä ei ois itellä mitään tietoa. Sitten vaan kehitys ei jatku tai jotain menee pieleen.

Joo oon nähny ton. Mielenkiintoinen.. eli jos menkat jää pois ja plussaa, km:n todennäköisyys on enää 10-15%? Eeeeeeeeeeeeikäh kun noin 1/4 eli 25%?

10-15% koko köntästä. Mut jos ajatellaan et menkat jää pois ja plussaat niin mikä on silloin todennäköisyys et syntyy lapsi. Eihän sillon ajattele koko pyramidia vaan pelkästään kärkiosaa.

Täällä syntyi eilen hyvävointinen tyttö viikoilla 37+1, vähän päälle kolmikiloisena. :Heartred Synnytys käynnistyi spontaanisti mahdollisesti flunssan vuoksi, alateitse syntyi ja parit tikit sain, muuten kaikki oikein hyvin. :Heartred
Oiiii ihanaa, tuhannesti onnea koko teidän perheelle Mangusti! :Heartred Niin se vaan aika hurahtaa :) Miten sulla meni loppuraskaus? Täällä ois huomenna tasan 2 kuukautta laskettuun :nailbiting: :love017

Oiiii ihanaa, tuhannesti onnea koko teidän perheelle Mangusti! :Heartred Niin se vaan aika hurahtaa :) Miten sulla meni loppuraskaus? Täällä ois huomenna tasan 2 kuukautta laskettuun :nailbiting: :love017
Kiitos kaikille. :) Raskaus meni hyvin, kaikenlaista pikkuvaivaa oli kuten käsien puutuilu ja supistuksia tuli herkkään. Tosi lähellä jo teilläkin! Vinkkinä, että älkää jättäkö asioita viime tippaan niin kuin me, nimim. supistusten ollessa hyvää vauhtia pahenemassa vauvanvaatepyykkiä pessyt. :oops:

Kiitos kaikille. :) Raskaus meni hyvin, kaikenlaista pikkuvaivaa oli kuten käsien puutuilu ja supistuksia tuli herkkään. Tosi lähellä jo teilläkin! Vinkkinä, että älkää jättäkö asioita viime tippaan niin kuin me, nimim. supistusten ollessa hyvää vauhtia pahenemassa vauvanvaatepyykkiä pessyt. :oops:
Kiva kuulla että meni hyvin :) Pikkuvaivoja ollut täälläkin, ihan ihmetyttää miten hyvä vointi ollut koko raskauden ajan o_O Noo, vielä kerkeää loppua kohden olot muuttumaan :grin Just tuossa miehelle sanoinkin kun tuntui harjoitusuppareita, että ihan kuin joku ois tunkenut koripallon minun alapäästä sisään :hilarious: Sen verran pinkeeltä tuntui maha :grin

Ja mä oon ollu niin innokas että kaikki lakanat, harsot ja vaatteet (äp:n sisältöä lukuunottamatta) on jo pesty :grin Kaikki oleellisimmat taitaa olla muutenkin jo hankittu, vaippoja lukuunottamatta :p

Takaisin