Täällä olo mennyt aika raskaaksi ja hankalaksi
huone kaverit lähti käynnistyksen kautta synnytyssaliin ja oma olo romahti täysin henkisesti.Oon aika loppu.Pelkään koko ajan vauvan menetystä toiseen kertaan.Olen itkenyt koko illan ja miettinyt tuleeko vauvaa kotiin ja milloin tulee, jos tulee niin onko hän terve jos syntyy pienenä keskosena 23rv ei anneta edes teho hoitoa jos kävisi niin, että synnytyslähtisi käyntiin hän kuolisi todennäköisesti
jännittää ensi viikon ultra mitä se tuo tullessaan tämän kohdunkaulan lyhenemisen takia.
Heitsu, kyllä rv 23 voidaan yrittää pelastaa. Tehohoito aloitetaan, jos vaan näyttää siltä, että mahdollisuuksia on. Toki riskit on isot ja kaikki ei vain selviä, vaikka mitä tehtäisiin. Ylen siinä tosi-tv-sarjassa Elossa 24h oli muistaakseni rv 22+6 syntynyt keskonen. Hän oli sarjassa mukana kahden kuukauden ikäisenä. Edelleen todella pieni ja sairaalassa, mutta kuitenkin parempaan päin ja elossa
Ja muista, että jokainen päivä lisää vauvan todennäköisyyttä selvitä
Onnea Smithille plussasta! Toivottavasti tämä pysyy nyt tiukasti kyydissä
Teitkö eilen vielä uutta testiä?
Pottu, sullahan on leikkaus jo ihan pian! Ihanaa, että pääsette eteen päin
Toivottavasti kaikki menee hyvin! Kyllä se endo vaan on pirullinen sairaus, mutta toivottavasti voit viimeistään syksyllä näyttää sille keskisormea.
Trianalle hurjasti tsemppiä hoitoihin!
Hopeareunus, hienoa, että uskalsit ottaa ensimmäisen askeleen kohti tutkimuksia
Toivoisin tietysti kovasti, että niitä ei tarvittaisikaan, vaan teillä kävisi yhtä hyvin kuin meillä ja raskaus alkaisikin ennen niitä.
Mangustille onnittelut pienestä
Hurjasti jaksamista teille kaikille muillekin tässä ketjussa
Ootte rohkeita ja päättäväisiä naisia! Pitkään yrittäminen on perseestä! Tää ketju oli mulle ihan henkireikä joskus loppukeväästä ja alkukesästä viime vuonna, kun olin jotenkin niin pohjattoman väsynyt, rikki ja loppu. Muistan, kun istuin koirapuiston penkillä ja maha oli kipeä, kun menkat oli taas just alkanut, mutta te saitte mut mut nauramaan
Omia kuulumisia sen verran, että raskaus on sujumut hyvin ja mulla alko eilen äitiysloma:) Kyllä se 9 kuukautta voi olla tosi pitkä tai tosi lyhyt aika.