Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle määrättiin e-pillerit (+ letrot) alotettavaksi heti kun sain lähetteen leikkaukseen ja söin niitä siihen asti (3kk) eli en tiiä oliko vielä suurempi riski ku monta eri lääkettä. Leikkaukseen laitettiin tukisukat ja ne oli mulla seuraavaan päivään asti jaloissa, ilmeisesti ehkäisevät niitä tukoksia. Mä ajattelen, että järkevämpi ois ehkä kuitenki alottaa e-pillerit, kuin se että otat primot ja sitten ne vaihtuu pian e-pillereihin, jos kumminki molemmissa yhtä iso(?) riski. Kannattaa tietty vielä soittaa hoitajalle, jos mietityttää :)
Näkyy pipsu!! Lähdettekö täältä kaikki samalla oven avauksella :D
No mää soitin nyt sinne osastolle ja hoitaja kertoi, että heillä ei tauoteta hormonaalisia hoitoja, kun niillä yleensä hoidetaan just sairauksia heidän potilaillaan. Sanoi, että rauhassa voin siirtää menkkoja. Nyt harmittaa, että en alottanu niitä e-pillereitä. Mut siirrän sitten primoilla. En oo kyllä ikinä siirtänyt. Missä vaiheessa niitä pitäis ottaa? Kuinka nopeesti ne alkaa viimesen napin jälkeen?
Niin ja ultrassa taas käyty pyörähtämässä. Hitaasti, mutta varmasti follit kasvaa. Jatkan Gonal-F 300IU annoksella vielä 3 päivää ja menen neljänteen ultraan maanantaina. Haluavat olla ihan varmoja, että valitaan just oikea päivä punktiolle :) Se on sit ke tai pe.
Jotenki niin turhauttaa, aina vaan tätä samaa Testaan sunnuntaina dp13 jos mitään ei tapahdu ja sit lyön hanskat tiskiin :)