Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle määrättiin e-pillerit (+ letrot) alotettavaksi heti kun sain lähetteen leikkaukseen ja söin niitä siihen asti (3kk) eli en tiiä oliko vielä suurempi riski ku monta eri lääkettä. Leikkaukseen laitettiin tukisukat ja ne oli mulla seuraavaan päivään asti jaloissa, ilmeisesti ehkäisevät niitä tukoksia. Mä ajattelen, että järkevämpi ois ehkä kuitenki alottaa e-pillerit, kuin se että otat primot ja sitten ne vaihtuu pian e-pillereihin, jos kumminki molemmissa yhtä iso(?) riski. Kannattaa tietty vielä soittaa hoitajalle, jos mietityttää :)

No mää soitin nyt sinne osastolle ja hoitaja kertoi, että heillä ei tauoteta hormonaalisia hoitoja, kun niillä yleensä hoidetaan just sairauksia heidän potilaillaan. Sanoi, että rauhassa voin siirtää menkkoja. Nyt harmittaa, että en alottanu niitä e-pillereitä. Mut siirrän sitten primoilla. En oo kyllä ikinä siirtänyt. Missä vaiheessa niitä pitäis ottaa? Kuinka nopeesti ne alkaa viimesen napin jälkeen?

Minäkin täällä taustalla seurailen teitä. Sellanen henkireikä tämä ketju ollu. :) pipsulla on jännät hetket! Vahvistumista viivalle! <3

Täällä pyörähti rv 19 käyntiin, eli tänään 18+0. Vitsi miten kovaa vauhtia puoliväli läheneekään!

PC niin nega ku olla ja vaan voi, että eipä täältä minnekkään lähdetä :shifty:
Voiko e-pillereitä aloittaa vaan nyt ja syödä putkeen?
Varmaan ne primolutit kannattais aloittaa suht hyvissä ajoin, ettei tihku läpi :)
Munkin pitäs ehkä ens kuussa syödä niitä reissun aikana ja jänskättää riittääkö tehot.. Ois kiva hillua bikineissä ja holahtaiskin :nailbiting:

Pipsu älä luovuta vielä!!!

ImageUploadedByVau Foorumi1551423847.683008.jpg

Mä sain nyt raskaana ollessani, tuosta testistä kahden vuorokauden kuluttua VITIVALKOISEN negan pc:n 25 herkkyyden testiin!! Nyt vaan jäitä hattuun! <3

Potulle huutelen välistä että mä siirsin nyt viimeiset menkat Primoilla ja olipa nätti homma! 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkua aloin syömään aamua iltaa, viikon söin ja sitte kolmen päivän jälkeen viimeisestä Primosta alkoi vuoto. Näppärää!

Ja Smithille onnet vielä kerran :) ja Pipsu, sinuna testaisin vaikka huomenna uudestaan, ku onhan tuo viiva niin selkeä :)

No mää soitin nyt sinne osastolle ja hoitaja kertoi, että heillä ei tauoteta hormonaalisia hoitoja, kun niillä yleensä hoidetaan just sairauksia heidän potilaillaan. Sanoi, että rauhassa voin siirtää menkkoja. Nyt harmittaa, että en alottanu niitä e-pillereitä. Mut siirrän sitten primoilla. En oo kyllä ikinä siirtänyt. Missä vaiheessa niitä pitäis ottaa? Kuinka nopeesti ne alkaa viimesen napin jälkeen?

Voitko alottaa vielä e-pillerit? Yleensähän ne kannattaa alottaa sillonku menkat alkaa, mutta ei kai siihen mitään estettä ole, että alottas nyt heti ja söis sinne ivf-hoidon alkuun? Vissiin vaan ehkäisyteho ei oo sillon heti paras mahdollinen, mutta ehkä se ei tässä tapauksessa haittaa :p

Niin ja ultrassa taas käyty pyörähtämässä. Hitaasti, mutta varmasti follit kasvaa. Jatkan Gonal-F 300IU annoksella vielä 3 päivää ja menen neljänteen ultraan maanantaina. Haluavat olla ihan varmoja, että valitaan just oikea päivä punktiolle :) Se on sit ke tai pe.

Niin ja ultrassa taas käyty pyörähtämässä. Hitaasti, mutta varmasti follit kasvaa. Jatkan Gonal-F 300IU annoksella vielä 3 päivää ja menen neljänteen ultraan maanantaina. Haluavat olla ihan varmoja, että valitaan just oikea päivä punktiolle :) Se on sit ke tai pe.

Ihanaa!!!!!! Ja jännää!!!! :)

Heippa kaikille! Onpa tänne tullut viestejä! Tsemppiä jokaiselle eri tilanteisiin!

On: huomenna tai sunnuntaina pitäs alkaa menkat, ja olo on sellainen että eiköhän ne sieltä taas tule. Harmittaa jo valmiiks. On tää kyllä sellasta rakettitiedettä.

Takaisin