Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Smith!!! <3 ONNEA!! Lähetä juomattomat skumpat ja punkut vaan tänne, mä hoidan ne pois kuljeksimasta :)

Ja Heitsu hui miten pelottava tilanne! Toivottavasti tilanne on jo rauhoittunut ja loppuraskaus sujuu hyvin. Kiva kun käyt kertomassa meillekin miten etenee <3

Täällä dpo11, eilen nega ja tiputtelu alkoi. Oon ollu kuumeessa kolme päivää. Huomenna tulee tasan 2v meidän ku:n lopettamisesta piikillä. Sillon en kyllä ois uskonut, että vielä kahden vuoden päästä ollaan lapsettomia.

Kiitos kaikille!!! Ei varmaan tarvii selittää teille miltä tuntuu :) :)

Mrs Smith voi vitsit! Siellä on kyytiläinen matkassa ;)
Tsemppiä naiset, osaa se olla ihan pirun tuskaista, mutta joskus se odotus kuitenkin palkitaan. Polut ovat vaihtelevat!
Täällä nyt julistetaan kp 1. Vanhuus tekee näköjään senkin, että vuoto/tiputtelu on kuivaa koppuraa, ja sitten lähtee täysin ilman tuntemuksia valumaan yks kaunis päivä.

Smith!!! :Heartred ONNEA!! Lähetä juomattomat skumpat ja punkut vaan tänne, mä hoidan ne pois kuljeksimasta :)

Ja Heitsu hui miten pelottava tilanne! Toivottavasti tilanne on jo rauhoittunut ja loppuraskaus sujuu hyvin. Kiva kun käyt kertomassa meillekin miten etenee :Heartred

Täällä dpo11, eilen nega ja tiputtelu alkoi. Oon ollu kuumeessa kolme päivää. Huomenna tulee tasan 2v meidän ku:n lopettamisesta piikillä. Sillon en kyllä ois uskonut, että vielä kahden vuoden päästä ollaan lapsettomia.
Toivotaan parasta että loppuodotus menee mutkitta.Tsempit sun omaan tilanteeseen <3

Mulla tuli leikkausaika :O 26.3.! Ohjeet kuulosti kauheelta! Normaalin laparoskopian lisäks tehdään viiden sentin haava mahaan, josta suoli nostetaan ulos ja operoidaan. Ennen leikkausta laitetaan selkään epiduraali, jonne jätetään myös pieni letku, jonka kautta annostellaan kipulääkettä :O Lisäks ekan vuorokauden on katetri ja ravinnon suonensisäisesti. 2-3 päivää sairaalassa :O Ahdistaa ihan tosi paljon! Yritän nyt vaan kovin ajatella positiivisesti, että kaikesta selvitään ja tää mahdollistaa sen, että ivf-hoidot vois alkaa jo ennen kesäsulkua! Kahden kk:n päästä leikkauksesta pitäis päästä, joten se ois toukokuun lopulla. Soitan huomenna sinne ja ilmotan mun leikkausajan niin tarkentavat suunnitelmaa.

Ainiin, mun veljenpoika täyttää huomenna vuoden. Kun meillä tulee 2v täyteen ku:n lopettamisesta. En tajunnut yhteyttä vuosi sitten.

Mulla tuli leikkausaika :O 26.3.! Ohjeet kuulosti kauheelta! Normaalin laparoskopian lisäks tehdään viiden sentin haava mahaan, josta suoli nostetaan ulos ja operoidaan. Ennen leikkausta laitetaan selkään epiduraali, jonne jätetään myös pieni letku, jonka kautta annostellaan kipulääkettä :O Lisäks ekan vuorokauden on katetri ja ravinnon suonensisäisesti. 2-3 päivää sairaalassa :O Ahdistaa ihan tosi paljon! Yritän nyt vaan kovin ajatella positiivisesti, että kaikesta selvitään ja tää mahdollistaa sen, että ivf-hoidot vois alkaa jo ennen kesäsulkua! Kahden kk:n päästä leikkauksesta pitäis päästä, joten se ois toukokuun lopulla. Soitan huomenna sinne ja ilmotan mun leikkausajan niin tarkentavat suunnitelmaa.

Ainiin, mun veljenpoika täyttää huomenna vuoden. Kun meillä tulee 2v täyteen ku:n lopettamisesta. En tajunnut yhteyttä vuosi sitten.

Nyt vaan tsemppiä pottu!!!! Tiiän et toi kuulostaa hurjalta! (Varmaankin kaikki leikkaukset kuulostavat) Mutta se on kirurgeille ihan normaali työpäivä.

Ihanaa että pääset jo noin pian leikkaukseen!! <3 kaikki menee varmasti hyvin! :) tsemppiä!!!!

Pottu, mahtavaa että leikkaus noin pian, jes! :) Hiukan kyllä hurjalta kuulostaa maallikon korvaan, mutta niinku Smith sano, että lääkärit tekee sitä joka päivä työkseen. Ja toi epiduraali on kans hieno juttu, sillä saadaan leikkauksen jälkeistä kipua hoidettua paljon tehokkaammin ku esim. oxyilla.

Smith onnea, toivotaan että tämä pysyy kyydissä :Heartred

Heitsulle tsemppiä!

0-ultra takana ja kaikki niin ok ku tällä kropalla on mahollista :grin Tänään alotan Gonal-F pistämisen ja ens tiistaina tsekkaamaan tilanne.

Tsemppiä Pottu [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Oi hurjan paljon tsemppiä ja onnea leikkaukseen ja siitä toipumiseen!

Kiitos kaikille tsempeistä <3 Ootte ihania!!

Triana tsemppiä hurjasti!! Kerro sit kaikki tännekin, kun pistäminen ja kaikki kiinnostaa kovasti! Meilläkin ne sitten edessä alkukesästä :)

Voi Mrs. Smith :Heartred Hurjasti onnea ja vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista että tämä kyytiläinen pysyisi mukana loppuun asti :smiley-angelic001 Ihana tulla lukemaan teidän kuulumisia ja huomata tämmöisiä ihania uutisia :love017 Nyt vaan peukut ja varpaat ristissä ja tsemppiä :Heartred

Ja Potulle kovasti tsemppiä ja haleja tulevaan leikkaukseen ! Kuten Smith jo kommentoikin, kaikki leikkaukset kuulostaa varmasti hurjilta ja sitä potilaalle saattavat ollakin, mutta lekureille se on normi työpäivä. Nyt vaan katse tulevaan ja positiivinen asenne kehiin :dance008 Toivon kyllä sydämestäni että leikkauksesta on nyt apua :Heartred

Vähän omiakin kuulumisia nyt tähän loppuun :rolleyes: Mulla todettiin viitisen viikkoa sitten radi, ja tänään olin sairaalassa diabeteshoitajan vastaanotolla kontrollikäynnillä. Kaikki mittausarvot on olleet oikein hyvät (pelkällä ruokavaliohoidolla siis menty) eikä hoitajalla ollut niistä mitään erityistä sanottavaa :) Toivotaan että samaan malliin jatkuu, mitään muutoksia ei ole ruokavalioon tarvinnut juuri tehdä, ainoastaan säännöllistää ateriavälejä. Vauvaa myös ultrattiin painoarvion vuoksi, ja suunnilleen 1800g painava poitsu siellä tällä hetkellä köllii :Heartred Ei kuulema ole pelkoa sokerivauvasta, menee kuulema niin nätisti käyrillä. Niin ja tänään rv 31+1. Että tämmöistä tänne meille :) (Toivottavasti ketään ei haittaa nämä meidän kuulumiset tähän väliin :angelic:)

No menkkojen mukaan la olis 26.10. :) lokakuu, ah tuo kuukausien kuningas :D

Jos tässä kierrossa raskautuisin niin la olis marraskuussa. Pitäs varmaan pitää taukoa täällä foorumilla käymisestä niin ei olis ehkä niin paljon mielessä nämä asiat! Tuntuu ihan tuskalta odottaa vielä puolitoista viikkoa, ens viikon lauantaina/sunnuntaina pitäs menkat alkaa. Ja samalla pitäs valmistautua pettymään.

Takaisin