Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pottu, vieläkö vihloo? Kannattaa olla tarkkana tuon asian kanssa, mutta niin varmasti oletkin.
Oliko niin, että Pottu, Pipsu ja minä ollaan "saatu" kokea tuo ku? Aika hyvä prosentti tähän porukkaan niinkin harvinaisesta komplikaatiosta.

Mrs. Smith, mä en oo oikein missään keskusteluissa pystynyt olemaan juuri tuosta syystä. Mä tavallaan ymmärrän, että toisille se yksikin tulokseton kierto voi tuntua vaikealta, koska he eivät ole käyneet läpi tätä suon rämpimistä. Mutta en jaksa lukea niitä keskusteluja. Saati osallistua niihin. En ole nyt itse asiassa missään muissa keskusteluissa mukana, koska ei ole löytynyt hyviä kuin tämä. Mutta Smith, onneksi kierto ei venynyt ja pääsette nopeasti uuteen yritykseen. Tsemppiä (ja punaviiniä) <3

Mulla on kp8 ja tilailin ovulaatiotestit sekä maca-kapselit mukaan meininkiin :D varmaankin rahan hukkaa ja turhuutta, mutta jollain hullulla tavalla rauhoittaa mieltä kokeilla jotakin.

Kiitti Harmonie <3 tää ryhmä on DYNAMIITTIA!! :D

Joo kierto oli nyt 28pv mikä on MANNAA kun ottaa huomioon mun aiemmat kierrot!! :)

Joskus tuolla kirjoittelinkin että muuta en toivo kuin ovulatorisen kohtuullisen pituisen kierron. Noh. Se mulla nyt on!
.... ja 3ploa skumppaa :D :D

Mulla lämmöt romahti (nyt dpo12) joten menkat alkaa varmaan tänään tai huomenna.

Alkaa taas hapottaa tää tilanne!

Jouduin jo lähtemään ryhmästä plussa vai ei koska siellä on taas näitä ”olen aivan köyteni päässä koska tämä on jo neljäs yrityskierto... jne.”

Joo nää jaksaa mua huvittaa...

Höh Pottu, toivottavasti ei ois KU vaan tulis iha oikea plussa :) Milloin meinasit testailla? :) Onko mitään oireita?
Mäkin heräsin viime yönä kun vihloi oikealta puolelta alavatsaa, uskon, että johtuu vain keltarauhasesta :)

Mä kans just lopetin seuraamasta ainaki 10 ketjua kun ei jaksa lukee noita juttuja, kun ei parissa kk ole tärpänny yhyy. Näitä pidempään yrittäneiden ja ivf-hoidoissa olevien ketjuja lueskelen jatkossa.

2 viikkoa ja 2 päivää sumujen alotukseen. En malttais odottaa, että pääsis jo pistelee!

Voi Smith <3 Onneksi sentään nyt kierrot alkaa oleen säännöllisiä niin pääsee yrittämään jokseenkin inhimillisellä ajalla! Kyllä se silti vaan jokainen nega on niin helvettiä <3 Ja mää kans lopettanut muiden ryhmien seuraamisen, koska en vaan pysty lukeen noita juttuja!

Harmonie mää kans jossain välissä söin noita maca-nappeja! Muistaakseni mulla ois kans ovis tullu inasen aiemmin, mutta toisaalta en tiedä johtuko se niistä vai mun kierron tasaantumisesta e-pillerien jälkeen :D Mutta ei niistä haittaakaan ollut! Plussaa ne ei meillä tuonut, mutta todennäköisesti endolla oli siinä enemmän näppinsä pelissä sit lopulta.

Täällä on vieläkin vihlonut, mutta vähemmän. En oo jaksanut miettiä testaamista. Ensimmäistä kertaa tän kahden vuoden aikana ei vois vähempää kiinnostaa! Todella outoa. Jotenkin vaan, kun sanottiin, että meidän tilanne on niin toivoton, että edes ivf ei auttais niin se oli jotenki siinä. En usko enää ollenkaan luomuraskauteen ja sen myötä en odota tikussa enää mitään.

Päivän naurut: istuin anopin kanssa auton takapenkillä ja hän luki uutisia puhelimesta, kunnes vastaan tuli joku libero-mainos. Hän alkoi lässyttään (!) ja kääntyi näyttämään mulle ”oooo kato vauva!”, johon totesin ”O” ja käännyin takas kattoon ulos. Ei jumalata mikä nainen. Ei oo kyllä kaikki muumit laaksossa. Paluumatkalla sitten kysyi miten meidän hoidot etenee ja kerroin, että ne jatkuu sitten syksyllä. Kotona naurettiin miehen kanssa tälle, onneks osaan jo laittaa toisesta korvasta ulos. :D

Nyt maistuis ne Smithin skumpat, oliks ne jossain jo tarjolla?

Voi Smith <3 Onneksi sentään nyt kierrot alkaa oleen säännöllisiä niin pääsee yrittämään jokseenkin inhimillisellä ajalla! Kyllä se silti vaan jokainen nega on niin helvettiä <3 Ja mää kans lopettanut muiden ryhmien seuraamisen, koska en vaan pysty lukeen noita juttuja!

Harmonie mää kans jossain välissä söin noita maca-nappeja! Muistaakseni mulla ois kans ovis tullu inasen aiemmin, mutta toisaalta en tiedä johtuko se niistä vai mun kierron tasaantumisesta e-pillerien jälkeen :D Mutta ei niistä haittaakaan ollut! Plussaa ne ei meillä tuonut, mutta todennäköisesti endolla oli siinä enemmän näppinsä pelissä sit lopulta.

Täällä on vieläkin vihlonut, mutta vähemmän. En oo jaksanut miettiä testaamista. Ensimmäistä kertaa tän kahden vuoden aikana ei vois vähempää kiinnostaa! Todella outoa. Jotenkin vaan, kun sanottiin, että meidän tilanne on niin toivoton, että edes ivf ei auttais niin se oli jotenki siinä. En usko enää ollenkaan luomuraskauteen ja sen myötä en odota tikussa enää mitään.

Päivän naurut: istuin anopin kanssa auton takapenkillä ja hän luki uutisia puhelimesta, kunnes vastaan tuli joku libero-mainos. Hän alkoi lässyttään (!) ja kääntyi näyttämään mulle ”oooo kato vauva!”, johon totesin ”O” ja käännyin takas kattoon ulos. Ei jumalata mikä nainen. Ei oo kyllä kaikki muumit laaksossa. Paluumatkalla sitten kysyi miten meidän hoidot etenee ja kerroin, että ne jatkuu sitten syksyllä. Kotona naurettiin miehen kanssa tälle, onneks osaan jo laittaa toisesta korvasta ulos. :D

Nyt maistuis ne Smithin skumpat, oliks ne jossain jo tarjolla?

Oltiin likkojen kanssa radalla. Omg. Mikä darra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En pysty nyt muuhun ku: anoppi. Ens kerralla sano anteeksi, nojaa sen yli, kurkota ovenkahvaan, avaa se ja samalla toisella kädellä kliksauta anopin turvavyö auki, ja tyrkkää se kotka ulos! Jos auto on liikkeessä saat kolme plussapistettä.

Smith oksentamaan. Kuitti.

Oltiin likkojen kanssa radalla. Omg. Mikä darra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En pysty nyt muuhun ku: anoppi. Ens kerralla sano anteeksi, nojaa sen yli, kurkota ovenkahvaan, avaa se ja samalla toisella kädellä kliksauta anopin turvavyö auki, ja tyrkkää se kotka ulos! Jos auto on liikkeessä saat kolme plussapistettä.

Smith oksentamaan. Kuitti.

:D :D :D Jos vielä joudun sen kanssa autoon niin kokeilen tätä :D

Ja darra! Tuoreessa muistissa täälläkin viikon takainen, joten kaikki sympatiat sinne :D Oliko edes hauska ilta? :)

Tuosta anoppitarinasta tuli mieleen oma äitini viime syksynä. Veljentytön ristiäisissä tyrkkäsi vauvan syliini ja hyväntuulisesti sanoi, että tästä teille vähän mallia... Jos ei oltaisi oltu just vähän aikaa sit nähty varhaisultrassa sykettä, olisi sattunut ja pahasti. Tuolloin siis äiti ei vielä raskaudesta tiennyt, eikä kyllä myöskään keskenmenoista.

(Sori, jos joku kokee nyt tämän viestin inhottavana, kun minä nyt onnellisemmassa vaiheessa. Ymmärrän todellakin kaiken hajoilun, mitä raskautumisyrityksiin liittyy.)

Monet kyllä kehuu tuota avantouintia. Itse en ole koskaan kokeillut, tuntuu ajatuksena vaan niin kamalalta. Mutta ehkä joskus!

Ja Pottu, tuo sun anoppi... voi vain toivoa, että hän tajusi oman tahdittomuutensa. Ehkä joillekin ihmisille lapsettomuushoidot ovat yhtä kuin hirveä vauvakuume ja vauvojen ihastelu. Uskon, että iso osa ihmisistä ei vaan tajua sitä kaikkea kuormaa mitä siihen prosessiin liittyy. Ja kun sitä yrittää pysytellä mahdollisimman kaukana juuri siitä mitä maailman eniten toivoo.

Tuli noista tahdottomista anopeista mieleen, että en tiedä, ootteko joskus erehtyneet lukemaan esim. lehtien lapsettomuusjuttujen yhteydessä olevia kommentteja. Suurin osa ihmisistä ei todellakaan kykene tajuamaan lapsettomuuden ydintä. Siellä vaan pokkana kirjoitellaan, että miksi lapsettomuudesta kärsivät eivät voi iloisesti tyytyä olemaan kivoja tätejä tai setiä joidenkin muiden lapsille. Tai sitten jotain sellaista, että ei kannata olla kateellinen, kun lapsista on vaan niin hirveästi vaivaa:meh: Ihmiset noin yleisesti ottaen tuntuvat olevan tässä asiassa ihan poikkeuksellisen empatiakyvyttömiä.

Onkos täällä ketään piinailemassa? :) Plussatestejä odotellessa ;) Itte odottelen vain menkkoja, nyt dpo 13 eikä tiputtelua vieläkään.. Päätin, että kokeilen vielä yhden kierroksen niitä letroja, sit on mun osalta nämä oi hoidot ohitse ja täytyy kerätä rohkeutta mennä siihen ivf hoitoon.. Jotenki hirvittää se pettymys, mitä sitten, jos yksikään munasolu ei hedelmöity :bored:

Onkos täällä ketään piinailemassa? :) Plussatestejä odotellessa ;) Itte odottelen vain menkkoja, nyt dpo 13 eikä tiputtelua vieläkään.. Päätin, että kokeilen vielä yhden kierroksen niitä letroja, sit on mun osalta nämä oi hoidot ohitse ja täytyy kerätä rohkeutta mennä siihen ivf hoitoon.. Jotenki hirvittää se pettymys, mitä sitten, jos yksikään munasolu ei hedelmöity :bored:

Voi jospa nyt tärppäisi!!! Onnea matkaan!! :)

Mä oon taas toistaseks pettyny liian monta kertaa ja määräsin itteni lomalle :)

Onkos täällä ketään piinailemassa? :) Plussatestejä odotellessa :wink Itte odottelen vain menkkoja, nyt dpo 13 eikä tiputtelua vieläkään.. Päätin, että kokeilen vielä yhden kierroksen niitä letroja, sit on mun osalta nämä oi hoidot ohitse ja täytyy kerätä rohkeutta mennä siihen ivf hoitoon.. Jotenki hirvittää se pettymys, mitä sitten, jos yksikään munasolu ei hedelmöity :bored:

Niin, tai sitten kun ei pääse edes punktioon :sorry: Mutta niin siitäki vaan jotenki selvis ja kaikesta muustaki. Taas uutta hoitoa odotellessa nousee pelko pintaan, että mitä jos ei taaskaan onnistuta.

Niin, tai sitten kun ei pääse edes punktioon :sorry: Mutta niin siitäki vaan jotenki selvis ja kaikesta muustaki. Taas uutta hoitoa odotellessa nousee pelko pintaan, että mitä jos ei taaskaan onnistuta.
Sullakin on kyllä haastava tilanne sen endon vuoksi :/ Toivottavasti alkava hoito sujuis hyvin :) Millon se alkokaan? Mä vähän luulen, että mulla on siinä ivf:ssä haasteena se, että munasoluja on niin paljon, että ne ei kypsy kunnolla tms ja laatu on huonoa :/

Voi jospa nyt tärppäisi!!! Onnea matkaan!! :)

Mä oon taas toistaseks pettyny liian monta kertaa ja määräsin itteni lomalle :)
Joo, lomailu kyllä tästä vauvan teko hommasta kannattaa :D Itekki oon vähän niinku jo puoli teholla enää yrittämässä, into on nollissa :D

Triana, toivotaan, että pääsette punktioon ja kaikki menee siitä hedelmällisesti eteenpäin!
Joku huuteli niinstä KUista, täälläkin koettu ja putki lähti sen raskauden myötä. Tuntui kohtuuttomalta, kun oli raskautta yritetty 9 vuotta ja sit ku lopulta tärppää, niin tommosta p*skaa vielä päälle.
Tsemppiä naiset. Asiat menee niinku menee sitte lopulta. Taukoa on hyvä joskus pitää, jos jaksaa/pystyy. Aikamoista on vuosikautinen "tahkonta".

Takaisin