Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa Muska! Onnea pienestä pojasta Meillekin olisi esikoispoika syntymässä keväällä, ainakin tämmöinen lupaus ru:ssa saatiinTulin pitkästä aikaa kurkkaan tänne.
Alinah raskaana, hienoa! Onnittelut!
Onko muita?
Kirjoitinko jo tänne että meille syntyi pieni poika reilu pari viikkoa sitten? Kaikki hyvin.
Tsemppiä ja plussia ketjuun!
Tulin pitkästä aikaa kurkkaan tänne.
Alinah raskaana, hienoa! Onnittelut!
Onko muita?
Kirjoitinko jo tänne että meille syntyi pieni poika reilu pari viikkoa sitten? Kaikki hyvin.
Tsemppiä ja plussia ketjuun!
Mä kävin nyt naistenklinikan varhaisultrassa. Kaikki hyvin, oireet vaan puuttuu! :D mutta nautin kyllä tästä oireettomuudesta.
Nyt tulee ahdistusta ja valitusta. Tänään dpo11 ja testasin negan. Tästä melkein perään sain viestin mun yhdeltä lähimmältä ystävältä onnenpurkauksen, että kävi alkuraskauden ultrassa ja siellä sydän sykki ja mitä kaikkee. Ja heillä tärppäs tokasta kierrosta.
Tän jälkeen soitin naikkarille, että mites kun mun menkat on alkamassa ja tässä alkaa pyhät ja pitäis se piikittely alkaa. Että onko ne sitten auki vai pitäiskö se aika sopia jo vaikka välipäiville. Noh, sieltä sanottiin, että ei meidän hoidot oo alkamassa vielä vaan ens kierrolla suunnitellaan mitä tehdään. Sanoin, että mehän suunniteltiin jo, että pistelyt plus inssi. Mutta ongelma kuulemma on se, että meillä oli ensikäynti erikoistuvan lääkärin kanssa, ei erikoislääkärin. Lopulta soitti erikoislääkärille ja sopivat, että päästään hoitoon heti ekasta kierrosta (niinkuin sovittiin jo siellä ensikäynnillä ja silloinkin tää erikoistuva konsultoi erikoislääkäriä). Mutta. Aikaa ei anneta ennenkö on kp1 ja jos sitä aikaa ei sit kerkee siihen antaan niin sit ei ala hoidot. Pitäis olla kuulemma viimeistään kp5.
Täällä oon nyt sit itkeny pahaa oloani ja jälleen tätä pettymysten määrää. Sitä että pompotellaan ja tuhlataan kaikkien aikaa. Sitä että toinen raskautuu niin helposti ja hehkuttaa sitä mulle, vaikka tietää meidän taustan. Oon tässä kuunnellu häneltä kommentteja tyylillä, kyllä sää sitten tiedät kun oot raskaana.
Ja tämä kaikki tottakai täällä anoppilassa eli piilossa makkarissa. On raskasta.
Aika menee niin nopeesti, paljon masunkasvatusonnea sulleOnnea kaikkille jo synnyttäneille ja tsempit yrittäville :)
Salainensydän,Onnea poika lupauksesta :)
Täällä menee hyvin ja nyt 13+4.
Kyllähän se aika menee nopeaa :) Toivon vaan ,että olisin pidemmällä jo innolla odotan jo pikkuisen näkemistä.Aika menee niin nopeesti, paljon masunkasvatusonnea sulle
Onhan se lyhyt aika. Itsellä kesti kaksi vuotta ennen kuin sai odottaa. Toivottavasti sulla ois onnea ja saisit vihdoin alkaa odottaa pikkuista. Toivon teille kaikille plussaa.Onnea marce!! On se 9kk lyhyt aika!!! (Verrattuna esim 1v 9kk odotuksen odotukseen)
Onhan se lyhyt aika. Itsellä kesti kaksi vuotta ennen kuin sai odottaa. Toivottavasti sulla ois onnea ja saisit vihdoin alkaa odottaa pikkuista. Toivon teille kaikille plussaa.