Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, minäkin olin illanvietossa päivää ennenkuin tein positiivisen testin, ja ihan väkeviä tuli nautittua. Täälläkin ketjussa silloin aikanaan sitä hätäilin, että jos oon aiheuttanut jotain kyytiläiselle, mutta te vakuutitte mulle, ettei ole ollut vahinkoa ja samaa sanoi neuvolassakin terkkari :) Rakenneultrassakin näkyi kaikin puolin terve vauveli :Heartred Toivottavasti syntyisikin terveenä :smiley-angelic001

Huomenta kaikille!! Täällä dpo7 ja lämmöt plus tunnelma korkealla :)

Miten meni hopeareunuksen pikkujoulut? Ootko testannu uudestaan??

Entäs muut?? :)

Kiitos kysymästä, oikein oli lystit iltamat! Muutama lasillinen tuli maisteltua viiniäkin.:) Täällä RFSU:ssa edelleen eilisestä vähän ehkä haaleampi viivanpaikka ja PC ihan nega. Tänään jo tuttua PMS-ketutusta. En jaksa enää testailla ennen menkkoja, sieltä ne kuitenkin taas torstaina alkaa.:D Dpo 9 tänään.

Se on Smith hyvä, että fiilis on priimaa. Ettei vaan plussaa enteilisi?

Babakoorsille Tsempit uuteen kiertoon. Ja kaikille omat alkoholitarinansa jakaneille kiitokset henkisestä tuesta!;)

Tein jo eilen :D dpo 8 herkän negan. Mutta tänään lämmöt romahti. En siis tiiä... huonolta näyttää... varmaan keskiviikkona eli dpo 11 vois taas koittaa :)

Tsemppiä naiset ketjuun!
Joo, kyllä myönnän itsekin lauantaina tissutelleeni, oltiin la-su vähän kylpylähotellilomasella. Lauantaina räikeä nega, nyt menossa kp 33. Viivytystaistelu menossa, olin jo toiveissa että menkat alkais - turha toivo. Saapa nähä, montako viikkoa saan taas odotella.

Mä kävin nyt naistenklinikan varhaisultrassa. Kaikki hyvin, oireet vaan puuttuu! :D mutta nautin kyllä tästä oireettomuudesta.
Ihanaa Alinah, siellä se papunen kasvaa ja kehittyy. Oliks tää se sun ”virallinen” eka tsekki? Kerroitko, että olit jo kurkistellut pikkuista :)?

Ihanaa Alinah, siellä se papunen kasvaa ja kehittyy. Oliks tää se sun ”virallinen” eka tsekki? Kerroitko, että olit jo kurkistellut pikkuista :)?

Joo tää oli eka "virallinen" jatkossa hoidetaan hommat neuvolan kanssa, seuraavan kerran nähdään np-ultrassa pieni. En mä siinä pöydällä muistanut mainita että käyty jo viikko sitten kurkkii yksityisellä, sain papereita joista toinen pitää täyttää synnytyksen yhteydessä vai oliko jälkeen ja toimittaa se tonne lisääntymislääketieteen yksikköön. :) Ne liittyy tohon plussaamiseen hoidosta.

Onnea Alinah, tsemppiä loppuun asti :)

Täällä dpo6 eikä mitään tuntemuksia kiinnittymisen suhteen, pakostakin sitä "kuulostelee" vaikka yrittää keskittyä muihin asioihin.. Varmaankin sorrun testaamaan dpo10 perjantaina ja negahan se taas on.

No siis, ostin marketin alelaarista tukkupakkauksen rfsu:n liuskatestejä, kun halvalla sai ja päädyin jo eilen dpo5 dippaamaan testimielessä yhden ja tuli tuommoinen - >
:grin En taida uskaltaa nuilla testailla oikeilla testi päivillä etten innostu turhasta:shifty:

Liitteet

• IMG_20181216_184958.jpg
    IMG_20181216_184958.jpg
    52.7 KB · Katsottu: 197
Onnea Alinah, tsemppiä loppuun asti :)

Täällä dpo6 eikä mitään tuntemuksia kiinnittymisen suhteen, pakostakin sitä "kuulostelee" vaikka yrittää keskittyä muihin asioihin.. Varmaankin sorrun testaamaan dpo10 perjantaina ja negahan se taas on.

Kiitos pipsu! :)

No siis, ostin marketin alelaarista tukkupakkauksen rfsu:n liuskatestejä, kun halvalla sai ja päädyin jo eilen dpo5 dippaamaan testimielessä yhden ja tuli tuommoinen - >
:grin En taida uskaltaa nuilla testailla oikeilla testi päivillä etten innostu turhasta:shifty:

Huh mikä viivanpaikka. :o

Oliko sulla muuten Alinah mitään tuntemuksia kiinnittymiseen liittyen? #kuuluukosentuntua

Ei mulla ollut mitään tuntemuksia, eikä oo ollu mitään "kiinnittymis" vuotoja. :)

Takaisin