Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille vinkeistä raudan suhteen! En uskaltanut nestemäistä ottaa, kun ajattelin että jos se on pahanmakuista, se jää ottamatta :D Otin Obsidanin ja katsotaan tekeekö mitään vaikutusta.

Tänään otin viimeisen teron, joten nyt saa pitää peukkuja, että tulisi selkeä tyhjennysvuoto! Vuodan siis edelleen koko ajan, mutta haaveilen että tulisi kunnon menkat ja saisin näin uuden kierron :D

Edelleen huimaa niin paljon ettei pystyssä meinaa pysyä ja sen kaveriksi on tullut päänsärky. Viikonloppu saisi tulla vähän nopeammin :D

Pottu :/ nyt olis sulla kyllä saikun paikka!
Onko sun hemoglobiinia mitattu milloin viimeksi? Hakeudu työterveyshuoltoon <3
Tarkoitan vain sitä, että lepo olisi varmasti sun kropalle nyt tarpeen. Jos vuodat koko ajan verta vaikuttaa se väkisinkin sun jaksamiseen!
Lepoa, nestettä ja rautaa.

Soita työterveyteen!

Pottu, oon kyllä samaa mieltä Mrs.Smithin kanssa! On kyllä niin hurja tuo sun tilanne.. :sad001 Väkisinkin rupee heikottamaan jos monta viikkoa putkeen vaan vuotanut ja hemppari laskeneet. Nyt lepoa!

Ootte niin ihania <3 On niin ihanaa, että meillä on täällä tämmönen oma pieni perhe, johon voi tukeutua!

Voisin mää toki saikullekin jäädä, mutta tulisin hulluks jos olisin vaan kotona yksin. Mulla on niin superihanat työkaverit, joten se on enemmänkin voimaannuttavaa mennä töihin! Saan muuta ajateltavaa ja aika menee nopeesti.

Jos maanantaihin mennessä ei ole selkeää muutosta tilassa niin vaadin päästä sinne naikkarille. Tänään ja eilen ei oo tullut juurikaan verta (jos vertaa muihin päiviin), joten nyt elättelen toiveita, että se tyhjennysvuoto nyt tulisi. Nyt sen kyllä huomais, jos alkais menkat, joten pitäkää peukkuja!!

Mites kaikilla muilla? Onks täältä kaikki muut jo plussannu? :D

Vai että plussannu! :D
Ainoo plussa mitä mä oon saanu aikaseks on 2kiloa painoa lisää! :D :D

Että semmosta! Mun viimekierron ovulaatio tais olla semmonen yhen hitin ihme! No jaa... ensvuonna sitten taas! ;)

Vai että plussannu! :D
Ainoo plussa mitä mä oon saanu aikaseks on 2kiloa painoa lisää! :D :D

Että semmosta! Mun viimekierron ovulaatio tais olla semmonen yhen hitin ihme! No jaa... ensvuonna sitten taas! ;)

No mut se kuulostaa siltä, että on nautittu kesästä ja sen herkuista ja sekös se vasta kivaa onkin! :) Ja mitä tässä enää painolla väliä, kun saa villapaidat kaivaa kaapista ;)

Ovulaation puuttumiselle kyllä peukku alas :(

Molemmat odotamme siis uuden kierron alkua! Toivottavasti alkaa pian ja toivottavasti tästä alkaa teidän plussakierto :Heartred
Kiitos niin kumpanenkin odotattaa samaa :) toivotaan että plussakierto on tämä kumpasellekkin <3

Mun mies joutui tänään taas Meilahteen sairaalaan, joulukuussa oli siellä viimeksi. Samasta syystä, vatsa kramppaa/kouristelee ja korkea kuume sahaa 37-40 asteessa. Kosketusarka alamaha, vatsa kuralla.. Silloin joulukuussakin tää jäi epäselväksi mikä se oli! Nyt saavat kyllä tutkia asian ihan tosissaan perinpohjin. Siellä se on nyt taas tipassa ja odottelee että asiat etenis.. Mun kulta, en tiiä mitä taas tulee nukkumisesta. Aamulla töihin!

Äh, tsemppiä kaikille epäonnen sotureille!<3

Minä täällä myös joukon jatkona! Heräsin tänään pohtimaan, että miksi oviskivut on nykyään sellaiset, että kävelykin on yhtä tuskaa. Onkohan mahdollista, että olisi endoa, vaikka menkat säännölliset ja kivuttomat? Joku tässä meinaan mättää. Nyt siis kp 14 ja kivut niin infernaaliset, että hohhoijaa vaan. Tallettelutkin meni persiilleen, kun edellispäivänä lemmiskelty ja nyt mies työmatkalla!

Äh, tsemppiä kaikille epäonnen sotureille!:Heartred

Minä täällä myös joukon jatkona! Heräsin tänään pohtimaan, että miksi oviskivut on nykyään sellaiset, että kävelykin on yhtä tuskaa. Onkohan mahdollista, että olisi endoa, vaikka menkat säännölliset ja kivuttomat? Joku tässä meinaan mättää. Nyt siis kp 14 ja kivut niin infernaaliset, että hohhoijaa vaan. Tallettelutkin meni persiilleen, kun edellispäivänä lemmiskelty ja nyt mies työmatkalla!
Mä kans mietin mistä ne johtuu! Oon kertonu nuista ovulaatiokivuista lääkäreillekkin ja tuntuu, ettei ne oo oikeen ottanu mua todesta, ettei ovulaation pitäis sattua niiin paljon, mullakaan ei ole mainittavia menkkakipuja :rolleyes:

Mun mies joutui tänään taas Meilahteen sairaalaan, joulukuussa oli siellä viimeksi. Samasta syystä, vatsa kramppaa/kouristelee ja korkea kuume sahaa 37-40 asteessa. Kosketusarka alamaha, vatsa kuralla.. Silloin joulukuussakin tää jäi epäselväksi mikä se oli! Nyt saavat kyllä tutkia asian ihan tosissaan perinpohjin. Siellä se on nyt taas tipassa ja odottelee että asiat etenis.. Mun kulta, en tiiä mitä taas tulee nukkumisesta. Aamulla töihin!

Voi ei!! Ootteko muut terveitä? Meillä oli muutama vuosi sitten perheessä vatsatauti joka ei meinnu hellittää millään! Se oli meillä monta kuukautta! Tuntuu et se eka sairastuminen sotki suoliston bakteerit ja niiden toipumisessa meni ainakin puoli vuotta :(

Onks sun mieheltä mitattu crp?

Huh! Kuulostaa rajulta :( Toivottavasti tällä kertaa selviää mistä on kyse!!

Hopeareunus & pipsu, onks teidän oviskivut jatkuvia vai kramppeja? Mullakin on nyt ollut oviksenkin aikaan kipuja, mut sen muoto vaihtelee kierrosta toiseen :D Jos lähtee endoo tutkimaan niin kannattaa ehdottomasti mennä lääkärille, joka siitä tietää. Munkaan endo ei missään välissä näkynyt ultrassa, vaikka sitä oli joka puolella!

Takaisin