Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä varmaan kuulun melkein joka ryhmään täällä, tänne, nelikymppisiin, keskenmeno kokeneisiin, suurperheellisiin ja tuota 2018 ryhmää myös lueskellut. Myös 2016lokakuisiin.
Tuolla -18 on paljon vieraita ja muutenkin mulla huono muisti niin en muista mitä kelläkin on. Tässä ryhmässä suurinpiirrein muistan. On kivempaa lukea kun vähän tietää tapausta.

Täällä dpo6. Fiilikset matalalla. Mies meinas pihtailla tässä kierrossa, 2x kuitenkin halus. Eilen jopa kiristi. On siis työttömänä kotona ja sanoin et vois viedä nuorimman hoitoon niin suuttu mulle. Et mähän vien siinä samalla ku meen töihin et hän saa jäädä nukkuun. Niin ja sanoi et jos ei käy niin saan unohtaa vauvahaaveet. Kuppi on täyttymässä...
 
Muokattu viimeksi:
Mä varmaan kuulun melkein joka ryhmään täällä, tänne, nelikymppinen, keskenmeno kokeneisiin, suurperheellisiin ja tuota 2018 ryhmää myös lueskellut. Myös 2016lokakuisiin.
Tuolla -18 on paljon vieraita ja muutenkin mulla huono muisti niin en muista mitä kelläkin on. Tässä ryhmässä suurinpiirrein muistan. On kivempaa lukea kun vähän tietää tapausta.

Täällä dpo6. Fiilikset matalalla. Mies meinas pihtailla tässä kierrossa, 2x kuitenkin halus. Eilen jopa kiristi. On siis työttömänä kotona ja sanoin et vois viedä nuorimman hoitoon niin suuttu mulle. Et mähän vien siinä samalla ku meen töihin et hän saa jäädä nukkuun. Niin ja sanoi et jos ei käy niin saan unohtaa vauvahaaveet. Kuppi on täyttymässä...
Pakko kyllä nyt sanoa, että kuulostaa aika kamalalta.. :( en kritisoi siis yhtään, koska kaikilla omat tilanteet perheessään yms. Tuntuu silti pahalta puolestasi<3 missä on miehesi kunnioitus sinua kohtaan :sorry: kyllä
hänen pitäisi kotona olevana viedä lapsi hoitoon.. ja se että rupeaa tuolla lailla uhkailemaan. Hrrr..
Lähetän tsemppihalit sinulle<3 toivottavasti saatte sovittua tai keksittyä teille hyvän ratkaisun :)
 
Pakko kommentoida tähän ketjuun vielä, vaikka nyt onnellisesti raskaana oon viikoilla 11+1. Olinhan itsekin tässä ja edellisvuoden ryhmässä toivomassa vauvaa, ja vihdoin meillä sit onnellinen loppu oli :Heartred tää on vaan ihana ryhmä, ihanasti tsemppaatte kaikki toisia ja aidosti toivotte (ja myös minä toivon) teille kaikille plussaa, ennenkaikkea sitä vauvan tuovaa, eikä nuita harmillisen epäonnisia plussia, millä täytyy tänne taas palata :sad001

Nyt plussatuulet puhaltamaan keväällä ja kaikki saisitte liittyä vauvakuukausiryhmiin:wav
 
Onkohan mitään luontaisvalmistetta mikä auttais pms oireisiin? Mulla on tosi inhottavat pms oireet: nestettä kertyy kroppaan 2kg verran, rinnat on kipeät, jalkoja särkee, päätä särkee ja on tosi hankala olla. Pakko myöntää, että nämä terolutit on auttanu ja ei oo esim. yhtään turvotusta, en kuitenkaan haluais syödä nuita jatkuvasti..

Munkinpippuri eli vitex kai auttaisi mutta sitä saa Suomesta todella huonosti. Viimeks kun katsoin niin vain kaksi nettikappaa myy sitä.
 
Joo, kyllä mäkin tota 2018 oon seuraillut, mutta oli musta keskenmenon jälkeen super-paljon helpompaa kotiutua tänne limbolaisten joukkoon!:D Tuntee tän epäonnen kanssa olevansa osa tätä valitettavan isoa laumaa.

Jotenkin se oma katkeruus on muuttunut sellaiseksi välinpitämättömyydeksi. Ventovieraan plussa-ilotteluista ajattelen nykyään vaan, että: Ok, kivat hälle! Ei se plussa multa ole pois, mutta eipä se mulle mitään jee jee-fiiliksiä aiheuta.

Rintalle (ja kaikille muillekin epäonnen sotureille) tsempit! Ymmärrän kyllä täysin ton pelon, että miten seuraava raskaus tulee menemään. Toivotaan kuitenkin, että plussa olis tuloillaan ja kaikki sujuisi hyvin!<3

Ja Smiht hoi! Kyllä noi on kuule hyvinkin voineet olla ovisoireita!
 
Täällä vissiin hiiva tulossa. Oli jo korkkareista vv. Nimimerkki kutinako tulossa? Ihmettelee.
Voiko vv olla muusta syystä korkkareista? Tietääkö kukaan?

Vaiana en ota kritiikkinä. Lähinnä alkanut pohtia että mun mies ei taida ollakaan hyvä mies kuten luulin. Erossa vaan mietityttää asumuskuviot, mihin mahtuisi lasten kans etteivät joutuisi vaihtamaan kouluja. Voi olkaa te onnellisia kellä on hyvät miehet!
 
Täällä vissiin hiiva tulossa. Oli jo korkkareista vv. Nimimerkki kutinako tulossa? Ihmettelee.
Voiko vv olla muusta syystä korkkareista? Tietääkö kukaan?

Vaiana en ota kritiikkinä. Lähinnä alkanut pohtia että mun mies ei taida ollakaan hyvä mies kuten luulin. Erossa vaan mietityttää asumuskuviot, mihin mahtuisi lasten kans etteivät joutuisi vaihtamaan kouluja. Voi olkaa te onnellisia kellä on hyvät miehet!

Ei ole helppoja asioita miettiä.. Asioita täytyy pohtia niin monelta kannalta. Voimia<3

Tuohon hiiva-asiaan en osaa sanoa mitään :D
 
Munkinpippuri eli vitex kai auttaisi mutta sitä saa Suomesta todella huonosti. Viimeks kun katsoin niin vain kaksi nettikappaa myy sitä.

Ai niin paitsi että hevosille ja koirille tarkoitettuna sitä myydään ainakin Puuilossa, mutta itse en ole toistaiseksi ainakaan ole uskaltanut eläinten rehuja syödä.
 
Ai niin paitsi että hevosille ja koirille tarkoitettuna sitä myydään ainakin Puuilossa, mutta itse en ole toistaiseksi ainakaan ole uskaltanut eläinten rehuja syödä.
Tästä muistui mieleen, kuinka nuorena vedettiin porukalla koirien biotiinitabletteja, jotta hiukset kasvaisi nopeammin :hilarious: yäääääk
 
Vitsi tää on kyllä niin ihana ketju:Heartred Huikeeta tsemppausta täällä, ihan mahtavaa! Tuli tosi paljon parempi fiilis, kun lueskelin teidän muiden katkeroituneiden kommetteja:grin

Mua on tässä viime päivät veetuttanut eräs bloggaaja, josta on nyt kirjotettu parin päivän sisään ainakin Hesarissa ja MeNaisissa. Tää nuori nainen on siis tullut kuulemma täysin yllättäen ja vahingossa raskaaksi, eikä ole edes ihan varma, kuka lapsen isä on. No, ilmeisesti pari mun fb-kaveria tuntee hänet henkilökohtaisesti ja nyt viime päivät mun fb:n newsfeediin on jatkuvasti hyppinyt linkkejä näihin juttuihin, joissa tutut ja tuntemattomat ylistävät tän naisen rohkeutta ja raskautta. Joo, kiva, että on sinut tilanteensa kanssa, mutta voisiko sen avautumisen tehdä niin, että tällaisen katkeran lapsettoman keskenmenon kokeneen naimisissa olevan ja tylsästi vain yhdelle aviomiehelleen lasta tosissaan yrittävän naisen ei tarvitsisi hitto soikoon viittä kertaa päivässä lukea ylistystä siitä, kuinka on niin hienoa, että joku saa aivan vahingossa vauvan ja uskaltaa julistaa sitä ihan kaikille???!!!

Tsemppiä Muska parisuhdetilanteeseen! Toi sun miehen käytös kuulostaa etäisesti mun eksältä. Tavallaan eksässä oli paljon hyvää, mutta just tollanen ehtojen asettaminen ja kiristäminen teki suhteesta lopulta ihan mahdottoman. En voi sanoa, että tiedän miltä toi tuntuu, koska olin eron aikaan vasta nuori (alle 25) ja mulla ei ole lapsia, joita olisi tarvinnut ottaa huomioon. Silti mietin eksästä eroa noin kaksi vuotta ennen kuin sain tehtyä lopullisen päätöksen. Päätös oli vaikea, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se oli yksi elämäni parhaista päätöksistä.
 
Multa ei tommoset henkilöt saa mitään sympatiaa. Enkä ymmärrä tommosen ihmisen ylistämistä, nimimerkillä katkera ämmä92.
Onneksi ei oo osunut mun kohdalle tämmöstä bloggaajaa, mä en muutenkaan pahemmin lue mitään blogeja.. :confused: :p :D
 
Eilen kävin hankkimassa jo ekat IVF hoitoa olevat lääkkeet oli työtä ja tuskaa saada ne.Kävin hankkimassa ne nyt jo että tästä aivan sekaisin olevasta kierrosta ei aina ota selvää mitä tapahtuu.Ovat ainakin valmiina jos nyt pikamuutoksia tulee.Ekassa apteekkissa ei ollut Gonal-F:ää toisessa oli mutta ei ollut samaa kuin mitä lääkäri oli määrännyt.Kolmannesta sitten löytyi vihdoin apteekista sanoivat mistä sain Gonal-F:ää että Orifarmin tehtaasta asti ihan loppunut ja meidän seudun apteekkeissa ne jämät mitä löytyy enää ja niissäkin apteekkeissa Orifarmin Gonal-F:ää kaikkia vahvuuksia vain yksi ja minä otin kyseisestä apteekista sen ainoan yhden 900 kokoisen Gonal-F:än.Apteekkista sanoivat että jos lisää tarvitsee niin paranova tai merck kannattaa lääkärin määrätä jos laittaa vaihtamiskiellon.Orgalutran lääkettä myös etin ja sama homma ekassa ei ollut ja halusin rinnakaisvalmistetta ja puhelinsoittamisen kautta tilaus onnistuu niin tilaus menee täksi päiväksi ja rinnakaisvalmisteen saan aikaisintaan huomenna jos tilaus onnistuu apteekista eivät siis nähneet edes sitä onko tehtaassa sitä lääkettä saatavilla.
 
Tulkaa kaikki pian perässä! Paljon plussatuulia!!!

On aika epätodellinen jä jännittynyt olo. Koitan psyykata itteni nyt siihen että todennäköisesti tälläkertaa kaikki menee hyvin...

Toivon teille kaikille plussaa pian! <3
Vaikka olenkin joutunut huomaamaan ettei se positiivinen testi ole vielä lupaus vauvasta...
 

Liitteet

  • IMG_20180409_100823.jpg
    IMG_20180409_100823.jpg
    355.8 KB · Katsottu: 194
Oon ite ovuloinut viimeksi marraskuussa, niin eipä paljon tulla perässä ennenkuin pääsen vahvempiin hoitoihin. Josko niillä onnistuisi ovulaatio tulemaan! Tää on niin turhauttavaa! Ihan saatanasta koko lapsettomuus!
 
Oon ite ovuloinut viimeksi marraskuussa, niin eipä paljon tulla perässä ennenkuin pääsen vahvempiin hoitoihin. Josko niillä onnistuisi ovulaatio tulemaan! Tää on niin turhauttavaa! Ihan saatanasta koko lapsettomuus!

Mulla viimeinen hatara todiste ovulaatiosta on elokuulta ja sekin saattoi olla hormooni kysta. Että näin täällä :D menee ihan helvetin hyvin :D :D mutta panen toivoni tähän:
ImageUploadedByVau Foorumi1523259403.717759.jpg


Mun vahvin ovistesti ever :) my precious!
 
Takaisin
Top