Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kp 1. Ei yllättänyt kun kolme edeltävää päivää tuhruttelua ja eilen nega raskaustesti. Eikun vuoden 2019 vauvaa yrittämään, toivotaan kovasti että kaikki tässä ryhmässä saisi pienet syliin viimeistään tuona vuonna :) Tänään aloitin Inofolicin uuteen kiertoon, saa nähdä miten käy :)
 
Mä oon ite ottamassa myo-inositolin (inofolic) käyttöön ens kierrossa, jos nyt ei tuu plussaa. Mulla ei oo todettu pcos:ä, mutta veikkaisin, että mulla vois olla pco-tyyppiset munasarjat, kun kierto on niin pitkä.

Ootko huomannu vaikutuksia tosta inofolicista?
 
Voi kun kurjaa :(
En voi muuta sanoa kuin että yritetään kaikki löytää elämästä muita mielenkiinnon ja ilon kohteita, että tämä yrittäminen ei kävisi niin raskaaksi!
 
Miten lyhyt ja pitkä kaava eroo toisistaan?

Tekis kyllä kans hyvää joku kuntoremontti. Mä jotenki käsittelen tätä mun pettymystä ja tyhjää syliä nyt syömällä. Ei pidemmän päälle kyllä kauheen kestävää! Tuu sit pipsu jakaan onnistumisen fiiliksiä teidän kuudesta viikosta :)
 
Täällä olisi myös tarve kuntoremontille :D ennen raskautta kävin säännöllisesti salilla, mutta nyt olenkin käynyt viimeksi 2015, kun sen vaikean raskauden kanssa se jäi :shy:
Sittemmin on kyllä herkuttelu jäänyt päälle ja koko kroppa ahdistaa.. imetys ei tiputtanut kiloja yhtään eikä myöskään imetyksen lopetus :D
pitää ottaa niskasta kiinni ja alkaa tekemään asialle jotain. Jospa se auttaisi raskautumiseen myös :wink
 
Mulla alko pari viikkoa sitten kunto-ja ruokavalioremontti kun osallistuin ilmaiseen Gofatgo-valmennukseen. Kiloja ei ole vielä oikeastaan tippunut mutta turvotus ja pöhötys on hävinnyt ja mieli virkeämpi :) Muutama sentti vyötäröltä on hävinnyt joten hyvä alku sekin :thumleft
 
Mä ajattelin tuota 6 viikon jaksoa sillä silmällä, että sen aikana menee kätevästi mun "turha kierto", on aina niin raskasta, kun päästään yrittämään vaan joka toinen kierto sen munanjohtimen poiston vuoksi.. Ja onhan tuommonen yhteinen projekti (meillä nyt tuo bikinibody :hilarious:) myös parisuhdetta vahvistava juttu :) Tuloksien saamisesta en oo kyllä yhtään varma :hilarious:
 
Hyvältä kuulostaa nuo ”kuurit” ja yhteinen tekeminen :)
Meillä on ukon kanssa yhteinen yskä (tai hällä siis ihan keuhkokuume päällä), eli yhteinen tekeminen on lepäämistä (sen mitä pystyy pikkulapsen kanssa). Voi että, kunpa tultais pian terveiksi, että päästäis edes lenkille!
Katjusha kp 2
 
Minä täällä taas hei! Meidän erittäin haastava ja kaikinpuolin ongelmarikas alkutaival persiillään olevine veriarvoineen ja niskaturvotuksineen tuli tänään päätökseensä. Ultrassa (12+) todettiin, että meidän murusen sydän oli lakannut lyömästä. Luonto hoiti asian tällä tavoin. Lohdullista ja samalla niin lohdutonta.<3

Lueskelen ketjua läpi lähiviikkoina ja palailen pikkuhiljaa takaisin remmiin. Tsemppiä arvon daameille kierron eri vaiheisiin!:)
 
Muokattu viimeksi:
Miten lyhyt ja pitkä kaava eroo toisistaan?

Tekis kyllä kans hyvää joku kuntoremontti. Mä jotenki käsittelen tätä mun pettymystä ja tyhjää syliä nyt syömällä. Ei pidemmän päälle kyllä kauheen kestävää! Tuu sit pipsu jakaan onnistumisen fiiliksiä teidän kuudesta viikosta :)
Toisessa kaavassa on enemmän lääkkeitä ja lääkkeiden aloitus alkaa aikaisemmin kuin toisessa kaavassa.Kaavojen tapa millä kaavalla mennään ihan on siinä millainen amh arvo sulla on ja jos on endo niin hypersimulaation riski on suurempi kuin muilla.Tottakai kaavan muotoon kuuluu paljon muutakin kuin endo tai amh arvo katsottavat syyt.Pitkässä kaavassa myös voi muokata hoidon tapahtumia missä kierron päivänä mitäkin tapahtuu siis jouston varaa enempi pitkässä kuin lyhyessä.
 
Ootko huomannu vaikutuksia tosta inofolicista?
Joo, mullahan viime kierto oli 30 päivää eli suunnilleen viikon lyhyempi kuin edelliset kaksi:) Ovis aikaistui 6
päivää edellisestä kierrosta ja oli kp 19. Nyt tätä kiertoa menossa kp 12 ja saa nähdä, miten menee tässä kierrossa:rolleyes: Nyt mulla on inofolicin lisäksi myös vehnä alkioöljy, jonka toivon vähän pidentävän lyhyehköä luteaalivaihetta.
 
Takaisin
Top