Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyntuu aina että oon ihan tippunut kelkasta kun täällä käy muutaman viikon välein :D Kiva kuitenkin että on paikka jonne purkaa ajatuksia ja saada vertaistukea!
 
Kp 1, oiskohan tää yk 13? Ei pysy enää laskuissa mukana :D

En tunne olooni kotosaks tuolla 2018 ryhmässä ollenkaan. Tuntuu et tää on niin vaikeeta saada aluille ja siellä joka päivä joku plussaa. Täällä on paljon kotosampaa tuttujen keskellä :)
 
En tunne olooni kotosaks tuolla 2018 ryhmässä ollenkaan. Tuntuu et tää on niin vaikeeta saada aluille ja siellä joka päivä joku plussaa. Täällä on paljon kotosampaa tuttujen keskellä :)
I feel you sister :Heartred Täysin samaa mieltä. Vaikka sinänsä iloinen olenkin toisten puolesta mutta siitä huolimatta...

Tsemppiä uuteen kiertoon! Täällä lähti maanantaina käytiin yk 12!
 
Heh, mun yks kaveri kertoi tänään lopettaneensa pillerit vaikkeivat vielä varsinaisesti yritystä aloitakkaan, oon niiin varma, että heille käy "vahinko" ja on aiemmin raskaana, kun minä :nailbiting:
 
Samaa mieltä, tää ketju on kotoisampi. Mä en oikeestaan jaksa enää ees lukea tota 2018-ketjua, kun siellä on niin paljon täysin tuntemattomia nimimerkkejä ja keskustelu tuntuu vaan täyttyvän plussanneiden onnitteluista. Eikä siinä mitään, kiva, että joillakin tärppää, mutta kun en niitä plussaajia yhtään tunne tai heidän matkaansa ole seurannut, en jaksa niin innostua tuntemattomien plussista. Tuntuisi vaan jotenkin teennäiseltä kirjoittaa niitä onnitteluja.
 
Minähän en edes ilmoittautunut v. 2018 ketjuun, kun tällainen katkeroitunut akka ei pystyisi kuin olemaan kateellinen helposti raskautuville... Tänne limboon jääneiden plussista kyllä aidosti iloitsee. Ja tänne on helpompi avautua raskautumiseen liittyvistä ongelmista sekä epäonnisen yrityksen hajotuksesta voiden turvallisesti olettaa, että ymmärrystä löytyy. (On toki varmasti 2018:n ryhmässäkin paljon ymmärtäväisiä ihmisiä jne, mutta no, tajuatte varmaan.)
 
Niin, oma tilannepäivitys: nyt oireista päätellen dpo 5-6, ovulaatiota en nyt testannut. Vaikutti tulevan liian aikaisin, myöhäisimmillään kp 10, mikä hiukan huolettaa. Hyödynnettiin kyllä tällä kertaa. Tuon jälkeen ei mitään erityisempiä tuntemuksia. Odotukset matalalla.. Naikkarillekaan aikaa ei ole kuulunut.
 
Täällä aloitettiin keskiviikkona primolut kuuri ja aahh että mitä ihania sivuoireita lääkkeestä tuli ennen ei ole tullut nimittäin kauheaa synkkä oloa,suru ja masennus näiden lääkkeiden takia.
 
Täällä tuli tuhrua aamulla...kp26. Viimeksi kun raskauduin niin oli samalla tavalla. Toivon että vuoto ei jatku ja olisin raskaana, fiilikset kyllä matalalla...Ajatukset pyörii kkm, jos olenkin raskaana ni käykö nut samalla tavalla kuin viimeksi...

En oo lukenut yhtään viestiä tosta -18 ryhmästä, ei jaksa. Tuntuu muutenkin että kaikki muut on raskaana paitsi minä, ja kaikki tässä ryhmässä...
 
Minähän en edes ilmoittautunut v. 2018 ketjuun, kun tällainen katkeroitunut akka ei pystyisi kuin olemaan kateellinen helposti raskautuville... Tänne limboon jääneiden plussista kyllä aidosti iloitsee. Ja tänne on helpompi avautua raskautumiseen liittyvistä ongelmista sekä epäonnisen yrityksen hajotuksesta voiden turvallisesti olettaa, että ymmärrystä löytyy. (On toki varmasti 2018:n ryhmässäkin paljon ymmärtäväisiä ihmisiä jne, mutta no, tajuatte varmaan.)

Limboon :D :D

Mutta siis joo, 100% samaa mieltä!!

Itsekin koen olevani melko ivallinen ja katkera tällä hetkellä! Ei pysty nyt puristamaan mitään ”ai raskauduit ekasta yrityksestä, ihan mahtavasti onnea!!!!”! Mieluummin puristan laadukasta rose-pulloa.
 
Onkohan mitään luontaisvalmistetta mikä auttais pms oireisiin? Mulla on tosi inhottavat pms oireet: nestettä kertyy kroppaan 2kg verran, rinnat on kipeät, jalkoja särkee, päätä särkee ja on tosi hankala olla. Pakko myöntää, että nämä terolutit on auttanu ja ei oo esim. yhtään turvotusta, en kuitenkaan haluais syödä nuita jatkuvasti..
 
Itse kirjoittelen molempiin, mutta kyllä sydän täällä on<3 2018-ketju on alkanut kyllä täyttyä vain tuntemattomien onnitteluista.. plääh.

Nyt jotenkin itsellä kamalan lannistunut olo muutenkin, niin ei jaksa innostua.
Eräs tuttukin pamahti ekasta kierrosta paksuksi. Hänellä saman ikäinen esikoinen kuin mulla ja nyt sitten toinen tulossa heti uudelle miehelle.. on vielä sellainen ihminen, että ei osaa muusta nyt puhua ja valittaa koko ajan:shifty: tiesi mun kemiallisesta ja silti muutamaa päivää myöhemmin laitteli kuvia omasta ultrasta.. en osannut iloita. Olen kamala ihminen varmaan :arghh: etenkin kun tuntuu, että en pysty olemaan hänen seurassaan enää yhtä paljoa.. aaaargh

Mutta positiivista: tänään kp14 ja vilkkuva hymynaama ovistestissä :) aika samalla kaavalla mennyt pari aiempaa kiertoa. Sitten kp18-19 tulee pysyvä. Katsotaan kuin käy!
 
Mä oon varmaan ilkeä ämmä, mut mä en oo siellä ketjussa onnitellut ketään näitä uusia tyyppejä jotka raskautunut yk1-yk3 tai ketään, joka on mulle ihan tuntematon.
Kirjoittelen ja seuraan siellä sivussa. Siellä kun ei oikeen taideta tietää mitä tuskaa tää pidempään yrittäminen aiheuttaa..

Ei saa samanlaista tukea kun täällä ketjussa! <3

Mä varmaan oon sit katkera ja kateellinen ämmä, kun toivoisin ennemmin itselleni raskauden kun noille yk1 plussaajille..

On: Mulla koko kierto näyttänyt ovisliuska tämmöstä. Aloitan kohta primolutit varmaan, täytyy hoitopaikasta kysyä saanko katkaista kierron niillä..

Kp26
7dafacc6677b9231e9473ab0b4009856
 
Hoi te kaikki onnellisesti ovuloivat!

Mulla tuli viikko sitten pieni määrä pinkkiä vuotoa (vv seassa). Samana päivänä tuntui todella outo vihlaisu oikealla puolella. Se oli niin kova että vähän horjahdin kun oli juuri silloin kävelemässä.

Ovulaatio? Vai sattumaa ja joku random nykäsy?

Lisättäköön tähän vielä että kaks päivää aiemmin tuli se aika vahva ovis viiva testiin.
 
Täällä tuli tuhrua aamulla...kp26. Viimeksi kun raskauduin niin oli samalla tavalla. Toivon että vuoto ei jatku ja olisin raskaana, fiilikset kyllä matalalla...Ajatukset pyörii kkm, jos olenkin raskaana ni käykö nut samalla tavalla kuin viimeksi...

En oo lukenut yhtään viestiä tosta -18 ryhmästä, ei jaksa. Tuntuu muutenkin että kaikki muut on raskaana paitsi minä, ja kaikki tässä ryhmässä...

Kaikki muut ON raskaana paitsi me :D ihan oikeassa olet!! Team Limbo
 
Mä oon varmaan ilkeä ämmä, mut mä en oo siellä ketjussa onnitellut ketään näitä uusia tyyppejä jotka raskautunut yk1-yk3 tai ketään, joka on mulle ihan tuntematon.
Kirjoittelen ja seuraan siellä sivussa. Siellä kun ei oikeen taideta tietää mitä tuskaa tää pidempään yrittäminen aiheuttaa..

Ei saa samanlaista tukea kun täällä ketjussa! <3

Mä varmaan oon sit katkera ja kateellinen ämmä, kun toivoisin ennemmin itselleni raskauden kun noille yk1 plussaajille..

On: Mulla koko kierto näyttänyt ovisliuska tämmöstä. Aloitan kohta primolutit varmaan, täytyy hoitopaikasta kysyä saanko katkaista kierron niillä..

Kp26
7dafacc6677b9231e9473ab0b4009856

Me ollaan kaikki katkeria ja kateellisia <3 :)
Älä piiskaa ittees. Mäkin toivon sulle mieluummin plussaa ku noille vasta-alottaneille. Ja meille kaikille!!! Tän pitäs toimia jollain jonoperiaatteella!

T. Ilkeä narttu eikä ees hävetä! :D
 
Mä oon myös niin katkeroitunut, en osaa juuri iloita ympärillä pamahtelivista plussista. Työkaveri on nyt julkistanut raskautensa kaikille, piilotin julkaisun facessa enkä todellakaan onnitellut tai tykännyt. On onneksi ymmärtänyt olla lähettämästä mulle viestejä...
Hänel on kyl ollu vaikea alkuraskaus, salaa iloitsen siitä :D

Tuntuu ettei suurimmalla osalla ole mitään käsitystä kuinka vaikeaa se "lapsen tekeminen" voi olla.

Yks mamma töissä taputti mun mahaa ja kysyi: koskas tänne tulee asukki? Vastasin "kunhan luoja suo"
Toinen kysyi oonko käynyt tutkimuksissa että voinko ollenkaan saada lapsia kun oon jo niin vanha??? Jatkoi että "älä nyt herranjumala luojan huomaan tuollaista jätä", huoh.. Terkuin viikon päästä 28v...

Tietääkö joku miksi en nää enää hymyöitä tossa kirjoitusvalikossa? En käytä sovellusta. Siksi kaikki viestieni hymiöt on näin alkukantaisia :D
 
Ps. Alinah: mullahan on nää megakierrot ja ovikselta tuli just osoitteenmuutos ilmoitus vegasiin. Se ei kai oo tulossa ainakaan pysyvästi takas. Mutta. Nyt siis kp48 näytti siltä että hän kenties teki ihan 24h pikaviisiitin!!
Odottelen siis vielä viikon jolloin ”oviksesta” on 14pv ja joko testi + tai sitten toivon menkkoja. Pitkästä (lue: toivottomasta) kierrostakin voi raskautua!
 
Ps. Alinah: mullahan on nää megakierrot ja ovikselta tuli just osoitteenmuutos ilmoitus vegasiin. Se ei kai oo tulossa ainakaan pysyvästi takas. Mutta. Nyt siis kp48 näytti siltä että hän kenties teki ihan 24h pikaviisiitin!!
Odottelen siis vielä viikon jolloin ”oviksesta” on 14pv ja joko testi + tai sitten toivon menkkoja. Pitkästä (lue: toivottomasta) kierrostakin voi raskautua!

Juu voi, mun esikoinen tarttui matkaan mukaan yli 60 päivän pituisesta kierrosta.

Sitähän ne on tuolla naikkarilla ihmetelleet, miten hän on saanut alkunsa kun en ovuloi! :D:D:confused::oops:

No jospa niillä pistelyillä saataisi homma etenemään. <3

Lisäys vielä, toivon todellakin ennemmin tähän ketjuun kaikille sitä plussaa. Me ollaan ihan tarpeeksi kauan odotettu jo!
 
Takaisin
Top