Rinttastiina
Sukkela juttelija
Tyntuu aina että oon ihan tippunut kelkasta kun täällä käy muutaman viikon välein :D Kiva kuitenkin että on paikka jonne purkaa ajatuksia ja saada vertaistukea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel you sister Täysin samaa mieltä. Vaikka sinänsä iloinen olenkin toisten puolesta mutta siitä huolimatta...En tunne olooni kotosaks tuolla 2018 ryhmässä ollenkaan. Tuntuu et tää on niin vaikeeta saada aluille ja siellä joka päivä joku plussaa. Täällä on paljon kotosampaa tuttujen keskellä :)
Minähän en edes ilmoittautunut v. 2018 ketjuun, kun tällainen katkeroitunut akka ei pystyisi kuin olemaan kateellinen helposti raskautuville... Tänne limboon jääneiden plussista kyllä aidosti iloitsee. Ja tänne on helpompi avautua raskautumiseen liittyvistä ongelmista sekä epäonnisen yrityksen hajotuksesta voiden turvallisesti olettaa, että ymmärrystä löytyy. (On toki varmasti 2018:n ryhmässäkin paljon ymmärtäväisiä ihmisiä jne, mutta no, tajuatte varmaan.)
Täällä tuli tuhrua aamulla...kp26. Viimeksi kun raskauduin niin oli samalla tavalla. Toivon että vuoto ei jatku ja olisin raskaana, fiilikset kyllä matalalla...Ajatukset pyörii kkm, jos olenkin raskaana ni käykö nut samalla tavalla kuin viimeksi...
En oo lukenut yhtään viestiä tosta -18 ryhmästä, ei jaksa. Tuntuu muutenkin että kaikki muut on raskaana paitsi minä, ja kaikki tässä ryhmässä...
Mä oon varmaan ilkeä ämmä, mut mä en oo siellä ketjussa onnitellut ketään näitä uusia tyyppejä jotka raskautunut yk1-yk3 tai ketään, joka on mulle ihan tuntematon.
Kirjoittelen ja seuraan siellä sivussa. Siellä kun ei oikeen taideta tietää mitä tuskaa tää pidempään yrittäminen aiheuttaa..
Ei saa samanlaista tukea kun täällä ketjussa!
Mä varmaan oon sit katkera ja kateellinen ämmä, kun toivoisin ennemmin itselleni raskauden kun noille yk1 plussaajille..
On: Mulla koko kierto näyttänyt ovisliuska tämmöstä. Aloitan kohta primolutit varmaan, täytyy hoitopaikasta kysyä saanko katkaista kierron niillä..
Kp26
Ps. Alinah: mullahan on nää megakierrot ja ovikselta tuli just osoitteenmuutos ilmoitus vegasiin. Se ei kai oo tulossa ainakaan pysyvästi takas. Mutta. Nyt siis kp48 näytti siltä että hän kenties teki ihan 24h pikaviisiitin!!
Odottelen siis vielä viikon jolloin ”oviksesta” on 14pv ja joko testi + tai sitten toivon menkkoja. Pitkästä (lue: toivottomasta) kierrostakin voi raskautua!